Kirjoittaja Aihe: Tinkaajat ja muut häiriköt  (Luettu 4025 kertaa)

Mr Tampere

• Vieras
Tinkaajat ja muut häiriköt
« : 27.02.15 - klo:17:31 »
Tänään sain taas kerran nähdä kuinka helvetisti tässä skenessä pyörii kaikenlaisia häiriköitä. Sihteeri saa jos minkäkinlaista tekstaria tinkaajilta ja muilta häiriköiltä. Aika epätoivoista jo tingata 5 minuutin( ::)) aikaa 15 €:lla..

Neiti84

• Newbie
  • *
Vs: Tinkaajat ja muut häiriköt
« Vastaus #1 : 27.02.15 - klo:17:42 »
Tinkaajia nyt on aina, heille voi ystävällisesti sanoa että jospa jatkavat etsimistä kun itseä ei kiinnosta. Paljon ärssyttävämpiä oli musta oharin tekijät. Parhaimmillaan yks ja sama oharoitsija aiheutti mulle kahden asiakkaan menettämisen varaamalla ensin päivän suosituimman ajan, jolloin myin muille siihen kohtaan eioota, ja sitten ilmoitti 10min ennen kyseistä aikaa että myöhästyykin tunnin. No minä hölmö sitten sanoin että sopii, ja lopulta tämä tyyppi teki ihan kokonaan oharit. Sitä tunnin myöhempääkin aikaa kyseltiin useempaan otteeseen, että kiitti vaan. -_-

Mr Tampere

• Vieras
« Vastaus #2 : 27.02.15 - klo:17:58 »
Tottakai tarkoitin myös ohari- olleja. Kolmesta ajanvaraajasta jos yksi tulee niin on ihme.Karua mutta totta >:(

Jurristi

• Newbie
  • *
« Vastaus #3 : 27.02.15 - klo:17:59 »
Täällä on oma alue noille tapauksille warnings & timewasters (http://turskafoorumi.org/index.php?board=31.0). Pistä numero vaan jakeluun, niin muutkin osaavat varoa.

Tiedoksi muillekin, jos ette itse uskalla laittaa häirikköjen numeroita näkösälle asiakkaiden reaktioiden pelossa, niin laittakaa meiliä minulle niin teen sen puolestanne.

Mr Tampere

• Vieras
« Vastaus #4 : 27.02.15 - klo:18:05 »
Mä unohdin ton aloittamasi ketjun ::)

Jurristi

• Newbie
  • *
« Vastaus #5 : 27.02.15 - klo:19:58 »

Ei kyllä tämä  yleinesenä keskusteluna on mun mielestä ihan oikeassa paikassa. Tarkoitin, että Neiti84 olisi voinut tehdä päänavauksen ja pistää ohariollin numeron jakoon sille avatulle aluueelle, mutta ymmärrän toki että kynnys palveluntarjoajalle on korkea.

Neiti84

• Newbie
  • *
« Vastaus #6 : 27.02.15 - klo:21:11 »

Ei kyllä tämä  yleinesenä keskusteluna on mun mielestä ihan oikeassa paikassa. Tarkoitin, että Neiti84 olisi voinut tehdä päänavauksen ja pistää ohariollin numeron jakoon sille avatulle aluueelle, mutta ymmärrän toki että kynnys palveluntarjoajalle on korkea.
Jurristi-kulta, mä aivan varmasti jakaisin mielelläni kaikkien kohdalleni osuneiden ohariollien ja muiden hörhöjen numerot, muyta asia on valitettavasti niin että mulla ei ole enää vuoteen ollut hupakkoluuria. Talloin terapeuttisissa tarkoituksissa lyttyyn koko puhelimen ja silppusin simkortin, enkä todella ottanut yhtäkään numeroa talteen. Jälkeen päin ajateltuna se oli EHKÄ vähän ylidramaattista. :D

Mr Tampere

• Vieras
« Vastaus #7 : 28.02.15 - klo:14:10 »
Tästedes alan pyytämään näiden ohari- ollien ja muiden häiriköiden numerot itselleni ja saatte täältä niitä sitten katsella. Sota on alkanut.

Mr Tampere

• Vieras
« Vastaus #8 : 28.02.15 - klo:18:44 »
Tilanne on mennyt todellakin niin pahaksi, että jos kolmesta ajan varanneesta edes yksi tulee niin hyvä. Jotain on tehtävä jos halutaan, että tänne vielä tulee vierailijoita. Jos Piparimiehellä on hyviä ehdotuksia niin ne otetaan ilolla vastaan. Siihen asti...häpeä sinä vain joka pelkästään ulkomailla nussit.

