Kirjoittaja Aihe: Foorumin linja  (Luettu 31756 kertaa)

kekko

• Vieras
Vs: Foorumin linja
« Vastaus #30 : 29.01.15 - klo:16:11 »
Hei kaikki!

Millä tavalla tämä uusi foorumi poikkeaa sexworkistä?
Täällä on ilmaista ilmoitella ainakin? Onko muita parannuksia? Rapsoja ei saa poistattaa, elleivät ole valheellisia tai loukkaavia tai yksityisyyttä uhkaavia? Se on ihan hyvä, mutta en minä oo sexworkilläkään poistattanut mitään.
Mutta tosi rumaa kieltä täällä on joissain rapsoissa käytetty. Siitä en tykkää. Eli siis jos hutsun ulkonäkö ei miellytä, niin saako rapsassa kirjoittaa että "oli susiruma huora, pussi olis pitäny päähän lattaa", vai poistettaisiinko se asiattomana?
Esim tämä: "karseet tatuoinnnit käsissä, ei muuten näy sexwork kuvissa, ei GFE, nainpa lahnaa......" ja tämä: "Tässä typyssä ei ole mitään erikoista. Passiivista menoa ja muutenkin huonoa kyytiä. Rinnat eivät myöskään ole mun makuun, ovat semmoset vanhemman naisen riiput."

Kun noista tulee ennemmin sellainen fiilis, että tekstin tarkoitus ei ole antaa informaatiota muille miehille vaan loukata tyttöä. Kun muissa rapsoissa on kerrottu palveluista, kuvien aitoudesta, ilmon todenperäisyydestä. Niin tuntuu vähän ikävältä. :(
Tuohon jos saisi ainakin modelta jotain mielipidettä?

Mutta onko tämä siis enemmän miehille tarkoitettu foorumi vai toivotaanko tänne myös tyttöjä kirjoittelemaan ja ilmoittelemaan?  Mulla ainakin särähtää korvaan täällä käytetty karski kieli ja vihaisuus.

Ja kun täällä on vaan yksi mode, niin ehtiikö se puuttua asioihin tarpeeksi nopeasti? Just näihin faceprofiilin täällä julkaisuihin sun muihin? Se voi olla tosi paha juttu, jos sen takia jää vaikka koulussa tai työpaikalla kiinni. :(

Tästä yksityisyyden loukkauksesta tunnutaan olevan huolissaan ja on tietysti syytäkin. Miten tämä foorumi eroaa SW:tä tässä kyllä ne linkit läpi menee sielläkin jos ne joku haluaa julkaista ja poistetaan ihan niin kuin täälläkin. Jos joku kusipää haluaa toisen elämää hankaloittaa niin kyllä hän siinä onnistuu ilman turskafoorumia tai sihteeriopistoa. Ikävä kyllä. Oletko muuten tutustunut miten helposti esimerkiksi Suomi24:stä saa asiattoman postauksen poistattettua?

Kyttääjä

• Vieras
« Vastaus #31 : 29.01.15 - klo:16:38 »
Jos huoran ulkonäkö ei miellytä silmää jaan veljille mitä saan horatsusta selville! !! Katu-osoite ja rappu saatava esittää julkisesti jos ilmoituksen mitat ei kohtaa ovella. Meidän kuluttaja suoja on ykkönen veljet. Me ansaitaan laadukkaampaa mitä nyt tarjolla. Huoran mukamas yksityisyys ei mene ainenkaan minun edelle. Kerran huora aina huora. Tämän sivun huorille aserttaisin painorajan. Pidetään taso korkeana taikka jääköön Sihteeriopistoon.

Olihan tämä vitsi? Pitääpä alkaa pitää silmällä tätä forumia ja cmd+ctrl+shift+4 ja poliisille ilmoitus. Järkyttäviä tyyppejä liikenteessä ja tuo yllä oleva ei voi olla terveen tyypin "kynästä".

