Kirjoittaja Aihe: Your IP is blacklisted.  (Luettu 1013 kertaa)

kikulius

• Vieras
Your IP is blacklisted.
« : 14.01.15 - klo:19:42 »
Miksi? Olen tehnyt liikaa keskustelunavauksia?

Isoturska

• Administrator
  • Sr. Member
Vs: Your IP is blacklisted.
« Vastaus #1 : 14.01.15 - klo:19:48 »
Miksi? Olen tehnyt liikaa keskustelunavauksia?

Ei ole kuin yksi ip bannattuna.

kikulius

• Vieras
« Vastaus #2 : 14.01.15 - klo:19:50 »
No jos se ei ole mun takia bannattu, niin on taidettu tulla sitten vaan samoja polkuja pitkin...

Gigulius

• Vieras
« Vastaus #3 : 14.01.15 - klo:20:05 »
No nyt tuli toinen "Your IP is blacklisted.".

Olen muuttunut ei toivotuksi vierailijaksi jostain syystä?

questionmark?

• Vieras
« Vastaus #4 : 14.01.15 - klo:22:01 »
Voisikohan Isoturska antaa hiukan vinkkiä, että miksi alkoi bannimaan mun IP:tä? Onko tämä Kuusityöläisten toimeksianto?

Isoturska

• Administrator
  • Sr. Member
« Vastaus #5 : 14.01.15 - klo:22:19 »
Edelleenkään ei ole kuin yksi ip bannilistalla. Onko sinulla jotain yhteistä sen kanssa? ::)

answermark

• Vieras
« Vastaus #6 : 14.01.15 - klo:22:34 »
Neljästi on tullut "Your IP is blacklisted.", joten 4 IP-osoitettakin lienee bannattu. Neljästi on täytynyt laittaa TOR:sta "New Identity", joka vaihtaa IP-osoitteen. Syytä en edelleenkään tiedä.

Isoturska

• Administrator
  • Sr. Member
« Vastaus #7 : 14.01.15 - klo:22:40 »
No sehän arpoo satunnaisesti uuden ip:n. Minun olisi mahdotonta tietää ip:tä etukäteen ja bannia sitä. Luultavasti ne on bannattu operaattorin toimesta.

Näsä

• Vieras
« Vastaus #8 : 16.01.15 - klo:14:36 »
Ostaa uuden dataprepaidin 4.90€ aloituspakkaus ja 16.90e/kk Täysnopeudella ja tervetuloa DNA kauppaan tutustumaan.
Myös muut tuotteet esim mokkulat,läppärit,uudet puhelimet yms oheistarvikkeet räätälöitynä sekä puheaika kamppanjat tarjouksessa.!
Ongelmia liittymän kanssa? apu lähellä Dna asiakaspalvelu auttaa mielellään esim kyseisen IP blokkausten kanssa ja kenties operaattorista johtuva.
Voitko kertoa minkä operaattorin nettiä käytät? villi veikkaus on että saunalahden/elisan yhteyttä..

Jaossa silloin tällöin myös ilmaisia data kortteja esim puhelimelle yms laitteille,kysymällä lisää tietoa.

=)

Isoturska

• Administrator
  • Sr. Member
« Vastaus #9 : 16.01.15 - klo:18:19 »
Ostaa uuden dataprepaidin 4.90€ aloituspakkaus ja 16.90e/kk Täysnopeudella ja tervetuloa DNA kauppaan tutustumaan.
Myös muut tuotteet esim mokkulat,läppärit,uudet puhelimet yms oheistarvikkeet räätälöitynä sekä puheaika kamppanjat tarjouksessa.!
Ongelmia liittymän kanssa? apu lähellä Dna asiakaspalvelu auttaa mielellään esim kyseisen IP blokkausten kanssa ja kenties operaattorista johtuva.
Voitko kertoa minkä operaattorin nettiä käytät? villi veikkaus on että saunalahden/elisan yhteyttä..

Jaossa silloin tällöin myös ilmaisia data kortteja esim puhelimelle yms laitteille,kysymällä lisää tietoa.

=)

Jaa, että mitä oikein tarkoitat? :o
« Viimeksi muokattu: 16.01.15 - klo:18:24 kirjoittanut Isoturska »

Näsä

• Vieras
« Vastaus #10 : 16.01.15 - klo:19:07 »
Jos siis johtuu serveristä/operaattorista ettei toimi datapalvelut niin kannattaa vaihtaa toiseen..
Välillä voi vaan tuumata että saunalahti saunan taakse.com...
Voi viude miten välillä onkin niin sopimoilleen ruuhkautunut verkko ettei mitään tajjuu...

:)