Kirjoittaja Aihe: Tinkaajat ja muut häiriköt  (Luettu 4003 kertaa)

Viveca

• Full Member
Vs: Tinkaajat ja muut häiriköt
« Vastaus #15 : 01.03.15 - klo:12:40 »
Mulla ei ikävä kyllä ole antaa ohariollien, tinkaajien, häiriköiden yms nroita, kun en edes muista milloin olisi osunut omalle kohdalle. Sen jälkeen, kun lopetin ST:llä ilmoittelemisen, pari oharia. Noin 90% ajanvaraajista soittaa julkisesta nrosta ja tietyn alkuisiin prepaidnroihin en yleensä edes vastaa. Näillä eväillä on hyvin selvinnyt ilman harmeja.

Ja niinkuin jo aiemmin sanoin, ainakin mulle tuo nrolistaus on ihan turha, kun niitä ei saa tallennettua puhelimeen. Ei tasan tarkkaan tule tarkisteltua jokaisen ajanvaraajan nroa.

Muutoinkaan en välttämättä näytä vihreää valoa, kuin ainoastaan vaarallisten asiakkaiden nroiden julkaisulle.
« Viimeksi muokattu: 01.03.15 - klo:12:55 kirjoittanut Viveca »

Jurristi

• Newbie
  • *
« Vastaus #16 : 01.03.15 - klo:13:12 »
Kiva kuulla, että Vivecalla on noin hyvin käyttäytyviä asiakkaita. 

Tuosta puhelujen blokkaamisesta kirjoitin säikeessä http://turskafoorumi.org/index.php?topic=251.0 . Mä luulen, että kaikille puhelimille löytyy sovelluksia, joilla saa blokattua puhelinnumeroita, joissa on pari numeroa piilotettu wildcardilla (yleensä * tai #).

Mr Tampere

• Vieras
« Vastaus #17 : 01.03.15 - klo:13:35 »
Ollaan näköjään sitä mieltä, että mitään ei tarvitse tehdä tilanteen parantamiseksi, kun ei ehdotuksia tule...surullista. Naurettavaa verrata keskenään Horomafian listaa asiakkaiden ominaisuuksista, osoitteista, nimistä tähän. Tarkoitus on saada jollain tapaa kitkettyä väkivaltaisia, ohari- olleja ja muita häiriköitä tyttöjen kimpusta. Eniten tätä näyttävät vastustavan ulkomailla nussivat ja lähinnä "siivoojiin" keskittyvät turskat. Niin heillehän se on vitun sama käykö täällä enää ketään.. ;)
Rakentavia ehdotuksia olisi mukava lukea.Tänne voi muuten kirjoittaa rekkautumatonkin.

Mä olen nähnyt sen alkuperäisen vuosia sitten kiertäneen listan ja ei siellä ollut pokien nimiä, ulkonäkööä kuvailtu. Vaan just näitä ohariolleja sun muita ja joitain vaaralliseksikin luokiteltuja tyyppejä. Mä luulen että kun siitä tuli niin iso kohu siitä listasta ei tytöt enää uskalla jakaa numeroita koska pelkäävät että saavat sellaisen maineen että eivät kunnioita turskien yksityisyyttä. Tää on vain mun arvailua, totuutta en tiedä.
Mä oon päässyt kurkistamaan sitä listaa...no (ex)frendin hyvällä avustuksella ja voin vakuuttaa, että siellä oli ainakin silloin asiakkaiden kalujen koot, seisokkiongelmat mainittuina ja tietenkin muuta sinne kuulumatonta. Ehkä KesäLegsu vois kertoo mikä tilanne on nyt?

SihteeriXXX

• Vieras
« Vastaus #18 : 01.03.15 - klo:13:56 »
Siis keneltä sä sait sellaisen listan? Omani sain Ainolta eikä siinä ollut sanaakaan mistään kalun koosta tai vastaavasta. En ymmärrä muutenkaan miksi pitäisi varoitella pienistäkulleista, eikös tuo ole ihan samantekevää maksulliselle naiselle? Me tehdään tätä rahasta ja ei meitä kiinnosta kenenkään ulkonäkö tai muut asiat, kunhan asiakas on turvallinen ja maksaa sovitusti. Eli en tajua miksi kukaan edes pitäisi tuollaista listaa. Mitä hyötyä siitä on kenellekään?+??

Mr Tampere

• Vieras
« Vastaus #19 : 01.03.15 - klo:14:08 »
En saanut vaan pääsin katsomaan. Silloin en sitä ajatellut sen kummemmin, mutta myöhemmin kyllä. Lista piti paljon muutakin sisällään kuin pelkkää varoittelua vaarallisista asiakkaista joka on kyllä ihan ookoo. Kysys KesäLegsulta mitä sille (listalle) kuuluu nykyään?