RapsaReijo

• Vieras
« Vastaus #32 : 29.01.15 - klo:16:40 »
Hei kaikki!

Millä tavalla tämä uusi foorumi poikkeaa sexworkistä?
Täällä on ilmaista ilmoitella ainakin? Onko muita parannuksia? Rapsoja ei saa poistattaa, elleivät ole valheellisia tai loukkaavia tai yksityisyyttä uhkaavia? Se on ihan hyvä, mutta en minä oo sexworkilläkään poistattanut mitään.
Mutta tosi rumaa kieltä täällä on joissain rapsoissa käytetty. Siitä en tykkää. Eli siis jos hutsun ulkonäkö ei miellytä, niin saako rapsassa kirjoittaa että "oli susiruma huora, pussi olis pitäny päähän lattaa", vai poistettaisiinko se asiattomana?
Esim tämä: "karseet tatuoinnnit käsissä, ei muuten näy sexwork kuvissa, ei GFE, nainpa lahnaa......" ja tämä: "Tässä typyssä ei ole mitään erikoista. Passiivista menoa ja muutenkin huonoa kyytiä. Rinnat eivät myöskään ole mun makuun, ovat semmoset vanhemman naisen riiput."

Kun noista tulee ennemmin sellainen fiilis, että tekstin tarkoitus ei ole antaa informaatiota muille miehille vaan loukata tyttöä. Kun muissa rapsoissa on kerrottu palveluista, kuvien aitoudesta, ilmon todenperäisyydestä. Niin tuntuu vähän ikävältä. :(
Tuohon jos saisi ainakin modelta jotain mielipidettä?

Mutta onko tämä siis enemmän miehille tarkoitettu foorumi vai toivotaanko tänne myös tyttöjä kirjoittelemaan ja ilmoittelemaan?  Mulla ainakin särähtää korvaan täällä käytetty karski kieli ja vihaisuus.

Ja kun täällä on vaan yksi mode, niin ehtiikö se puuttua asioihin tarpeeksi nopeasti? Just näihin faceprofiilin täällä julkaisuihin sun muihin? Se voi olla tosi paha juttu, jos sen takia jää vaikka koulussa tai työpaikalla kiinni. :(

Sexworkilla rapsoja tosiaan poistetaan ja myös muokataan jonkun muun kuin niiden kirjoittajan toimesta. Muokataan myös sellaisia juttuja joissa ei ole mitään yksityisyyteen liittyvää tai tökeröä. Kokemusta on.

Kyllähän rapsoissa voi ja olisi hyväkin kertoa juurikin siitä millaista se varsinainen paneminen oli. Kuvien todenperäisyys, palvelut jne jutut pitäisi selvitä jo ilmoituksesta. Valitettavasti näin ei läheskään aina ole joten noistakin kertominen on valitettavasti osoittautunut välttämättömäksi ja noussut jopa tärkeäksi pointiksi vaikka ei sen pitäisi olla niin.

Jos joku on lahna niin kyllä sen voi ihan hyvin sanoa, mitäs pahaa siinä on? Kaikenlaista säätäjää ja erikoista tyyppiä näissä kuvioissa tulee vastaan niin hyvä kertoa mikä oli meininki. Siinä vaiheessa kun alkaa myymään rahasta persettä niin olisi hyvä tiedostaa, että nykypäivänä palautetta tulee jotain kautta aivan varmasti, sekä hyvää että huonoa.

Sexworkin systeemi on läpimätä, missään muussa kaupanteossa ei vastaavaa meininkiä katsottaisi hetkeäkään. Se oli vain ajankysymys koska joku laittaa tämän foorumin pystyyn ja hyvä että se tapahtui nyt. Ottaen huomioon miten kallista tämä touhu on niin onhan se vähintään kohtuullista että asiakkaalla on joku tapa yrittää välttyä kusetuksilta. Järkevimmät hutsut parantaa palveluaan palautteen pohjalta ja ne joita se ei kiinnosta putoavat ennen pitkää pelistä pois.