Mr Tampere

• Vieras
« Vastaus #9 : 01.03.15 - klo:09:47 »
Ollaan näköjään sitä mieltä, että mitään ei tarvitse tehdä tilanteen parantamiseksi, kun ei ehdotuksia tule...surullista. Naurettavaa verrata keskenään Horomafian listaa asiakkaiden ominaisuuksista, osoitteista, nimistä tähän. Tarkoitus on saada jollain tapaa kitkettyä väkivaltaisia, ohari- olleja ja muita häiriköitä tyttöjen kimpusta. Eniten tätä näyttävät vastustavan ulkomailla nussivat ja lähinnä "siivoojiin" keskittyvät turskat. Niin heillehän se on vitun sama käykö täällä enää ketään.. ;)
Rakentavia ehdotuksia olisi mukava lukea.Tänne voi muuten kirjoittaa rekkautumatonkin.

Jurristi

• Newbie
  • *
« Vastaus #10 : 01.03.15 - klo:10:17 »
Oli odotettavissa etteivät turskat innostu asiasta ja on totta,  että hupakko voisi käyttää numeron ilmoittamista kostotarkoituksiin. Yllättävää on ettei tytöilläkään näytä olevan mitään sanottavaa asiaan.

On se helvetti, että heti jos koittaa ajaa heikommassa asemassa olevien asiaa niin heti aletaan vihjailemaan parituksesta.

Mr Tampere

• Vieras
« Vastaus #11 : 01.03.15 - klo:10:27 »
Toivotonta tää näyttää olevan. Kellään ei ole mitään ehdotuksia tilanteen korjaamiseksi.Niitä otetaan ilolla vastaan. Pelkästään huutelu puskista ei nyt riitä sillä tilanne on niin paha. Toi on muuten jännä ajattelutapa , että jos haluaa jotain hyvää jollekin sitä tehdään hyötymistarkoituksissa.  :(

Kukaan

• Vieras
« Vastaus #12 : 01.03.15 - klo:12:03 »
Eräs hupakko ottaa varauksia vain sähköpostitse, Eli ei tarvita puhelinnumeroita ollenkaan. Itse käyn tuon hupakon luona säännöllisesti ja yhteyden pito on pelannut hyvin. Älypuhelin on aina matkassa jotta saa luettua sähköpostiviestit jos tilanne muuttuu. Vähentääkö tämä tyyli oharin tekijöitä sitä en tiedä.

yksi keino olisi että hupakolle soittaminen olisi maksullista, eli kun asiakas soittaa hupakolle niin puhelu maksaisi vaikka 2€/min. Soitin tässä vakuutusyhtiön palvelunumeroon, niin sieltä tuli viesti heti alussa että prepaid liittymässäsi pitää olla vähintään 20€/puheaikaa ennen kuin voin jatkaa palvelunumerossa. Tämä malli karsisi tehokkaasta ne häiriköt jotka ostavat monta eri 5€:n prepaidpakettia. Mutta ei taida suomen lainsäädäntö sallia tätä hupakko maailmassa.

SihteeriXXX

• Vieras
« Vastaus #13 : 01.03.15 - klo:12:38 »
Ollaan näköjään sitä mieltä, että mitään ei tarvitse tehdä tilanteen parantamiseksi, kun ei ehdotuksia tule...surullista. Naurettavaa verrata keskenään Horomafian listaa asiakkaiden ominaisuuksista, osoitteista, nimistä tähän. Tarkoitus on saada jollain tapaa kitkettyä väkivaltaisia, ohari- olleja ja muita häiriköitä tyttöjen kimpusta. Eniten tätä näyttävät vastustavan ulkomailla nussivat ja lähinnä "siivoojiin" keskittyvät turskat. Niin heillehän se on vitun sama käykö täällä enää ketään.. ;)
Rakentavia ehdotuksia olisi mukava lukea.Tänne voi muuten kirjoittaa rekkautumatonkin.

Mä olen nähnyt sen alkuperäisen vuosia sitten kiertäneen listan ja ei siellä ollut pokien nimiä, ulkonäkööä kuvailtu. Vaan just näitä ohariolleja sun muita ja joitain vaaralliseksikin luokiteltuja tyyppejä. Mä luulen että kun siitä tuli niin iso kohu siitä listasta ei tytöt enää uskalla jakaa numeroita koska pelkäävät että saavat sellaisen maineen että eivät kunnioita turskien yksityisyyttä. Tää on vain mun arvailua, totuutta en tiedä.

SihteeriXXX

• Vieras
« Vastaus #14 : 01.03.15 - klo:12:39 »
Ja siis mä olen ehdottomasti numeroiden jakamista vastaan. Se on laitonta, ei ihmisten tietoja saa levitellä millään tavalla MISSÄÄN ja tämän luulisi olevan ihan selvä asia kaikille