Kirjoittaja Aihe: Hintakeskustelua  (Luettu 6114 kertaa)

Mr Tampere

• Vieras
Re: Hintakeskustelua
« Vastaus #15 : 20.05.15 - klo:23:31 »
Jos katson Wörkillä ilmoittelevien kotimaisien  Tampereella vaikuttavien hutsujen ilmoja niin aina on hinta esim. 30 min/150 euroa. Seksitreffeillä taas pääsee tapailemaan näitä tosi amatöörejä pimuja jopa satkulla, mutta yleisin hinta taitaa olla 120 euroa. Hintaeron aavistelen johtuvan Mafian aktiivisesta aggressiivisesta hintapolitiikasta jossa aloittelevat pakotetaan tiettyyn hintatasoon jonka on Aino ja kumppanit määritelleet.
Vai epäileekö joku tätä sattumaksi? Itse tuen vapaata yritteliäisyyttä tässä tapauksessa ;D
« Viimeksi muokattu: 20.05.15 - klo:23:33 kirjoittanut DeeDee »

Kellopeliappelsiini

• Vieras
Re: Hintakeskustelua
« Vastaus #16 : 21.05.15 - klo:00:33 »
Kyseessä on kartelli, ja kun se tulee ilmi tulee suomi-horoille massiiviset sakot ja turskille isot palautukset :D

Mr Tampere

• Vieras
Vs: Hintakeskustelua
« Vastaus #17 : 21.05.15 - klo:10:35 »
Muualla kuin Wörkillä ilmoittelevat tytöt eivät ihmeemmin kelloja syynäile vaan 30 minuutin tapaamiset venyvät lähes aina siihen tuntiin jolloin hinta muodostuu suht edulliseksi. Suosikaa siis amatöörejä, unohtakaa nää pro ja semi suomihutsut :)

villerius

• Hero Member
« Vastaus #18 : 21.05.15 - klo:11:15 »
Me käymme kellä huvittaa, sinä joudut valitsemaan.  ;D
Tunnetaan myös nimimerkeistä "Juhalin ja satunnainen_kulkija"

Mr Tampere

• Vieras
« Vastaus #19 : 21.05.15 - klo:11:52 »
Kyllä sä voit ne ylihintaiset Wörk - talipallerot pitää. Mä valitsen ne muualta löytyvät nuoret, timmit ja normaalihintaiset ;D Eilen viimeksi.
« Viimeksi muokattu: 21.05.15 - klo:11:56 kirjoittanut DeeDee »

Porinmies

• Sr. Member
  • Panomies
Vs: Re: Hintakeskustelua
« Vastaus #20 : 21.05.15 - klo:12:24 »
Jos katson Wörkillä ilmoittelevien kotimaisien  Tampereella vaikuttavien hutsujen ilmoja niin aina on hinta esim. 30 min/150 euroa. Seksitreffeillä taas pääsee tapailemaan näitä tosi amatöörejä pimuja jopa satkulla, mutta yleisin hinta taitaa olla 120 euroa. Hintaeron aavistelen johtuvan Mafian aktiivisesta aggressiivisesta hintapolitiikasta jossa aloittelevat pakotetaan tiettyyn hintatasoon jonka on Aino ja kumppanit määritelleet.
Vai epäileekö joku tätä sattumaksi? Itse tuen vapaata yritteliäisyyttä tässä tapauksessa ;D

Jatkuvasti sitä kuulee tuosta "hintaneuvonnasta". Mut onneks kysynnän ja tarjonnan laki toimii erityisesti ulkkarien avustuksella. :D :D
Turskafoorumi on seksinostajien oma kanava, miesten työyhteisö, vertaistukipaikka. Työpaikan kahvihuone. Ei sen kummempaa. Riitoineen, kyräilyineen, juoruineen. Ei mitään sen pelottavampaa.

Mr Tampere

• Vieras
« Vastaus #21 : 21.05.15 - klo:12:29 »
Niin tekee, mutta kyllä suosittelen ainakin isommilla paikkakunnilla katselemaan sitä toistakin sivustoa kotimaisista tarjokkaista ;)

Porinmies

• Sr. Member
  • Panomies
« Vastaus #22 : 21.05.15 - klo:12:36 »
No niille keille se säätäminen sopii. Mulle se ei käy kun reissussa olen tiettynä päivänä ja aikaa on niukasti eli amatöörihoron mielenmuutokset ei sovi. Ja kotipuolessa ei tuu käytyä kun joku vaimon tuttu kuiteski juoruis. Eikä oo tarvettakaan kun vaimolta saa riittävästi, lähinnä vain vaihtelua tartten horoilta.
Turskafoorumi on seksinostajien oma kanava, miesten työyhteisö, vertaistukipaikka. Työpaikan kahvihuone. Ei sen kummempaa. Riitoineen, kyräilyineen, juoruineen. Ei mitään sen pelottavampaa.