Mr Tampere

• Vieras
« Vastaus #33 : 29.01.15 - klo:16:56 »
En ole koskaan ollut "aito rockukko". Me punkkarit vihattiin " aitoja rockukkoja". Rock on kuollut, eläköön EDM :)

Mustanhan voi selittää valkoiseksi. Kun selittää vain. Narsistikin on olevinaan mukava ja hurmaa ihmiset, kunnes paljastaa todellisen karvansa.
Tämäkin kirjoitus poistuu varmasti, koska tämäkin on sensuroitu ja puolueellinen foorumi. Vituttaa lukea ukkojen leveilyä MUT SITÄ EI SAA SANOO ÄÄNEEN NÄKÖJÄÄN
Ei tasan poistu.Miksi pitäis?

Nimara

• Hero Member
  • Puh. 040-4795741 www.sexwork.net/girl/16593
« Vastaus #34 : 29.01.15 - klo:17:33 »
Kun jotkut, todennäköisesti naispuoliset muistuttavat, että yksityisyyttä ei saa loukata eikä puhua pahaa netissä, niin miten samat henkilöt syyllistyvät siihen itse mm. Deen kohdalla? Ei sillä, luulisin Deen lähinnä naureskelevan noille jutuille. Ottaen vielä huomioon, että kyseiset kirjoittajat eivät ole häntä edes tavanneet. Jos ovat, niin tiedän kestä on kysymys ja se ei ole Viettelys.
Rapsojen suhteen taas voi tulla paskaa niskaan, jos on ollut huonompi kokemus. Tähänastiset rapsat kuullostavat aidoilta, enkä yhdenkään niistä aitoutta epäile, mutta kannattaa varautua siihen, että syystä tai toisesta voi feikkirapsojakin ilmaantua.
Sen varalle, etten halua jonkun Nooraan ja kumppanien feikkirapsaa itsestäni taas, pyytäisin negatiivisenkin rapsan kirjoittajaa kertomaan pari yksityiskohtaa, mitkä vain oikeasti tavannut voi tietää.

MiettiväinenHutsu

• Vieras
« Vastaus #35 : 29.01.15 - klo:17:52 »

Tästä yksityisyyden loukkauksesta tunnutaan olevan huolissaan ja on tietysti syytäkin. Miten tämä foorumi eroaa SW:tä tässä kyllä ne linkit läpi menee sielläkin jos ne joku haluaa julkaista ja poistetaan ihan niin kuin täälläkin. Jos joku kusipää haluaa toisen elämää hankaloittaa niin kyllä hän siinä onnistuu ilman turskafoorumia tai sihteeriopistoa. Ikävä kyllä. Oletko muuten tutustunut miten helposti esimerkiksi Suomi24:stä saa asiattoman postauksen poistattettua?

Suomi24;sesta mulla ei ole kokemusta, mä en seuraa siellä keskusteluja. Sexworkillä mulla ei ole ikinä ollut mitään ongelmia, enkä ole oikeastaan ollut huolissanikaan, mutta täällä on jotenkin eri tunnelma. AIka moni kirjoittaja tuntuu halveksivan seksityöntekijöitä. Tosi painokkaasti käytetään huora-sanaa, ikäänkuin huora olisi jotenkin alempiarvoinen ihminen kuin muut. "Kerran huora aina huora." Ja "jos kerran on alkanut persettään myymään, niin..." Ja se on hassua kun kirjoittajina on seksinostajat. Miksi joku haluaa panna ihmistä jota halveksii? Tulee jotenkin likainen olo.
Ja yksi sanoo että vaan alle kolmekymppiset sais kirjoitella, ja toinen että haluaa tytön iän alkavan YKKÖSELLÄ tai kakkosella.

