Kirjoittaja Aihe: Warnings & timewasters  (Luettu 4502 kertaa)

Mr Tampere

• Vieras
Vs: Warnings & timewasters
« Vastaus #15 : 25.02.15 - klo:12:50 »
Hyvä olis esim.saada jotain tuntomerkkejä levitykseen jotta tytöt tietää varoa. Tässä skenessä liikkuu liikaa  kaikenlaisia asehulluja itsekseen hihitteleviä psykoja. Prepaidit muodostavat tietenkin ongelman, mutta tuskin niitäkään kukaan kymmeniä voi ostaa.
« Viimeksi muokattu: 25.02.15 - klo:12:53 kirjoittanut DeeDee »

Porinmies

• Sr. Member
  • Panomies
« Vastaus #16 : 25.02.15 - klo:12:56 »
Varottelussa on yks ongelma. Se mikä jollekin on 'hankala, uhkaava asiakas' voi toiselle olla täysin ok ja harmiton poka. Okeasti vaaralliset on sitten ihan eri asia mutta mitä sen prepaidin täällä julkaiseminen auttaa ku esim. tääl oulussa on yks vähemmistöedustaja, jolla on ainaki 6 prepaidia ollu vuoden aikana käytössä ja lisäksi hän on lainaillut satunnaisten yritysten ja kadunmiesten puhelimia. Ainoa tapa tunnistaa ko tyyppi on puhetapa ja ääni, jotka onneksi ovat helposti erotettavissa muista.

Hyvin sanottu. Lisäksi ne jotka laittaa häiriköksi jonkun turskan vaikka mustasukkaisuuttaan yms. Ja eiks noita prepeidejä ollu jollain jotain parikymmentä kappaletta?
Turskafoorumi on seksinostajien oma kanava, miesten työyhteisö, vertaistukipaikka. Työpaikan kahvihuone. Ei sen kummempaa. Riitoineen, kyräilyineen, juoruineen. Ei mitään sen pelottavampaa.

AnnaEmilia

• Newbie
  • *
  • 045 8037330
    • blog
« Vastaus #17 : 25.02.15 - klo:14:12 »
Se Oulun outo tyyppi on ilmeisesti sama josta tässä ketjussa puhutaan;
http://www.sexwork.net/forum/showthread.php?t=148611
Toi 046-alkunen on yks sen prepaideista. Tyyppi on pitkä, hoikka manne. Kovakouranen ja päällekäyvä, on kerran käyny mun luona kopeloimassa tissejä ja persettä mut sain kammettua ovesta ulos ilman pahempaa välikohtausta. Soittanu sen jälkeen noin miljoona kertaa eri numeroista  ::)

Koota

• Vieras
« Vastaus #18 : 25.02.15 - klo:14:16 »
Varottelussa on yks ongelma. Se mikä jollekin on 'hankala, uhkaava asiakas' voi toiselle olla täysin ok ja harmiton poka. Okeasti vaaralliset on sitten ihan eri asia mutta mitä sen prepaidin täällä julkaiseminen auttaa ku esim. tääl oulussa on yks vähemmistöedustaja, jolla on ainaki 6 prepaidia ollu vuoden aikana käytössä ja lisäksi hän on lainaillut satunnaisten yritysten ja kadunmiesten puhelimia. Ainoa tapa tunnistaa ko tyyppi on puhetapa ja ääni, jotka onneksi ovat helposti erotettavissa muista.

Hyvin sanottu. Lisäksi ne jotka laittaa häiriköksi jonkun turskan vaikka mustasukkaisuuttaan yms. Ja eiks noita prepeidejä ollu jollain jotain parikymmentä kappaletta?
Onhan näitä tapauksia kun entinen vakiasiakas on nimetty suutuspäissään (yhteystietoineen) uhkaavaksi häiriköksi tai esim Paulatar/Vallmo muuten vain päissään julkaisi asiakkaan yhteystiedot joka ei halunnut tavata kännistä hutsua.

villerius

• Hero Member
« Vastaus #19 : 25.02.15 - klo:14:27 »
Prepaidit muodostavat tietenkin ongelman, mutta tuskin niitäkään kukaan kymmeniä voi ostaa.
Miksei voi, käy tampesterin jokainen ärrä läpi ja osta jokaisesta yksi ja jollei se riitä niin käväise helsingin ärrät myös läpi ostaen jokaisesta yksi prepaid.  ;D
Tunnetaan myös nimimerkeistä "Juhalin ja satunnainen_kulkija"

Mika74

• Full Member
  • Praha <3
« Vastaus #20 : 12.03.15 - klo:20:33 »
Monet on varmaan lukenut tämän ketjun: http://www.sexwork.net/forum/showthread.php?t=155142.

Onneksi se läppäri jäi, koska sen kautta leidi sai yhteyden ainakin minuun s-postilla.
Itse asun aika kaukana Turusta, joten hätiin en itse nopeasti ehdi.
Eka viesti tuli 21.19 ja kylmähiki alkoi virrata kun luin mitä on tapahtunut, pahin kohta oli kun leidi ei vastannut meileihin 20 minuuttiin, koska poliisi oli tullut paikalle. Arvatkaa vaan mitä mieleen tuli. Oli hyvin lähellä etten ryhtynyt soittamaan osoitteeseen poliisia. Viestittelimme avun tarpeen ja menin autolla paikalle, onneksi noi s-postin voi hoitaa kännyllä, nimittäin ajoaikaa on jonkin verran ja ulko-ovelle ei pääse soittamaan ovikelloa, tuli mieleen aika ennen kännyköitä. Olin paikalla noin klo 23.