Mr Tampere

• Vieras
« Vastaus #23 : 21.05.15 - klo:12:57 »
Aina ei tarvi säädellä sillä numeroitakin välistä löytyy.

Porinmies

• Sr. Member
  • Panomies
« Vastaus #24 : 21.05.15 - klo:14:22 »
Tosta tuli mieleen kyssäri että onko se enää amatööri jos sillä on numero näkyvis?? Mä ainaski jaottelen amatöörejä ja ammattilaisia yhteyden ottamisella. Ammattilaiselle voi soittaa heti ja sopia tapaamisen samalle päivälle tai viimeistään seuraavalle. Amatöörien kans joutuu sitten säätämään.

villerius

• Hero Member
« Vastaus #25 : 21.05.15 - klo:14:30 »
Niin tekee, mutta kyllä suosittelen ainakin isommilla paikkakunnilla katselemaan sitä toistakin sivustoa kotimaisista tarjokkaista ;)
Kyllä sinun suositukset tiedetään.

Mr Tampere

• Vieras
« Vastaus #26 : 21.05.15 - klo:15:06 »
Tosta tuli mieleen kyssäri että onko se enää amatööri jos sillä on numero näkyvis?? Mä ainaski jaottelen amatöörejä ja ammattilaisia yhteyden ottamisella. Ammattilaiselle voi soittaa heti ja sopia tapaamisen samalle päivälle tai viimeistään seuraavalle. Amatöörien kans joutuu sitten säätämään.
Tarkoitin vain, että Seksitreffeiltä löytyy kyllä numerollisia ilmoituksiakin. Esim. täällä meilläpäin on kaikki viime vuosien parhaat paikalliset hutsut miinus Anna-Sofia, löytyneet sieltä.

villerius

• Hero Member
« Vastaus #27 : 21.05.15 - klo:16:25 »

kaikki viime vuosien parhaat hutsut ovat löytyneet sieltä.
Pakko allekirjoittaa.

villerius

• Hero Member
« Vastaus #28 : 24.05.15 - klo:20:54 »
Tänään ajelin mussellani kohti Turkua ja päätin koettaa saada kiinni erästä nuorta tyttöä jonka etninen syntyperä on toisen vanhemman puolelta kaakkoisaasia.
Heti ei vastattu mutta kolmannen soittoyrityksen aikana kaikki muuttui. Sovittiin aika ja hän opasti minut lemmenluolalleen minne saavuin 10min liian aikaisin. Pureskelin kynsiäni ja odotin vielä 5 minuuttia jonka jälkeen näpyttelin numerot ja odotin vastausta... ei mitään.... sitten odottelin vielä hetken ja puhelin pärähti ja kutsu sisälle tuli.
Oven aukaisi kaunis aasialainen hoikka tyttö puhuen täydellistä suomea, hän siis on syntynyt suomessa. Ville oli sekaisin kuin seinäkello mutta siitäkin kunnialla selvittiin, seksi oli sujuvaa ja kaikkia mun mielipuuhiani sai tehdä. Ainoa miinus oli se, että kämppä oli kuin räjähdyksen jäljiltä.
Edullista paneskelua hoikan kaunottaren kanssa, päivä on aurinkoinen ja mussen nokka kohti kotia ja heila oli Helluntaina. 8)

Kellopeliappelsiini

• Vieras
« Vastaus #29 : 24.05.15 - klo:23:15 »
Ville oli sekaisin kuin seinäkello mutta siitäkin kunnialla selvittiin, seksi oli sujuvaa ja kaikkia mun mielipuuhiani sai tehdä. Ainoa miinus oli se, että kämppä oli kuin räjähdyksen jäljiltä.
Edullista paneskelua hoikan kaunottaren kanssa, päivä on aurinkoinen ja mussen nokka kohti kotia ja heila oli Helluntaina. 8)

Täähän ei ole mahdollista, edullinen ja hyvä ei mahdu samaan lauseeseen  :P