Kirjoittaja Aihe: Millä saadaan aikaiseksi hyvä foorumi  (Luettu 12026 kertaa)

sivustaseuraaja

• Sr. Member
  • back with a vengeance
Vs: Millä saadaan aikaiseksi hyvä foorumi
« Vastaus #30 : 13.02.16 - klo:11:54 »
Hupakko voi olla aivan mainio sihteeri, mutta Mafiaan lukeutuminen tuo siihen aina turvallisuusriskin asiakkaan kannalta. Tää nyt on vaan fakta joka ei muuksi muutu.

Tästä ois hyvä saada tarkempaa tietoa. Hutsumafia pönkittää omaa egoaan Wörkillä, mafian pulleroista saa julkaista vain myönteisiä rapsoja kun taas ulkkareota saa haukkua mielin määrin. Negatiiviset rapsat mafian tytöistä poistuu ja kirjoittaja voi saada bannin hyvin herkästi jos astuu jonkun mafialaisen varpaille. Älkää rapsatko näitä kiukkuisia lehmiä omalla nikillä vaan käyttäkää sivunikkiä jonka bannaaminen ei tunnu niin pahasti.

Noista muista turvallisuusriskeistä DeeDee  voisit kyllä kertoa enemmän eli jos joku hyväuskoinen perusäijä nyt menee jollekin mafiahorolle niin miten se on asiakasturvallisuuden kannalta riski? Sanoit että sulla on omakohtaista kokemusta, voitko kertoa mitä ne teki sulle? Uhakileeko, kiistääkä nää asiakkaita jotenkin? Ja voiko mafian nykyisestä jäsenlistasta saada tänne kopion?

En oo Legion

• Sr. Member
  • "Etelämantereellakin on käyty."
« Vastaus #31 : 13.02.16 - klo:12:43 »
^ Miten se minuun liittyy mitenkään? Meinaan vaan kun mua lainaat?
Meinaat että on pahakin rasti päätellä kuka sen oli näiden kärhämien keskellä sinne käynyt kirjoittamassa???
Villerius: "Tekopyhyys ja epärehellisyys saa minut raivon valtaan.".........."Etelämantereellakin on käyty."
Mister X (Villerius): "Villerius se oikeasti on SW:n Legion, kaksi suomihupakkoa on mulle näin kertonut"
Lifti: "Lifti on Lifti, singlenickeilijä henkeen ja vereen."

Nimara

• Hero Member
  • Puh. 040-4795741 www.sexwork.net/girl/16593
« Vastaus #32 : 13.02.16 - klo:18:43 »
Ei foorumissa itsessään ole vikaa. Minä en ainenkaan enää pysy kärryillä, että kuka vittuilee ja kenelle. Sinänsä vittuilu on kyllä hieno laji. Jos kirjoittaminen olisi vain rekisteröityneelle mahdollista, niin voisi foorumilta vähän vähentyä saman asian jankkaaminen. No naisia lisää tänne, paitsi kun ne ei uskalla juuri sen takia, kun tulee paskaa heti suu täyteen, kun sen aukaisee.

salaunelma

• Vieras
« Vastaus #33 : 13.02.16 - klo:19:15 »
Ei foorumissa itsessään ole vikaa. Minä en ainenkaan enää pysy kärryillä, että kuka vittuilee ja kenelle. Sinänsä vittuilu on kyllä hieno laji. Jos kirjoittaminen olisi vain rekisteröityneelle mahdollista, niin voisi foorumilta vähän vähentyä saman asian jankkaaminen. No naisia lisää tänne, paitsi kun ne ei uskalla juuri sen takia, kun tulee paskaa heti suu täyteen, kun sen aukaisee.

Sen olen huomannut, että paskaa lentää niskaan jos koittaa parantaa foorumin asua :(

Viveca

• Full Member
« Vastaus #34 : 13.02.16 - klo:19:19 »
^Sitä paskaa sataa saavikaupalla niskaan, vaikka yrittäisi olla näkymätön / hajuton / mauton jne.
Kotimaisuus, keski-ikäinen ja normaalipainoinen riittää dissausperusteiksi paremmin kuin hyvin.
« Viimeksi muokattu: 13.02.16 - klo:19:34 kirjoittanut Viveca »

Lifti

• Sr. Member
  • karju
« Vastaus #35 : 13.02.16 - klo:20:58 »
Ikävä olla ilonpilaaja mutta tällä nykyisellä kokoonpanolla ei mitenkään.

Tässä hieman selvitystä.