Ehkä tää on tosiaan enemmän miesten foorumi... :(

Kyttääjä

• Vieras
« Vastaus #36 : 29.01.15 - klo:18:06 »
Kun jotkut, todennäköisesti naispuoliset muistuttavat, että yksityisyyttä ei saa loukata eikä puhua pahaa netissä, niin miten samat henkilöt syyllistyvät siihen itse mm. Deen kohdalla? Ei sillä, luulisin Deen lähinnä naureskelevan noille jutuille. Ottaen vielä huomioon, että kyseiset kirjoittajat eivät ole häntä edes tavanneet. Jos ovat, niin tiedän kestä on kysymys ja se ei ole Viettelys.
Rapsojen suhteen taas voi tulla paskaa niskaan, jos on ollut huonompi kokemus. Tähänastiset rapsat kuullostavat aidoilta, enkä yhdenkään niistä aitoutta epäile, mutta kannattaa varautua siihen, että syystä tai toisesta voi feikkirapsojakin ilmaantua.
Sen varalle, etten halua jonkun Nooraan ja kumppanien feikkirapsaa itsestäni taas, pyytäisin negatiivisenkin rapsan kirjoittajaa kertomaan pari yksityiskohtaa, mitkä vain oikeasti tavannut voi tietää.

Olipa mies- tai naispuolinen kirjoittaja, foorumin itseriittoiset kukkoilijat (heh, mies- tai naispuoliset), alkavat ärsyttää - ihan luonnollista ja tästä syntyy keskustelua. Eli? Onko ykstyisyyden loukkausta, jos DD:tä moititaan narsistiseksi tyypiksi jos versus täällä aletaan levittää hutsun kotiosoitteita: siinä on kyseessä yksityinen, oikea ihminen. DD on suurimmalle osalle kuitenkin vain nikki foorumilla.

kekko

• Vieras
« Vastaus #37 : 29.01.15 - klo:18:30 »
Montako hupakon kotiosoitetta Kyttääjä löytää täältä foorumilta?
Mikä estää esimerkiksi minua julkaisemasta tietämieni hupakkojen osoitteita SW:n puolella? Kyllä ne sielläkin näkyviin tulee.

Onko tämä DD:n mollaaminen Kyttääjän mielestä sitten asiallista?

Kyttääjä

• Vieras
« Vastaus #38 : 29.01.15 - klo:18:55 »
Montako hupakon kotiosoitetta Kyttääjä löytää täältä foorumilta?
Mikä estää esimerkiksi minua julkaisemasta tietämieni hupakkojen osoitteita SW:n puolella? Kyllä ne sielläkin näkyviin tulee.

Onko tämä DD:n mollaaminen Kyttääjän mielestä sitten asiallista?

No siis, nikki master6969 uhosi ilmoittavansa hutsun osoitteen, jos ilmoituksen mitat ei täsmää.
Ei kait kukaan fiksu ja tervejärkinen turska julkaise osoitteita, missään, eihän? Koskaan?
Fooruminikki kestäköön kehut ja mollaamiset, pelin henki?

Se minkä olen pannut merkille, on "tietoa on" -meininki. Useassa ketjussa tyypit TIETÄVÄT asioista ja näillä uhotaan, mutta ei kerrota foorumilla.

Kalervo1969

• Vieras
« Vastaus #39 : 29.01.15 - klo:19:06 »
Lainaus käyttäjältä: Kyttääjä
No siis, nikki master6969 uhosi ilmoittavansa hutsun osoitteen, jos ilmoituksen mitat ei täsmää.
Ei kait kukaan fiksu ja tervejärkinen turska julkaise osoitteita, missään, eihän? Koskaan?

Täällä en olisi asian suhteen niin luottavainen.

Fooruminikki kestäköön kehut ja mollaamiset, pelin henki?

Ei, kun mollaaminen sallitaan vain ja ainoastaan huorista ja "huoramafiasta".

Se minkä olen pannut merkille, on "tietoa on" -meininki. Useassa ketjussa tyypit TIETÄVÄT asioista ja näillä uhotaan, mutta ei kerrota foorumilla.

