Kirjoittaja Aihe: Matkailuautoilevat sihteerit  (Luettu 1334 kertaa)

Pekka_Juhani

• Vieras
Matkailuautoilevat sihteerit
« : 12.03.15 - klo:06:21 »
On todella kätevää, että sihteeri ajelee ympäri maata matkailuautollaan. Silloin pääsee vaikkapa Riihimäen äijä tutustumaan Seinäjoen kaunottareen.  8). Kun noita ilmoja olen SW:llä lukenut, niin saa vaikutelman, että Nimara ei ole ainoa sihteeri, joka on hoksannut tämän nerokkaan oivalluksen  tuomat mahdollisuudet. Ideahan on sama, kuin kauppa-autolla. Jos kauppaa ei ole lähellä, niin auto tule asiakkaiden luo. Kuinkahan moni muu käyttää matkailuautoa seksipaineiden purkaamona?

perCeen

• Vieras
Vs: Matkailuautoilevat sihteerit
« Vastaus #1 : 12.03.15 - klo:10:04 »
Sonjatar ainakin on ollut matkailuautolla liikenteessä. Tämän toivoisi yleistyvän muidenkin kohdalla. Hotelleissa on aina oma riskinsä.

Viveca

• Full Member
« Vastaus #2 : 12.03.15 - klo:10:14 »
Hotelleissa on aina oma riskinsä.

Miksi ylipäätään mennä hotelliin, kun netti on pullollaan kalustettuja vuokra-asuntoja, joissa on huomattavasti helpompi toimia kuin hotelleissa.

Kukaan

• Vieras
« Vastaus #3 : 06.04.15 - klo:17:45 »
Viime vuonna kun varasin aikaa niin hupakko antoi huoltoaseman osoitteen ja sanoi että soita huoltoaseman pihalta kun olet saapunut sinne. No minä luulin että hupakko asuu ihan huoltoaseman lähellä. Saavuttuani perille ja soitettuani hupakolle, niin hupakko neuvoi missä hänen asuntoautonsa sijaitsee. Hupakko ei kyllä ilmoituksessa maininnut että tapaaminen suoritetaan asuntoautossa. Eli noita asuntoautoilevia hupakoita liikkuu suomessa useampiakin.

Hotelleista en tykkää joten kyllä se asuntoauto on hyvä vaihtoehto, paras vaihtoehto olisi hupakon oma asunto tai jos hupakko tulee minun kotiini.