Kirjoittaja Aihe: Hintakeskustelua  (Luettu 6711 kertaa)

Mr Tampere

• Vieras
Hintakeskustelua
« : 31.01.15 - klo:09:57 »
Mikäs sellainen hutsusivusto on jossa ei hinnoista puhuta? Eli suoraan asiaan. Mulle kipuraja 30 minuutin tapaamisessa on 100€ ja tunnin 200€. Esimerkiksi viimeisen päälle hotteja tsekkejä pääsee treffaan jopa 80€:lla ja palveluihin kuuluu mm. OWO ja muutenkin meno on yleensä reipasta. Kokemukseni kertovat yli satkun tytöistä, että mitään lisäarvoa en siihen hintaan saa joten he jäävät väliin.

himoturska

• Vieras
Vs: Hintakeskustelua
« Vastaus #1 : 31.01.15 - klo:10:30 »
Yleensä otan sen tunnin ja max. hinta minkä voin maksaa on 200€. Ihmetyttää sen yli pyytävät. Hurjimmat hintapyydöt tunnista ovat kai olleet 400€:n luokkaa.

Nimara

• Hero Member
  • Puh. 040-4795741 www.sexwork.net/girl/16593
« Vastaus #2 : 31.01.15 - klo:12:01 »
Mikäs sellainen hutsusivusto on jossa ei hinnoista puhuta? Eli suoraan asiaan. Mulle kipuraja 30 minuutin tapaamisessa on 100€ ja tunnin 200€. Esimerkiksi viimeisen päälle hotteja tsekkejä pääsee treffaan jopa 80€:lla ja palveluihin kuuluu mm. OWO ja muutenkin meno on yleensä reipasta. Kokemukseni kertovat yli satkun tytöistä, että mitään lisäarvoa en siihen hintaan saa joten he jäävät väliin.

Vähän ihmettelinkin, kun hinnoista ei vielä ole täällä keskusteltu.
Mitä nyt itsensä kohdalta voi sanoa, niin 50 ekeä on minulla kalliimpaa kuin vaikkapa tsekeillä, joilla yleisesti hintahaarukka on 200:-/tunti ja satku puolikkaasta.
Ei se hinta varmaan ole seurausta mistään itsensä paremmuudesta toisiin nähden. Se on vain hinta, jolla saan asiakkaita ja jolla olen valmis antamaan itsestän kaiken yleensä tuntemattomalle miehelle tietyn pituiseksi ajaksi.
Ihan kaikki asiakkaat eivät ole puhtoisia poikia, siksi owo ja cim on minulla lisähinnalla, että voin itse valita, otanko suihin kumilla vai ilman. Mieluummin ilman kumia ja owon ottajat ovat poikkeuksetta huolehtineet kikulin puhtaudesta.
Yleensä alkuun, kun olen hieman kikulille jutellut, kysyn haluaako suikkarin kumilla vai ilman, suurin osa haluaa ilman ja koska tapahtuu minun ehdotuksesta, niin siitä ei mene lisämaksua.
Joskus käy niin lyhyemmällä ajalla, että enää ei pikkuveikkaa saa owon ja cimin jälkeen uudestaan äkkiä panokuntoon ja silloin olen toisinaan palauttanut 50:- extra maksun.

Mr Tampere

• Vieras
« Vastaus #3 : 31.01.15 - klo:14:29 »
Sulle pitäis myöntää itsepäisyyspäivänä Valkoisen Ruusun ritarikunnan suurristi  syrjäseutujen miesten terveydentilan eteen tekemästäsi työstä. Teet hienoa työtä,rispekt.

Uskallatko kertoa miten tolla terveysbussilla pystyy suhaan tuolla maakunnissa ilman ns.ongelmia? Älä kerro mitään jos arvelet siitä tulevan harmia. Tässä on vaan tottunut seuraavanlaisiin viesteihin: älä soita ovikelloa, älä tule hissillä oikeaan kerrokseen, mene takaovesta,laita ovi hiljaa kiinni jne jne...

jäykkäjöpöttäjä

• Vieras
« Vastaus #4 : 31.01.15 - klo:14:39 »
Niin pitäisi, vielä kun ulotat sen bussikiertueen pohjoisiin maakuntiin aina utsjokea myöten.
Saisivat Lapin poromiehet Lynxeihin liikettä.

Porinmies

• Sr. Member
  • Panomies
« Vastaus #5 : 02.02.15 - klo:12:32 »
Hinta ei paljoa vaikuta palveluun. Ainoastaan ihan halvimmat ovat joskus puhki nussittuja mutta satasen yli mennessä ei palvelu muutu.
Turskafoorumi on seksinostajien oma kanava, miesten työyhteisö, vertaistukipaikka. Työpaikan kahvihuone. Ei sen kummempaa. Riitoineen, kyräilyineen, juoruineen. Ei mitään sen pelottavampaa.