Olen ollut varmaan viikon kirjoittamatta mitään tänne. Tein tavallaan testin että jos en järkytä eräiden hullujen mieltä niin muuttuuko meininki. Ei se valitettavasti muuttunut. Kävin nimittäin läpi mitä ja mistä täällä on keskusteltu

A) Liftistä jauhetaan aika paljon. Tuli ihan olo että olen julkkis. Pojat ovat nähneet hirveän vaivan siinä että kuinka monta nikkiä minulla on. Nyt menee työ hukkaan sillä minulla on vain yksi ja se on Lifti. Sori vaan pojat.

B) peruspena alias DeeDee jatkaa totutulla "herrasmiestyylillään". Aina, AINA kun on paikka niin vittuillaan ja usein vielä sellaisista aiheista joista yhtään järjissään oleva henkilö ei vittuilisi. Esimerkkinä toisen ihmisen sairaus.

C) Sihteeriopisto sitä ja sihteeriopisto tätä...yrittäkääs jo päästä irti äidin tissistä ja aikuistukaa. Tämä on Turskafoorumi, yrittäkää nyt jumalauta saada edes jotakin aikaiseksi ilman sihteeriopistoa. Jos on pahat kaunat jääneet päälle niin ottakaa pari terapiatuokiota ja JATKAKAA ELÄMÄÄNNE ETEENPÄIN. Kuinka kauan te määrätyt tyypit jaksatte tuijottaa sinne peruutuspeiliin.

D) Juuri kun luulin että tietyt ihmiset eivät voi enempää mennä lantustaan sekaisin niin sitten päästiin huoramafiaan ja tähän paskanjauhamiseen kuinka huoramfialla olisi jotakin telkemistä sen kanssa että tuleeko Suomeen ulkkareita vai ei.

Mä jaksan hihitellä todella monelle asialle mutta kun ihminen siirtyy noin pahojen harhojen ja psykoosien valtaan niin alkaa minullakin hymy hyytymään.

Katsotaas mitä olette saaneet viikon päästä aikaan. Mä luotan teihin. Hyvä tästä tulee!
Masha`Allah!

DeeDee

• Hero Member
  • FitFarm
« Vastaus #36 : 13.02.16 - klo:21:15 »
Mä taas ihmettelen, että miksi vitussa rakastunut ihminen pakkomielteisesti roikkuu huorasivustoilla : Ei taida oikein suhde kukoistaa jos sitä nyt onkaan...Häiriintynyt mikkihiiri joka postailee omia kuviaan näytille. Ei vittu, palikka pitäis saada Niemeen ja nopeasti.

villerius

• Hero Member
« Vastaus #37 : 13.02.16 - klo:21:25 »
Mä taas ihmettelen, että miksi vitussa rakastunut ihminen pakkomielteisesti roikkuu huorasivustoilla : Ei taida oikein suhde kukoistaa jos sitä nyt onkaan...Häiriintynyt mikkihiiri joka postailee omia kuviaan näytille. Ei vittu, palikka pitäis saada Niemeen ja nopeasti.
Niinhän sinäkin olet yrittänyt uskotella, miten hyvässä parisuhteessa nykyään elelet, mutta taisit tuossa ystäväiseni kerrata vain omaa pahaa oloasi vai oliko ne jutut valhetta mitä kerroit nykyparisuhteestasi? Tää nyt ei ole vittuilua vaan ihan mielenkiinnosta kyselen.
Tunnetaan myös nimimerkeistä "Juhalin ja satunnainen_kulkija"

Turska40

• Newbie
  • *
« Vastaus #38 : 13.02.16 - klo:21:26 »
Hyvältä näyttää, mitä nyt muutama umpihullu yrittää pilata viesteillään. Ilmaisesti bannit sw:ltä aiheutti ikuisen trauman. Tarkastelin tilastoja ja ihmettelin mitä on tapahtunut tammikuun puolivälissä kun kävijämäärät ovat kasvaneet räjähdysmäisesti?

villerius

• Hero Member
« Vastaus #39 : 13.02.16 - klo:21:30 »
Hyvältä näyttää, mitä nyt muutama umpihullu yrittää pilata viesteillään. Ilmaisesti bannit sw:ltä aiheutti ikuisen trauman.
Joillekin se on todellakin tehnyt ikuisen trauman. Mutta huvittavinta on se, että silti täytyy siellä käydä päivittäin lukemassa kaikki viestit.  ;D