Saattaa johtua siitä, että mitään tietoa ei ole. Kunhan lässytellään lämpimikseen.

Isoturska

• Administrator
  • Sr. Member
« Vastaus #40 : 29.01.15 - klo:19:15 »
Siis miksi täällä nyt puhutaan osoitteiden julkaisemisesta? Sitä ei tulla koskaan sallimaan ja jos joku siihen tai muuhun yksityisyyden loukkaamiseen erehtyy saa ikuiset bannit.

Mr Tampere

• Vieras
« Vastaus #41 : 29.01.15 - klo:19:33 »
Ja se olisi heille ihan oikein.

RapsaReijo

• Vieras
« Vastaus #42 : 29.01.15 - klo:19:36 »
Suomi24;sesta mulla ei ole kokemusta, mä en seuraa siellä keskusteluja. Sexworkillä mulla ei ole ikinä ollut mitään ongelmia, enkä ole oikeastaan ollut huolissanikaan, mutta täällä on jotenkin eri tunnelma. AIka moni kirjoittaja tuntuu halveksivan seksityöntekijöitä. Tosi painokkaasti käytetään huora-sanaa, ikäänkuin huora olisi jotenkin alempiarvoinen ihminen kuin muut. "Kerran huora aina huora." Ja "jos kerran on alkanut persettään myymään, niin..." Ja se on hassua kun kirjoittajina on seksinostajat. Miksi joku haluaa panna ihmistä jota halveksii? Tulee jotenkin likainen olo.
Ja yksi sanoo että vaan alle kolmekymppiset sais kirjoitella, ja toinen että haluaa tytön iän alkavan YKKÖSELLÄ tai kakkosella.

Ehkä tää on tosiaan enemmän miesten foorumi... :(

Kuulostaisi enemmänkin siltä että tuo halveksunta on omassa päässäsi kuin täällä foorumilla. Oletko muuten huomannut että sexworkin puolella käytetään myös huora sanaa aika paljonkin ja ihan kaikenlaisessa merkityksessä?

Taidat olla herkänpuoleinen hutsu joka katselee asioita pinkkien lasiensa läpi. Eiks sen näe jo foorumin nimestäkin että tämä on enemmän miehille tarkoitettu, minusta tosin olisi oikein hyvä kun naisetkin kirjoittaisivat. Mukava lukea näitä sinunkin mielipiteitäsi.

Lyttääjä

• Vieras
« Vastaus #43 : 29.01.15 - klo:22:55 »
Jos huoran ulkonäkö ei miellytä silmää jaan veljille mitä saan horatsusta selville! !! Katu-osoite ja rappu saatava esittää julkisesti jos ilmoituksen mitat ei kohtaa ovella. Meidän kuluttaja suoja on ykkönen veljet. Me ansaitaan laadukkaampaa mitä nyt tarjolla. Huoran mukamas yksityisyys ei mene ainenkaan minun edelle. Kerran huora aina huora. Tämän sivun huorille aserttaisin painorajan. Pidetään taso korkeana taikka jääköön Sihteeriopistoon.

Olihan tämä vitsi? Pitääpä alkaa pitää silmällä tätä forumia ja cmd+ctrl+shift+4 ja poliisille ilmoitus. ...
Legsuheinän miehen veljelle? ;)

PääsiäisNussija

• Vieras
« Vastaus #44 : 30.01.15 - klo:00:19 »
Siis miksi täällä nyt puhutaan osoitteiden julkaisemisesta? Sitä ei tulla koskaan sallimaan ja jos joku siihen tai muuhun yksityisyyden loukkaamiseen erehtyy saa ikuiset bannit.

Tästä kaipaisin selkeitä rajanvetoja. Onko esim. soveliasta mainita huoran olevan ilmoituksessa mainittua 30 vuotta huomattavasti vanhempi sillä perusteella että tietää tällä olevan 25 vuotiaan pojan?