Kirjoittaja Aihe: Huoran ikä? Äänestys.  (Luettu 2627 kertaa)

Saku

• Vieras
Huoran ikä? Äänestys.
« : 04.03.15 - klo:10:08 »
Hiukan ikäkyselyä huoramieltymyksistä.
« Viimeksi muokattu: 04.03.15 - klo:10:27 kirjoittanut Isoturska »

Isoturska

• Administrator
  • Sr. Member
Vs: Huoran ikä äänestys.
« Vastaus #1 : 04.03.15 - klo:10:19 »
Muokkasin otsikkoa, jos ottaa "näytä keskustelualueen viimeisimmät viestit" etusivulta niin välttämättä ei huomaa kyseessä olevan äänestys. :)

Mr Tampere

• Vieras
Vs: Huoran ikä? Äänestys.
« Vastaus #2 : 04.03.15 - klo:11:33 »
Vastattu ;)

himokuksija

• Vieras
« Vastaus #3 : 04.03.15 - klo:11:37 »
Eikö ole vanhempia vaihtoehtoja? Paulatarta ajattelin.. ;D

Isoturska

• Administrator
  • Sr. Member
« Vastaus #4 : 04.03.15 - klo:11:42 »
Eikö ole vanhempia vaihtoehtoja? Paulatarta ajattelin.. ;D

Nyt on, kunnon extremekokemus vaihtoehto...

kalletappinen

• Vieras
« Vastaus #5 : 04.03.15 - klo:11:44 »
Eikö suoja-ikäraja ole vasta 16v?

Isoturska

• Administrator
  • Sr. Member
« Vastaus #6 : 04.03.15 - klo:11:47 »
On, siviiliseksissä. Maksullisessa se on 18v, mikä on mielestäni liian vähän.

ukulele

• Jr. Member
  • **
« Vastaus #7 : 04.03.15 - klo:12:00 »
ikä on vain numeroita kuten sanotaan,mut ite oon hoksinu et kaikkein luontevimmalta tuntuu puuhailla sihteerikön kanssa jonka ikä on mahdollisimman lähellä omaa. :) jonku parikymmentä vuotta nuoremman kanssa varmaan ei olis mitään yhteistä juteltavaa.
Kun kauniimpaakin kauniimpi kollien kokeilunhaluinen kevätkiima kertaalleen koitti kaikenlaisesta kuksimisesta kerrassaan kovasti kiihtyvälle Kukulelellekin, koitti kankean kiimainen, kuitenkin kovin kunnollinen karju kaikin kelvollisin keinoin kanuunoida korrektisti kertaheitolla kaiken kaikkiaan kaksisataa kunnollista kutia kiihottuneiden karvakissojen kroonisesti kyltymättömiin koloihin kiihkonsa kypsyysnäytteellä kumotakseen, koska kestokiimassa kärvistely kulminoituu kaiketi kärsimyksellisen kestämättömään kohtaloon...

Porinmies

• Sr. Member
  • Panomies
« Vastaus #8 : 04.03.15 - klo:12:17 »
On, siviiliseksissä. Maksullisessa se on 18v, mikä on mielestäni liian vähän.

Mut eikös ostaa saa jo 16v? Siis lain mukaan ellei sit tulkita ostamista "liian isoksi" sopimukseksi jollaista alaikäinen ei saa tehdä. Sexwörkillä tästä on väännetty mutta sielläkään ei ole saatu lopullista totuutta. Huorilla on monilla ikärajana 18v mikä on musta ihan hyvä raja.
Turskafoorumi on seksinostajien oma kanava, miesten työyhteisö, vertaistukipaikka. Työpaikan kahvihuone. Ei sen kummempaa. Riitoineen, kyräilyineen, juoruineen. Ei mitään sen pelottavampaa.

Porinmies

• Sr. Member
  • Panomies
« Vastaus #9 : 04.03.15 - klo:12:24 »
ikä on vain numeroita kuten sanotaan,mut ite oon hoksinu et kaikkein luontevimmalta tuntuu puuhailla sihteerikön kanssa jonka ikä on mahdollisimman lähellä omaa. :) jonku parikymmentä vuotta nuoremman kanssa varmaan ei olis mitään yhteistä juteltavaa.

Mulle on yleensä helpompaa jutella itseäni nuorempien kanssa kuin vanhempien. Kun olenhan mä ollut nuori joskus, mutta vanhempien esim. sotajuttuihin ei ole paljoa sanomista.
Turskafoorumi on seksinostajien oma kanava, miesten työyhteisö, vertaistukipaikka. Työpaikan kahvihuone. Ei sen kummempaa. Riitoineen, kyräilyineen, juoruineen. Ei mitään sen pelottavampaa.

Mr Tampere

• Vieras
« Vastaus #10 : 04.03.15 - klo:12:27 »
kaikkein luontevimmalta tuntuu puuhailla sihteerikön kanssa jonka ikä on mahdollisimman lähellä omaa. :) jonku parikymmentä vuotta nuoremman kanssa varmaan ei olis mitään yhteistä juteltavaa.
Mulla on taas toisenlaiset aatokset. Harvemmin on mitään keskusteltavaa lähempänä omaa ikää olevan hutsun kanssa.  Tosin enpä ole heitä kyllä juuri tavannutkaan. Nelikymppiset harvemmin osaa keskustella mitään EDMstä tai jostain muusta kiinnostavasta. Oon ollut ihan tarpeeksi kauan naimisissa, että kiitos ei ;D
« Viimeksi muokattu: 04.03.15 - klo:12:29 kirjoittanut DeeDee »

Mister X

• Sr. Member
« Vastaus #11 : 04.03.15 - klo:12:29 »
Itse kun kerran on vanha, niin kyllä sitä meluummin nuorta haluaa  ;D

lprman1

• Hero Member
« Vastaus #12 : 07.08.17 - klo:21:44 »
23-50 on sopiva haarukka.  8)
-Tavallinen tamperelainen Matti Näsä-

Rajakeille todellisuus ei ole este.

Kaliseva

• Hero Member
  • Old farts can go too.
« Vastaus #13 : 07.08.17 - klo:23:17 »
Joku 24 - v on kiva panna, mutta 10 v vanhemmalla on usein hyvät jutut ja hyvä asenne. Täytyy varmaan vuorotellen kyläillä molemmilla.

vekkuli

• Hero Member
« Vastaus #14 : 08.08.17 - klo:08:30 »
ikävuodet 28-50 on nainen parhaimmillaan panoa ajatellen.
punaposkinen JETIpoika