Nimara

• Hero Member
  • Puh. 040-4795741 www.sexwork.net/girl/16593
« Vastaus #6 : 02.02.15 - klo:13:01 »
Uskallatko kertoa miten tolla terveysbussilla pystyy suhaan tuolla maakunnissa ilman ns.ongelmia? Älä kerro mitään jos arvelet siitä tulevan harmia. Tässä on vaan tottunut seuraavanlaisiin viesteihin: älä soita ovikelloa, älä tule hissillä oikeaan kerrokseen, mene takaovesta,laita ovi hiljaa kiinni jne jne...

Yleensä olen sellaisissa paikoissa, missä vastaavanlaisia ajoneuvoja voisi olla parkissa muutenkin, leirintä-alueet tosin jätän väliin.
Tarkkaa paikkaa en kerro, ennen kuin asiakas on lähistöllä. Auton parkkeeraan niin, että sisääntulo on piilossa, jos mahdollista. Ikkunat on kasettiverhoilla peitetyt. Välillä vaihdan paikkaa kesken päivän, jos alkaa tuntumaan, että ylimääräistä liikennettä on liikaa lähistöllä.
Ei ole juuri ollut ongelmia auton kanssa reissatessa.
Verrattuna hotelleihin, on hutsuilu paljon helpompaa. Ei tarvise olla sidottu huoneiden luovutuksiin tai pelätä kameroita.

Keväällä-kesällä meinasin pohjoisemmaksi tulla myös ja silloin tällöin pysähtyä vaikka grillaamaan tai kalastamaan muitakin kun turskia.

Rokka1968

• Jr. Member
  • **
« Vastaus #7 : 02.02.15 - klo:14:27 »
Itselle hinta ei ole ratkaiseva tekijä.Tietenkään nyt mitään ns kiskurihintoja ala makselemaan.Mutta laadukkaasta ja aistillisesta Gfe meiningistä olen aina valmis maksamaan enempi. Vakkarin jos/kun löydän niin satunnanen hutsuilu jäänee vähemmälle ja panostan vakkarin kanssa tapaamisiin.

Mr Tampere

• Vieras
« Vastaus #8 : 02.02.15 - klo:15:43 »
Oon siis niin täpinöissäni ;D Kävin sillä 50€:n mimmillä ja kyyti oli kovaa. Kovin paneen ikinä..en ole samanlaista kyytiä saanut koskaan kuin hänen kanssaan. Vielä helvetin mukava..
Mimmi onkin oikea urheilija ja puheen aiheita siis meillä riittää. Oon jotain hyvää tehnyt kun jumalat mut näin palkitsee..

kekko

• Vieras
« Vastaus #9 : 02.02.15 - klo:16:15 »
Minkälaisia hintoja olette maksaneet vakkareille? miten usein tapaatte?

100€ 30min ja 200€ tunti minun kipukynnys.

Rokka1968

• Jr. Member
  • **
« Vastaus #10 : 02.02.15 - klo:17:18 »
Tähän asti Suomen vakkareille 150e/h tai ilta 3-5h 300e.Yön yli 12h max 500e

jerepunkki

• Vieras
« Vastaus #11 : 02.02.15 - klo:17:50 »
Oon siis niin täpinöissäni ;D Kävin sillä 50€:n mimmillä ja kyyti oli kovaa. Kovin paneen ikinä..en ole samanlaista kyytiä saanut koskaan kuin hänen kanssaan. Vielä helvetin mukava..
Mimmi onkin oikea urheilija ja puheen aiheita siis meillä riittää. Oon jotain hyvää tehnyt kun jumalat mut näin palkitsee..

Sit sä heräsit ja päästit kissan ulos

Mr Tampere

• Vieras
« Vastaus #12 : 02.02.15 - klo:18:26 »
Ymmärrän hyvin, että tällaiset itsenäiset tytöt (jotkatekevätelämässäänjotainmuutakin) vituttavat suuresti. Lähtiessäni pyysi taas soitteleen. Arvaas soitanko... ;)

Rokka1968

• Jr. Member
  • **
« Vastaus #13 : 02.02.15 - klo:18:31 »

Sit sä heräsit ja päästit kissan ulos

Tää kommeintoija on yks kimittävä hamsteri, jotka kaikki löytätää googlella

Kellopeliappelsiini

• Vieras
« Vastaus #14 : 15.05.15 - klo:16:08 »
50-150€ puolikas ja 150-250€ kokonainen. Yleensä maksan sen 80€/30min ja 150€/h. Noissa on tietysti aina varauduttava kääntymään ovelta sillä ihan aina ei näky miellytä silmää. Useammin kyllä miellyttää eikä tarvitse kääntyä.

Oma kokemukseni on myös se ettei noiden hintojen ylimenevällä osalla saa mitään sellaista mitä ei noillakin hinnoilla saa joten itse olen pitänyt noita ns. normihintoina.

Mutta kuten tullut todettua niin poikkeuksiakin on joihin olen hairahtunut enkä siis katunut.