Kirjoittaja Aihe: Rekisteröinti pakolliseksi  (Luettu 3932 kertaa)

PiilonarsistKesäLegsJeppe

• Vieras
Vs: Rekisteröinti pakolliseksi
« Vastaus #15 : 13.06.15 - klo:14:50 »
Antaa niiden huudella, tekevät itsestään pellen, siksi ne käyvät täällä huutelemassa ja vittuilemassa, kun eivät uskalla sw:llä tehä sitä, pitäähän niidenkin käydä jossain patoutumansa purkamassa ;D
Oletko voimies tunnossa ? =)

Mister X

• Sr. Member
« Vastaus #16 : 13.06.15 - klo:14:59 »
olen ;D

Lifti

• Sr. Member
  • karju
« Vastaus #17 : 31.07.15 - klo:11:26 »
En tosiaan ymmärrä mitä hyötyö puskahuutelijoista, jotka aiheuttavat suurimmanosan virheellisistä ja vääristä huhuista, voi olla tälle foorumille.
Tosiaan, sitten on viellä tuokin seikka että jokainen vierailija on automaattisesti, skitsofreenikoiden mielestä, Legion.

Ehkä Isoturskan kuningasidea oli alunperinkin kerätä kaikki Liftarit ja muuten sekaisin olevat tänne, pois kiusaamasta muita foorumeita.
If thats the case. Well Done.
Masha`Allah!

Dillerius

• Vieras
« Vastaus #18 : 31.07.15 - klo:17:36 »
En tosiaan ymmärrä mitä hyötyö puskahuutelijoista, jotka aiheuttavat suurimmanosan virheellisistä ja vääristä huhuista, voi olla tälle foorumille.
Taidat laskea kaksi patologisesti valehtelevaa paskanjauhajamodea/mielenterveyspotilasta tämän foorumin voimavaraksi ;)

Dillerius

• Vieras
« Vastaus #19 : 31.07.15 - klo:17:48 »
Juurikin tuon original wrapperin sairaalloiselle tarpeelle paljastaa täällä kaikki narskuhäiriöisten patologisten valehtelijoiden alterit, modet mukaan lukien, kannatan rekisteröitymispakkoa.

Muut alterini, vellirius mukaan lukien, ovat luonnollisesti samaa mieltä, joten kuusi kyllä ääntä täältä

simpauttaja

• Vieras
« Vastaus #20 : 31.07.15 - klo:18:09 »
Tosiaan, sitten on viellä tuokin seikka että jokainen vierailija on automaattisesti, skitsofreenikoiden mielestä, Legion.

Ehkä Isoturskan kuningasidea oli alunperinkin kerätä kaikki Liftarit ja muuten sekaisin olevat tänne, pois kiusaamasta muita foorumeita.
If thats the case. Well Done.

Asiahan ei minulle varsinaisesti kuulu, mutta kai tällekkin on tarvetta. Vieraana kirjoittelu alentaa kynnystä rapsata tai kysellä muilta turskilta neuvoja. Se myös alentaa kynnystä huudella puskista, ikävä kyllä. Moderaattorit kuitenkin voivat omalla panoksellaan vaikuttaa paljon, vertaa esim. Suomi24:n keskusteluihin jossa moderointi on pahasti jäljessä.
Kuningasidea taisi alunperin olla foorumi, jossa säilyvät myös ns. negatiiviset rapsat jotka muualta katoavat. Jos olen oikein ymmärtänyt.

6 feet under

• Vieras
« Vastaus #21 : 31.07.15 - klo:20:19 »
Toinen puskajussi on tietty DeeDee kun nyt on vaihteeksi nikkinsä poistanut. Mutta antakaas olla, pian se tulee takas kun on taas pakottava tarve rapsata ja kertoa nuorista hoikista suklaasilmistä.
[/quote]
Heh heh, tämä foorumi vetelee kuolinkorahduksiansa. Kuka täysipäinen haluaa olla foorumilla jota vetävät sairaat petoshenkiset kusipäät.

Forum Down

• Vieras
« Vastaus #22 : 31.07.15 - klo:20:29 »
Täällä noita puskista huutelijoita ei kovin montaa ole, original wapper on yksi heistä ja hänellä oikeasti ei ole mitään annettavaa tälle foorumille.
Itse asiassa aika paljon annettavaa. Paljasti kusipääpetosmiesten hääräilyt tämän foorumin taustalla. ;D

Kusetustaloppuunsaakka

• Vieras
« Vastaus #23 : 31.07.15 - klo:21:26 »
Ainoa oikea kusipää täällä on ollut Sinä DeeDee.
Yrität näköjään pitää klunnseroisen identiteettiä erillään velliriuksesta "arvaamalla väärin" kuka olen, koettaen antaa vaikutelman että sulla ei ole pääsyä moden monitoreille. Sorry, ei onnistu. Sä olet vellirius vellihousu etkä muuksi muutu.

villerius

• Hero Member
« Vastaus #24 : 31.07.15 - klo:21:43 »
Niin siis minä olen klunsseroinen?  ;D
Olen olen.... ::)

villerius

• Hero Member
« Vastaus #25 : 31.07.15 - klo:21:46 »
Näyttää olevan kumpikin alteri rekkautuneena. ;D

Lifti

• Sr. Member
  • karju
« Vastaus #26 : 31.07.15 - klo:21:48 »
Yhdeltä puskajussilta tuli hyvä, kantaanottava argumentti ja loput suhisee foliohatut päässä.
Tällaisena kiljunhuuruisena iltana, skitsofreenikoiden kokoontumisajoa on kuitenkin hauska seurata.

Kauankos tämä foorumi on muuten ollut pystyssä.
Varmaan jo niin kauan että objektiivinen inventaario puskahuutelijoiden kannalta voitanee tehdä.

Objektiivisen inventaarion tarkoitus on olla tunteeton.
Katsoa varaston arvo ja heittää arvoton paska ulos.
Masha`Allah!

Kusetustaloppuunsaakka

• Vieras
« Vastaus #27 : 31.07.15 - klo:21:54 »
Yhdeltä puskajussilta tuli hyvä, kantaanottava argumentti ja loput suhisee foliohatut päässä.
Tarkoitat varmaan "Simpauttajaa" ;) , ei tarvitse olla ruudinkeksijä voidakseen huomata että ko. teksti oli lähtöisin vellihousun perunakuopalta.

villerius

• Hero Member
« Vastaus #28 : 01.08.15 - klo:12:07 »
Mun mielestä ne, jotka tulee tänne huutelemaan puskista on niitä vellihousujen kuninkaita "El Grande avenatepantalónes".  :D

bastardo

• Vieras
« Vastaus #29 : 01.08.15 - klo:14:48 »
Mun mielestä ne, jotka tulee tänne huutelemaan puskista on niitä vellihousujen kuninkaita "El Grande avenatepantalónes".  :D

No jos tämä on sun foorumi niin miks et muuta asetuksia niin? ???