DeeDee

• Hero Member
  • FitFarm
« Vastaus #40 : 13.02.16 - klo:21:57 »
Vellirius, ei ole valetta, mutta rakkaus on loppunut osaltani 19.4.2012. Hyvä fiilis on, ei valittamista.
Wörkistä sen verran, että ihan helvetin tylsäksi se on mennyt. Kuka tulee päälle ja kuka alle ;D  Siinä anti tätä nykyä.Voi sitä äkkinäinen vierailija ihmetellä, että onko nää ihan täysjärkisiä.Jos joku erehtyy rapsan kirjoittamaan niin paikalle kiiruhtavat esim. Lööperi ja Samu dissaamaan. No ihan joka viikko ei edes tarvitse vaivautua.
Saako tiedustella Villeltä, että onko sinulla ihan oikeasti nämä kaikki sairaudet ja viat joita retostelet ja väliin jopa epäilet tulevan yön olevan viimeisesi. Mitä haet näillä kirjoituksilla, sääliäkö?
Sellanen lisäys vielä, että ihmeesti tämäkin foorumi kiinnostaa Wörkkiläisiä vaikka tää onkin ihan perseestä ;D
« Viimeksi muokattu: 13.02.16 - klo:22:03 kirjoittanut Peruspena »

villerius

• Hero Member
« Vastaus #41 : 13.02.16 - klo:23:12 »
Saako tiedustella Villeltä, että onko sinulla ihan oikeasti nämä kaikki sairaudet ja viat joita retostelet ja väliin jopa epäilet tulevan yön olevan viimeisesi. Mitä haet näillä kirjoituksilla, sääliäkö?
Sääliä en kaipaa keneltäkään, viimeisen yöni todellisuudessa luulin koittanee 13.6.2014, mutta selvisin siitä voittajana. Taannoin joku viirus iski ja löi kivat 41,2°C kuumeen ja olin forkalle jotain houraillut, edelleenkään en ole hakenut mitään sääliä ja miksi olisin? Hupakkofoorumiltako? Onneksi mulla on ihan oikeakin elämä mitä elelen vaihtelevassa maastossa.
Muuten kaikkia juttuja ei ihan todesta kannata ottaa, koska tiedän klunssipojan seuraavan tarkkaan mitä kirjoitan minnekin ja siksi hänelle niitä täkyjä laitan. Muutenkin on ollut melko hauskaa uunottaessa tätä ko. henkilöä.

En oo Legion

• Sr. Member
« Vastaus #42 : 13.02.16 - klo:23:58 »
Niinhän sinäkin olet yrittänyt uskotella, miten hyvässä parisuhteessa nykyään elelet, mutta taisit tuossa ystäväiseni kerrata vain omaa pahaa oloasi vai oliko ne jutut valhetta mitä kerroit nykyparisuhteestasi?
Sinä olet wörkillä mm. uskotellut että sinulla on lapsi/lapsia ja lastenlapsikin. Kuitenkin  useammallakin netin pariutumissivustolla kerrot kumppanikandidaateille olevasi lapseton.
Villerius: "Tekopyhyys ja epärehellisyys saa minut raivon valtaan.".........."Etelämantereellakin on käyty."
Mister X (Villerius): "Villerius se oikeasti on SW:n Legion, kaksi suomihupakkoa on mulle näin kertonut"

En oo Legion

• Sr. Member
« Vastaus #43 : 14.02.16 - klo:00:08 »
Taannoin joku viirus iski ja löi kivat 41,2°C kuumeen ja olin forkalle jotain houraillut,
Eli läheltä liippas taas...

"Hyperpyrexia is a fever with an extreme elevation of body temperature greater than or equal to 41.5 °C (106.7 °F).[26] Such a high temperature is considered a medical emergency as it may indicate a serious underlying condition or lead to significant side effects.[27] The most common cause is an intracranial hemorrhage."

En oo Legion

• Sr. Member
« Vastaus #44 : 14.02.16 - klo:00:25 »
Hyvältä näyttää, mitä nyt muutama umpihullu yrittää pilata viesteillään. Ilmaisesti bannit sw:ltä aiheutti ikuisen trauman. Tarkastelin tilastoja ja ihmettelin mitä on tapahtunut tammikuun puolivälissä kun kävijämäärät ovat kasvaneet räjähdysmäisesti?
Tavallisen käyttäjän tilastonäkymässä ei tämänkaltaisia kävijämäärätietoja ole näkyvissä. Omistajamode varmaankin saa näkyviin nämä yksityiskohtaisemmat tilastot.