Kirjoittaja Aihe: Foorumin linja  (Luettu 31757 kertaa)

Mr Tampere

• Vieras
Vs: Foorumin linja
« Vastaus #15 : 29.01.15 - klo:12:30 »
Ilmoituksissa olisi hyvä palveluntarjoajan olla mahdollisimman rehellinen. Ei luvata jotain jota ei ole. Jos kuvissa ei esim. tatskoja näy, on niistä hyvä kuitenkin mainita, että niitä löytyy. GFE on taas veteen piirretty viiva mitä se pitää sisällään.Joillekin se tarkoittaa suutelua, mutta mulle jotain muuta...

Oon mäkin sen verran nössö, että en pidä turhan karkeista hupakoiden arvosteluista. Saman asian voi ilmaista kyllä fiksumminkin halutessaan.

Mä ainakin haluaisin tänne tyttöjä kirjoittelemaan. Oikeastaan tässä odottelen koska eräs tietty henkilö naputtelee ekan viestinsä... ;)

rapsojen informatiivisuus

• Vieras
« Vastaus #16 : 29.01.15 - klo:12:43 »
Porinmies,  tuolla  mainoslauseella kuvittelet, että tänne tulisi enemmin tyttöjä?  :o tatuoinnit ovat niitä, joista olisi hyvä jättää mainitsematta ainakin liian yksityskohtaisesti koska niistä on tunnistettavissa siviilissä. eipä noi tuon hutsun mainitsevat rapsat mitään informaatiota turskille tarjoa, lähinnä vain juurikin sitä loukkaamista ja solvaamista. negatiivisen rapsan voi kirjoittaa myös asiallisesti, mutta noissa ei varmaan ollut edes tarkoitus pyrkiä siihen. lisäksi täällä ilmoittelevat huorat ottavat tietoisen riskin siinä että menettävät SWltä asiakkaita jos samalla nimimerkillä ilmoittelevat. turskissakin on niitä ketkä eivät tätä paikkaa suosivia huoria katso hyvällä. enkä nyt tarkoita mafian talutusketjussa olevia. tämä paikka on nyt myös poliisin tiedossa joten kannattaa olla tarkkana mitä kirjoittaa julkisesti. aikaisemmin oli keskustelua kunnianloukkauksista. pitää muistaa se että foorumin ylläpitäjät ovat vastuussa siitä mitä tänne kirjoitetaan.

kukki

• Vieras
« Vastaus #17 : 29.01.15 - klo:12:44 »
Horon lahnuus voi olla turskan oma vika. Huono käytös, epäsiisteys jne jne jne

hupsunen

• Vieras
« Vastaus #18 : 29.01.15 - klo:12:51 »
Maksun palautukseen ei ole oikeutta silloin kun palvelu on kokonaisuudessaan annettu asiakkaalle.
Et siis voi sen perusteella jos hupakko ei halua itsestään rapsoja, vaatia rahoja takaisin.

Porinmies

• Sr. Member
  • Panomies
« Vastaus #19 : 29.01.15 - klo:13:33 »
Porinmies,  tuolla  mainoslauseella kuvittelet, että tänne tulisi enemmin tyttöjä?  :o tatuoinnit ovat niitä, joista olisi hyvä jättää mainitsematta ainakin liian yksityskohtaisesti koska niistä on tunnistettavissa siviilissä. eipä noi tuon hutsun mainitsevat rapsat mitään informaatiota turskille tarjoa, lähinnä vain juurikin sitä loukkaamista ja solvaamista. negatiivisen rapsan voi kirjoittaa myös asiallisesti, mutta noissa ei varmaan ollut edes tarkoitus pyrkiä siihen. lisäksi täällä ilmoittelevat huorat ottavat tietoisen riskin siinä että menettävät SWltä asiakkaita jos samalla nimimerkillä ilmoittelevat. turskissakin on niitä ketkä eivät tätä paikkaa suosivia huoria katso hyvällä. enkä nyt tarkoita mafian talutusketjussa olevia. tämä paikka on nyt myös poliisin tiedossa joten kannattaa olla tarkkana mitä kirjoittaa julkisesti. aikaisemmin oli keskustelua kunnianloukkauksista. pitää muistaa se että foorumin ylläpitäjät ovat vastuussa siitä mitä tänne kirjoitetaan.

Mä en erityisesti kaipaa tänne huoria kirjoittelemaan vaikka te kirjoitattekin jo. Mitä söin tänään jutut voi kirjoittaa sexworkkiin, tänne kaipaan rehellisiä (itse)sensuroimattomia rapsoja. Joo ei tartte olla tylyjä tai loukkaavia mutta rehellisiä. Nyt kun kaiken maailman kusettajat saa poistattaa rapsansa niin turskan kuluttajan suoja on olematon.
Turskafoorumi on seksinostajien oma kanava, miesten työyhteisö, vertaistukipaikka. Työpaikan kahvihuone. Ei sen kummempaa. Riitoineen, kyräilyineen, juoruineen. Ei mitään sen pelottavampaa.

Porinmies

• Sr. Member
  • Panomies
« Vastaus #20 : 29.01.15 - klo:13:35 »
Maksun palautukseen ei ole oikeutta silloin kun palvelu on kokonaisuudessaan annettu asiakkaalle.
Et siis voi sen perusteella jos hupakko ei halua itsestään rapsoja, vaatia rahoja takaisin.

En ole vaatimassa mutta se on vasta tarjoukseni, jos huora vaatii jotain sellaista mihin turskien ei ole pakko suostua.
Turskafoorumi on seksinostajien oma kanava, miesten työyhteisö, vertaistukipaikka. Työpaikan kahvihuone. Ei sen kummempaa. Riitoineen, kyräilyineen, juoruineen. Ei mitään sen pelottavampaa.

