Kirjoittaja Aihe: Nuorta vaiko varttuneempaa hupakkoa mieluiten  (Luettu 4342 kertaa)

Porinmies

• Sr. Member
  • Panomies
Vs: Nuorta vaiko varttuneempaa hupakkoa mieluiten
« Vastaus #15 : 26.02.15 - klo:09:59 »
Olis mielenkiintoista tietää, minkä ikäiset miehet täällä keskustelee. Kuitenkaan kukaan ei ole ilmoittanut profiilissaan ikäänsä. Mitä haittaa ikänsä ilmoittaminen anonyyminä toisille anonyymeille?  :o

Johtuu ehkä siitä että se kysyy syntymäaikaa. Mut sieltä profiilist se ikä löytyy.
Turskafoorumi on seksinostajien oma kanava, miesten työyhteisö, vertaistukipaikka. Työpaikan kahvihuone. Ei sen kummempaa. Riitoineen, kyräilyineen, juoruineen. Ei mitään sen pelottavampaa.

Pekka_Juhani

• Vieras
« Vastaus #16 : 26.02.15 - klo:10:21 »
Olis mielenkiintoista tietää, minkä ikäiset miehet täällä keskustelee. Kuitenkaan kukaan ei ole ilmoittanut profiilissaan ikäänsä. Mitä haittaa ikänsä ilmoittaminen anonyyminä toisille anonyymeille?  :o

Johtuu ehkä siitä että se kysyy syntymäaikaa. Mut sieltä profiilist se ikä löytyy.

Älä viisastele! Sitä mä tarkoitin, että ei ole laittanut syntymä aikaansa, mistä iän voi nähdä. Sulla se näkyy, mutta useilla ei. Ikä on kiinnostava asia hupakoidessa. On mielenkiintoista seurata, saako vanhemmat miehet yhtä hyvää palvelua, kuin nuoremmat.

Porinmies

• Sr. Member
  • Panomies
« Vastaus #17 : 26.02.15 - klo:10:28 »
Älä viisastele! Sitä mä tarkoitin, että ei ole laittanut syntymä aikaansa, mistä iän voi nähdä. Sulla se näkyy, mutta useilla ei. Ikä on kiinnostava asia hupakoidessa. On mielenkiintoista seurata, saako vanhemmat miehet yhtä hyvää palvelua, kuin nuoremmat.

Heh, ei ollu tarkotus viisastella mutta jännä että otit sen noin. Idea tossa oli että harva haluaa kertoa tarkkaa syntymäaikaansa = sotun alkuosa.
Turskafoorumi on seksinostajien oma kanava, miesten työyhteisö, vertaistukipaikka. Työpaikan kahvihuone. Ei sen kummempaa. Riitoineen, kyräilyineen, juoruineen. Ei mitään sen pelottavampaa.

Pekka_Juhani

• Vieras
« Vastaus #18 : 26.02.15 - klo:10:35 »
Ok!   8) Sitähän mä ihmettelin jo aiemmassa viestissäni.  :o

Kellopeliappelsiini

• Vieras
« Vastaus #19 : 08.05.15 - klo:07:48 »
Molempi parempi. Kokonaiskuva ratkaisee - ja asenne. Ikävä kyllä aika moni yli nelikymppinen alkaa olla ns. mummomitoissa eli eivät ole pitäneet itsestään huolta saati katsoneet mitä laittavat suuhunsa.

klunsseroinen

• Vieras
« Vastaus #20 : 09.05.15 - klo:18:50 »
Molempi parempi. Kokonaiskuva ratkaisee - ja asenne. Ikävä kyllä aika moni yli nelikymppinen alkaa olla ns. mummomitoissa eli eivät ole pitäneet itsestään huolta saati katsoneet mitä laittavat suuhunsa.
Onko se Mafia-Ainokin jo 40 ja puoli, niinkuin joku täällä taisi heittää.

Pekka_Juhani

• Vieras

Porinmies

• Sr. Member
  • Panomies
« Vastaus #22 : 10.05.15 - klo:20:16 »
http://www.iskuri.net/index.php?prof=927913&inr=1&s=0&osp=1&hsp=2&imin=16&imax=47&kau=17&kaupl=200&lk=6

Tämä kai on se Aino, Kallion Ruusu. Siis on 45.

Jos lisätään se normi 10-20 prossaa ilmotusiän päälle niin ollaan lähempänä todellisuutta.

KaukoSäädin

• Vieras

Lifti

• Sr. Member
  • karju
« Vastaus #25 : 11.05.15 - klo:01:34 »
Riippuu ihan fiiliksestä.
Joskus haluan milffiä ja joskus 18 - 19v teiniä.
Yleensä, melkein aina, haluan vaan kauniin, palvelualttiin ja suomalaisen naisen, ikään katsomatta.
Masha`Allah!

villerius

• Hero Member
« Vastaus #26 : 11.05.15 - klo:20:28 »
Riippuu ihan fiiliksestä.
Joskus haluan milffiä ja joskus 18 - 19v teiniä.
Yleensä, melkein aina, haluan vaan kauniin, palvelualttiin ja suomalaisen naisen, ikään katsomatta.
Sama täällä, vaikkei nimppara olekaan kovin vanha muttei enää alle 20 kään niin ainakin pikkuville on aina haltioissaan kun nimppara alkaa puhella sille tuhmia. ;D

Kellopeliappelsiini

• Vieras
« Vastaus #27 : 13.05.15 - klo:06:37 »
On mielenkiintoista seurata, saako vanhemmat miehet yhtä hyvää palvelua, kuin nuoremmat.

Oon saanut samaa palvelua näin myöhäisiällä kuin nuorempanakin.

Ja jos joku horatsu on asetellut ikä yms. vaatimuksia, olen ko. asioita kylmästi viilannut alaspäin, sehän on tapana tässä busineksessa.

Jsufai

• Newbie
  • *
« Vastaus #28 : 13.05.15 - klo:15:53 »
Minulle käyvät oikeastaan molemmat. Olen aika usein ostanut palveluita nuorilta hupakoilta, jotka ovat lähempänä minun omaa ikääni, mutta aina silloin tällöin on kiva ottaa joku nelikymppinen nainen. Siinä on oma viehätyksensä, että pääsee paneskelemaan itseään vanhemman naisen kanssa.  :)

sepi

• Hero Member
« Vastaus #29 : 12.02.18 - klo:16:01 »
Mielummin vähän varttuneempaa. :-\