Porinmies

• Sr. Member
  • Panomies
« Vastaus #20 : 01.03.15 - klo:14:11 »
Siis keneltä sä sait sellaisen listan? Omani sain Ainolta eikä siinä ollut sanaakaan mistään kalun koosta tai vastaavasta. En ymmärrä muutenkaan miksi pitäisi varoitella pienistäkulleista, eikös tuo ole ihan samantekevää maksulliselle naiselle? Me tehdään tätä rahasta ja ei meitä kiinnosta kenenkään ulkonäkö tai muut asiat, kunhan asiakas on turvallinen ja maksaa sovitusti. Eli en tajua miksi kukaan edes pitäisi tuollaista listaa. Mitä hyötyä siitä on kenellekään?+??

Noita listoja on ainakin pari eri versiota, se siistitty ja sitten yksityiskohtaisempi "luotetuimmille".

Tästäkään listasta en oikein innostu kun väärinkäytöksien mahdollisuus on niin suuri ja lisäksi uuden prepedin saa niin halvalla. Mikä sit olisi ratkaisu ongelmaan? Jos listoja halutaan tehdä niin ehkä sitten luotettavien asiakkaiden lista. Luonnollisesti täysin vapaaehtoinen lista. Mutta tässäkin on omat ongelmansa joten ehkä joku muu ratkaisu kuin jokin lista.

Ennakko tai varausmaksuihin juuri kukaan tuskin suostuisi mahdollisten huijarien takia, joten nekään ei käy. Ainoaksi taitaa jäädä huoran oman kokemuksen/vaiston perusteella tapahtuva toiminta. Taitaa myös olla ainoa toimavaksi raportoitu keino. Oppirahat joutuu maksamaan alalla kuin alalla.
« Viimeksi muokattu: 01.03.15 - klo:14:13 kirjoittanut Porinmies »
Turskafoorumi on seksinostajien oma kanava, miesten työyhteisö, vertaistukipaikka. Työpaikan kahvihuone. Ei sen kummempaa. Riitoineen, kyräilyineen, juoruineen. Ei mitään sen pelottavampaa.

Mr Tampere

• Vieras
« Vastaus #21 : 01.03.15 - klo:14:22 »
Valtavia oharimääriä hupakot joutuu sitten paikkailemaan tuplabuukkauksilla, mutta se on sitten vain kaikkien hyväksyttävä. Oppirahat on maksettava.

SihteeriXXX

• Vieras
« Vastaus #22 : 01.03.15 - klo:14:24 »
En saanut vaan pääsin katsomaan. Silloin en sitä ajatellut sen kummemmin, mutta myöhemmin kyllä. Lista piti paljon muutakin sisällään kuin pelkkää varoittelua vaarallisista asiakkaista joka on kyllä ihan ookoo. Kysys KesäLegsulta mitä sille (listalle) kuuluu nykyään?

Siis NeitiKesäheinäkö on jaellut tällaista listaa?

Opposiittiö

• Vieras
« Vastaus #23 : 01.03.15 - klo:14:53 »
Koskeeko tämä ongelma nyt vain tsekkejä vai yleensäkin kaikkia hutsuja?

Muutama vuosi sitten ainakin ovelta kääntymis ongelmaa yritettiin yhdessä paikassa ratkaista siten, että kääntyjän saapuessa takaisin alaovelle siellä oli siilitukkainen Igor vastassa, joka ilmoitti että kyllä kääntyjänkin pitää maksaa varaamansa aika.

Mr Tampere

• Vieras
« Vastaus #24 : 01.03.15 - klo:14:54 »
^^
Sexksvörkin moderaattorina tietää varmaan listasta jotain.

MissSecret

• Vieras
« Vastaus #25 : 01.03.15 - klo:15:32 »
^^

Legionilla ei ole mitään tekemistä suljetun kanavan moderoinnin kanssa.

hahhah

• Vieras
« Vastaus #26 : 01.03.15 - klo:15:38 »
^^

Legionilla ei ole mitään tekemistä suljetun kanavan moderoinnin kanssa.

Niin varmaan.. xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Pidetään keskustelu asiallisena, kiitos.
« Viimeksi muokattu: 01.03.15 - klo:15:43 kirjoittanut Isoturska »

Doubletrouble

• Vieras
« Vastaus #27 : 01.03.15 - klo:18:32 »
Tehdään me turskat lista tuplabuukkaajista ja kuvakusettajista? Vai mitä? ;D

Mr Tampere

• Vieras
« Vastaus #28 : 01.03.15 - klo:19:22 »
Onhan niitä tehty. Täältäkin löytyy.

AnnaEmilia

• Newbie
  • *
  • 045 8037330
    • blog
« Vastaus #29 : 01.03.15 - klo:19:36 »
Ohari-ollit on kurjia. Mulla on vain muutama hankala asiakas ollu mutta heidän numerojen jakaminen julkisesti on kyllä epäilyttävää. Ja kolikon toisella puolen pitäisi olla mahdollisuus varottaa ainakin vaarallisista 'asiakkaista' ja varsinkin Suomessa olevia ulkkarityttöjä. Mutta miten...?