SihteeriXXX

• Vieras
« Vastaus #21 : 29.01.15 - klo:13:56 »
GFE on taas veteen piirretty viiva mitä se pitää sisällään.Joillekin se tarkoittaa suutelua, mutta mulle jotain muuta...

Niin, sullehan se tarkoittaa sitä että luulet oikeasti että seurustellaan? Ja koet oikeudeksesi selvitellä tytön asioita ja lähetellä viestejä koko ajan? Mä sanoisin että kyllä stalkkaamiseksi enkä GFE:ksi

master6969

• Vieras
« Vastaus #22 : 29.01.15 - klo:14:01 »
Jos huoran ulkonäkö ei miellytä silmää jaan veljille mitä saan horatsusta selville! !! Katu-osoite ja rappu saatava esittää julkisesti jos ilmoituksen mitat ei kohtaa ovella. Meidän kuluttaja suoja on ykkönen veljet. Me ansaitaan laadukkaampaa mitä nyt tarjolla. Huoran mukamas yksityisyys ei mene ainenkaan minun edelle. Kerran huora aina huora. Tämän sivun huorille aserttaisin painorajan. Pidetään taso korkeana taikka jääköön Sihteeriopistoon.

Isoturska

• Administrator
  • Sr. Member
« Vastaus #23 : 29.01.15 - klo:14:13 »
Jos huoran ulkonäkö ei miellytä silmää jaan veljille mitä saan horatsusta selville! !! Katu-osoite ja rappu saatava esittää julkisesti jos ilmoituksen mitat ei kohtaa ovella. Meidän kuluttaja suoja on ykkönen veljet. Me ansaitaan laadukkaampaa mitä nyt tarjolla. Huoran mukamas yksityisyys ei mene ainenkaan minun edelle. Kerran huora aina huora. Tämän sivun huorille aserttaisin painorajan. Pidetään taso korkeana taikka jääköön Sihteeriopistoon.

Täällä on vain ÄO-raja... Et taida täyttää sitä.
« Viimeksi muokattu: 29.01.15 - klo:14:18 kirjoittanut Isoturska »

Mr Tampere

• Vieras
« Vastaus #24 : 29.01.15 - klo:14:14 »
GFE on taas veteen piirretty viiva mitä se pitää sisällään.Joillekin se tarkoittaa suutelua, mutta mulle jotain muuta...

Niin, sullehan se tarkoittaa sitä että luulet oikeasti että seurustellaan? Ja koet oikeudeksesi selvitellä tytön asioita ja lähetellä viestejä koko ajan? Mä sanoisin että kyllä stalkkaamiseksi enkä GFE:ksi
[/quote
Jep. Muutaman ulkkarin kanssa tiedetään toisistamme kaikenlaista, mutta emme seurustele. Kuka sä muuten oot...laita nyt se Sexworkilta tunnettu nikkis...

tasokas turska

• Vieras
« Vastaus #25 : 29.01.15 - klo:14:19 »

Ei toi painoraja tuu toimimaan, mutta ikäraja huorille voisi olla erittäin hyvä juttu. Ei sallittaisiin ilmoituksiin yli 30-vuotiaita huoria, niin joku taso sentään säilyisi.

Mr Tampere

• Vieras
« Vastaus #26 : 29.01.15 - klo:14:42 »
Tiedän muutaman erittäin tasokkaan yli 30- vuotiaan sihteerikön.

nakkikakki

• Vieras
« Vastaus #27 : 29.01.15 - klo:14:44 »

[/quote
Jep. Muutaman ulkkarin kanssa tiedetään toisistamme kaikenlaista, mutta emme seurustele. Kuka sä muuten oot...laita nyt se Sexworkilta tunnettu nikkis...

Deedee  katkeroituu  jos ihastuu seksityöläiseen yksipuolisesti. Hänellä on narsistinen adonissyndrooma, kaukana aidosta reilusta rokkiukosta. Deedeelle hänen oma huoramaku on ainoa oikea eikä kykene suvaitsemaan muita. Eri mieltä oleville hän yrittää perustella, miksi heitä on muka harhaanjohdettu ja kuinka heidän tulisi muuttua hänen kaltaisikseen.  Kun DD ei saanut Viettelys-tyttöä siitä lähti alamäki, Vähintään pettyy jos päivän tsekki ei hämmästele hänen treenattua kroppaansa. Ahdistava ja puolueellinen mies, kuultaahan se vihakirjoitteluistaankin.

Mr Tampere

• Vieras
« Vastaus #28 : 29.01.15 - klo:15:10 »
En ole koskaan ollut "aito rockukko". Me punkkarit vihattiin " aitoja rockukkoja". Rock on kuollut, eläköön EDM :)

nakkikakki

• Vieras
« Vastaus #29 : 29.01.15 - klo:15:42 »
En ole koskaan ollut "aito rockukko". Me punkkarit vihattiin " aitoja rockukkoja". Rock on kuollut, eläköön EDM :)

Mustanhan voi selittää valkoiseksi. Kun selittää vain. Narsistikin on olevinaan mukava ja hurmaa ihmiset, kunnes paljastaa todellisen karvansa.
Tämäkin kirjoitus poistuu varmasti, koska tämäkin on sensuroitu ja puolueellinen foorumi. Vituttaa lukea ukkojen leveilyä MUT SITÄ EI SAA SANOO ÄÄNEEN NÄKÖJÄÄN