Tilanne on ollut leidille kauhea, sen näki kun menin paikalle. Vaikka leidi on tosi rauhallinen perusluonteeltaan, niin kyllä ulospäin näki, että ei ole ok. 
Yritä siinä sitten lohdutella.
Sovittu ensiapu annettu.

En tiedä, ketä nukkui yön hyvin, en ainakaan minä.

Ja DeeDee, vaikka sinä minua vihaat sen Sonia-episodin takia (mm. puhumalla hihittelevistä, maastopukuisista asehulluista), niin huomaa, kehen nyt otettiin yhteys (on jo toinen kerta).
Älä nyt tämän takia foorumitauolle jää, eiköhän asiallinen ja rakentava keskustelu mm. vaarallisista ja oharintekijöistä ja ratkaisun etsiminen voisi tuottaa paremman tuloksen, kuin toisten mollaaminen, siihen olen valmis.

Masa

• Vieras
« Vastaus #21 : 12.03.15 - klo:22:36 »
Mika älä välitä, vihaajat tarvitsevat jonkin, usein aika näennäisen, syyn vihalleen. Vihaajat vihaa, jatketaan me porskuttamista.

Porinmies

• Sr. Member
  • Panomies
« Vastaus #22 : 13.03.15 - klo:20:40 »
Monet on varmaan lukenut tämän ketjun: http://www.sexwork.net/forum/showthread.php?t=155142.

Onneksi se läppäri jäi, koska sen kautta leidi sai yhteyden ainakin minuun s-postilla.
Itse asun aika kaukana Turusta, joten hätiin en itse nopeasti ehdi.
Eka viesti tuli 21.19 ja kylmähiki alkoi virrata kun luin mitä on tapahtunut, pahin kohta oli kun leidi ei vastannut meileihin 20 minuuttiin, koska poliisi oli tullut paikalle. Arvatkaa vaan mitä mieleen tuli. Oli hyvin lähellä etten ryhtynyt soittamaan osoitteeseen poliisia. Viestittelimme avun tarpeen ja menin autolla paikalle, onneksi noi s-postin voi hoitaa kännyllä, nimittäin ajoaikaa on jonkin verran ja ulko-ovelle ei pääse soittamaan ovikelloa, tuli mieleen aika ennen kännyköitä. Olin paikalla noin klo 23.

Tilanne on ollut leidille kauhea, sen näki kun menin paikalle. Vaikka leidi on tosi rauhallinen perusluonteeltaan, niin kyllä ulospäin näki, että ei ole ok. 
Yritä siinä sitten lohdutella.
Sovittu ensiapu annettu.

En tiedä, ketä nukkui yön hyvin, en ainakaan minä.

Ja DeeDee, vaikka sinä minua vihaat sen Sonia-episodin takia (mm. puhumalla hihittelevistä, maastopukuisista asehulluista), niin huomaa, kehen nyt otettiin yhteys (on jo toinen kerta).
Älä nyt tämän takia foorumitauolle jää, eiköhän asiallinen ja rakentava keskustelu mm. vaarallisista ja oharintekijöistä ja ratkaisun etsiminen voisi tuottaa paremman tuloksen, kuin toisten mollaaminen, siihen olen valmis.

Hienoo että vaivauduit auttamaan. Tollanen tilanne on aika paha kun tyttö on kuiteski vieraassa maassa.
Turskafoorumi on seksinostajien oma kanava, miesten työyhteisö, vertaistukipaikka. Työpaikan kahvihuone. Ei sen kummempaa. Riitoineen, kyräilyineen, juoruineen. Ei mitään sen pelottavampaa.

Jurristi

• Newbie
  • *
« Vastaus #23 : 14.03.15 - klo:16:31 »
Taas uusi tapaus,  hesassa tälläkertaa http://www.sexwork.net/forum/showthread.php?p=1814742#post1814742

Olisiko kuitenkin vanhat tutut valepoliisit asialla?

Mr Tampere

• Vieras
« Vastaus #24 : 14.03.15 - klo:16:42 »
Suomen poliisilta on turha odottaa mitään. Ne keskittyvät vain itsenäisten ulkolaistyttöjen ahdisteluun.

Kiira

• Vieras
« Vastaus #25 : 14.03.15 - klo:22:20 »
Suomen poliisilta on turha odottaa mitään. Ne keskittyvät vain itsenäisten ulkolaistyttöjen ahdisteluun.
Varo että he ei tulee ahdistama sua!

Mr Tampere

• Vieras
« Vastaus #26 : 15.03.15 - klo:07:19 »
Opettele nyt huoramafialaisläski kirjoittamaan ;D

Kiira

• Vieras
« Vastaus #27 : 15.03.15 - klo:10:58 »
Opettele nyt huoramafialaisläski kirjoittamaan ;D

Sä oot kyllä säälittävä vanha pieru,hahhhaaaaaa 8)...sit kun et ole enää ei mitä sanottava sä vedät mafian ja läski kortin, unohditko aamu lääkkeet ?

Jos mä olisin mafialainen ja vielä läski,mä tulisin sun oven taakse ::)

Mr Tampere

• Vieras
« Vastaus #28 : 15.03.15 - klo:13:20 »
Oliko ne ahdistelijat sun heimoveljiä vai Mafian lähettämiä liivipoikia? Kai te sen siellä " suljetulla" tiedätte?

Mika74

• Full Member
  • Praha <3
« Vastaus #29 : 15.03.15 - klo:19:54 »
Tuosta samasta ketjusta vielä: http://www.sexwork.net/forum/showthread.php?t=155142.

Lisäsin siihen oman vetoomukseni: eli jos on leideihin joku yhteys, niin oikeasti: varoittakaa tapahtuneista iskuista.
Olisitteko ystävällisiä ja tekisitte niin.