Kirjoittaja Aihe: SeksWörkin edustajat foorumilla  (Luettu 9371 kertaa)

Mr Tampere

• Vieras
SeksWörkin edustajat foorumilla
« : 22.03.15 - klo:16:51 »
Aika vahvat merkit on ilmoilla, että SeksWörkin moderaattorit ynnä muut heidän perseennuolijansa ovat vahvasti edustettuina tällä foorumilla. Mielestäni heidät voisi huoletta kenkäistä täältä hevon vittuun. Mitään varsinaista annettavaa heillä ei ole kuin edunvalvontatehtävä joka heille on annettu ja riidankylväminen. Uskoakseni pärjäämme ihan ilman Jeppeä ja paria muuta kusipäätä.

Mr Tampere

• Vieras
Vs: SeksWörkin edustajat foorumilla
« Vastaus #1 : 22.03.15 - klo:17:04 »
Nimimerkki Jeppe, tällä mulkulla on 13 postausta joista 11 käsittelee SeksWörkiä ja Kesistä. Johtopäätös?  Uhkaili tuolla Turskaklubin puolella vetävänsä turpaan, mutta editoi viestiään kun kysyin aikaa ja paikkaa...säälittävää.
« Viimeksi muokattu: 22.03.15 - klo:17:12 kirjoittanut DeeDee »

villerius

• Hero Member
« Vastaus #2 : 22.03.15 - klo:18:03 »
Mä en nuole kenenkään persettä, paitsi tietty nimaran, mutta se on eri juttu.
En siis puolusta sw:n moderointia ja niitä jotka toimivat moderaattoreina. Olen vain ja ainoastaan pyytänyt Sinulta arvon DeeDee fakta siitä, että neitikesäheinä olisi Legion, Netta etc. ja kun se fakta tulee pidän turpani kiinni ja liityn kuoroonne mielihyvin. Tätä odotellessa. ::)
Tunnetaan myös nimimerkeistä "Juhalin ja satunnainen_kulkija"

Jeppe

• Newbie
  • *
« Vastaus #3 : 22.03.15 - klo:18:07 »
11 viestiä käsittelee uhkailuja ja paskapuheita Neitikesäheinää vastaan. Sä kutsuit mut tapaamiseen luullen että olen neitikesäheinä ja uhkasit laittaa halon perseeseen johon vastasin samalla mitalla:"Mä ymmärrän että luulet mua Neitikesäheinäksi, muuten et uskaltaisi uhkailla. Mä laittaisin sut rusetille, panisin perseeseen ja kusisin päälle, joten toivo mikkihiiri ettet muhun törmää. Vituttaa tuollaiset ämmien uhkailijat". Poistit omasta viestistä uhkauksen kuitenkin, kuten sitten minäkin. Vääristelet asioita näköjään mielelläsi.

Jos mut bannataan siksi että puolustan täällä nettikiusattua, siitä vaan, vois sitä huonommallakin syyllä joutua bannatuksi. Mun mielestä rikolliseen toimintaan eli yksityistietojen levittelyyn syyllistyjät vois ja pitäis bannata välittömästi.
« Viimeksi muokattu: 22.03.15 - klo:18:13 kirjoittanut Jeppe »

Mr Tampere

• Vieras
« Vastaus #4 : 22.03.15 - klo:18:29 »
Muuten et uskaltaisi ;D...voi nyt vittu sun kanssa. Toivottavasti moderaattori tosiaan mietiskelee tämän tyypin tarvetta olla tällä foorumilla tuolla postaushistorialla. Tämä onneton tapaus vielä puhuu yksityistietojen levittelystä ;D Aletaanko keskustelemaan aiheesta Yksityistietojen levittely SeksWörkillä?
« Viimeksi muokattu: 22.03.15 - klo:18:32 kirjoittanut DeeDee »

villerius

• Hero Member
« Vastaus #5 : 22.03.15 - klo:18:45 »
Mutu tuntumalla kaikki ne vittuun täältä, jotka on asioista eri mieltä kuin DeeDee...  :-*

Mr Tampere

• Vieras
« Vastaus #6 : 22.03.15 - klo:18:47 »
Jos siltä susta tuntuu niin mun puolesta voit painua vittuun.

villerius

• Hero Member
« Vastaus #7 : 22.03.15 - klo:18:49 »
Jos siltä susta tuntuu niin mun puolesta voit painua vittuun.
Minäkin rakastan sinua. Mieti oikeesti sun juttujas.

Mr Tampere

• Vieras
« Vastaus #8 : 22.03.15 - klo:18:51 »
Miettimistä suosittelisin sullekin.Sinne tänne heiluva tuuliviiri ei oikein innosta.

villerius

• Hero Member
« Vastaus #9 : 22.03.15 - klo:19:06 »
Miettimistä suosittelisin sullekin.Sinne tänne heiluva tuuliviiri ei oikein innosta.
Ei sun musta tarvii innostua, tuuliviiristä en tiedä mitään, koska järjestellmällisesti olen vain pyytänyt lyömään todisteet tiskiin, mitä et edelleenkään ole pystynyt tekemään, uskottavuus kärsii.
Olen myös miettinyt sitä, että miten monta threadia sun pitää avata puimaan samaa asiaasi?

Mr Tampere

• Vieras
« Vastaus #10 : 22.03.15 - klo:19:08 »
Sekö sua huolettaa edusmies? ;)

villerius

• Hero Member
« Vastaus #11 : 22.03.15 - klo:19:12 »
Sekö sua huolettaa edusmies? ;)
Mua ei huoleta mikään muu kuin se, ettet pysty todistamaan mitä puhut. Edustan muuten vain ja ainoastaan itseäni.

Jeppe

• Newbie
  • *
« Vastaus #12 : 22.03.15 - klo:19:17 »
Deedee on kiva lisäväri jos olisi muuten vilkasta keskustelua, mutta nyt tämä kukkoilee täällä kuin paikan pomo ja mielenliikkeet muistuttaa keski-ikäisen tantan menopaussia ja kielenkäyttö varhaisteini-ikäistä pikkupoikaa -> huono yhtälö forkan kiinnostavuudelle. Paljon saisi tapahtua, että täällä viitsisi muuten viettää aikaa kuin pitämässä kiusattujen puolta.

Mr Tampere

• Vieras
« Vastaus #13 : 22.03.15 - klo:19:19 »
Mä haastoin nimimerkin Jeppe kirjoittelemaan aiheesta Yksityisasioiden levittely SeksWörkillä. Joko aloitetaan? Käsitelläänkö ekaks tapausta Huoramafian hallinnoima( Legsun myötävaikutuksella) tyttöjen suljettu kanava?

villerius

• Hero Member
« Vastaus #14 : 22.03.15 - klo:19:33 »
Mä haastoin nimimerkin Jeppe kirjoittelemaan aiheesta Yksityisasioiden levittely SeksWörkillä. Joko aloitetaan? Käsitelläänkö ekaks tapausta Huoramafian hallinnoima( Legsun myötävaikutuksella) tyttöjen suljettu kanava?
Mee kirjoittamaan niistä sexworkille... ai niin ethän sä voi. Kuvastaa vain sun katkeruuttas.