Kirjoittaja Aihe: SeksWörkin edustajat foorumilla  (Luettu 10386 kertaa)

Mister X

• Sr. Member
Vs: SeksWörkin edustajat foorumilla
« Vastaus #15 : 22.03.15 - klo:19:36 »
Ei ihme, että deedee on bannattu workiltajos tommosta meuhaamista on pitänyt sielläkin mitä täällä nyt, eikös kannattas jo vähän rauhottua, jauhat kokoajan yhtä ja samaa  ;D

MissSecret

• Vieras
« Vastaus #16 : 22.03.15 - klo:19:42 »
Syö kyllä pahasti foorumin kiinnostavuutta tuollainen lapsellinen pakkomielteinen saman levyn jankkaaminen ala-arvoisella kielenkäytöllä ja uhkailulla höystettynä. Nyt DeeDee jäähylle tai jäitä hattuun, kukaan ei jaksa enää.

Mr Tampere

• Vieras
« Vastaus #17 : 22.03.15 - klo:19:43 »
Onko teistä moni päässyt ihan itse katsomaan mitä " suljetulla kanavalla" kirjoitellaan? Luuletteko että näistä joku pääsis koskaan siellä kirjoittamaan mitään?

villerius

• Hero Member
« Vastaus #18 : 22.03.15 - klo:19:43 »
Onko teistä moni päässyt ihan itse katsomaan mitä " suljetulla kanavalla" kirjoitellaan? Luuletteko että näistä joku pääsis koskaan siellä kirjoittamaan mitään?
Oletko Sinä?
Tunnetaan myös nimimerkeistä "Juhalin ja satunnainen_kulkija"

Mr Tampere

• Vieras
« Vastaus #19 : 22.03.15 - klo:19:46 »
Kyllä olen. Jo reilut kolme vuotta sitten.

Mr Tampere

• Vieras
« Vastaus #20 : 22.03.15 - klo:19:48 »
Miss Secret vois käyttää sitä sieltä " suljetulta" tuttua nikkiään ;D

Mister X

• Sr. Member
« Vastaus #21 : 22.03.15 - klo:19:49 »
Empä oo nähnyt mitä siellä kirjoitellaan, mutta luulisin että turskia siellä haukutaan  ;D

Mr Tampere

• Vieras
« Vastaus #22 : 22.03.15 - klo:20:10 »
Ei ihme, että deedee on bannattu workiltajos tommosta meuhaamista on pitänyt sielläkin mitä täällä nyt, eikös kannattas jo vähän rauhottua, jauhat kokoajan yhtä ja samaa  ;D
Muista ettet puolusta ulkkareita etkä mainitse pahaa sanaa huoramafialaista niin hyvin pyyhkii.

Jeppe

• Newbie
  • *
« Vastaus #23 : 22.03.15 - klo:20:11 »
Mä haastoin nimimerkin Jeppe kirjoittelemaan aiheesta Yksityisasioiden levittely SeksWörkillä. Joko aloitetaan? Käsitelläänkö ekaks tapausta Huoramafian hallinnoima( Legsun myötävaikutuksella) tyttöjen suljettu kanava?
Kuule, voitais muuten jutellakin, mutta olet osoittanut lyhyessä ajassa että puhut siinä määrin muunneltua totuutta, niin en taida vaivautua enempiin keskusteluihin.

Mr Tampere

• Vieras
« Vastaus #24 : 22.03.15 - klo:20:13 »
Ymmärrän, että aihe on kiusallinen Wörkkiläiselle.

Jeppe

• Newbie
  • *
« Vastaus #25 : 22.03.15 - klo:20:14 »
Eikä voi jättää vähälle huomiolle, että beesaajien kanssa on aika tylsä keskustella kun näillä ei ole omia mielipiteitä. Sorry Deedee.

Mister X

• Sr. Member
« Vastaus #26 : 22.03.15 - klo:20:23 »
Muista ettet puolusta ulkkareita etkä mainitse pahaa sanaa huoramafialaista niin hyvin pyyhkii.

En puolusta enkä käytä ulkkareita, ja jos haluun haukkua horomafiaa, niin mä myös haukun

villerius

• Hero Member
« Vastaus #27 : 22.03.15 - klo:20:37 »
Mä olen aikoinani käynyt oman taisteluni huoramafiaa vastaan ja saanut siinä taistossa tavoitteeni läpi. En edelleenkään hyväksy sen tekosia, mutta ei se haittaa mun jokapäiväistä elämääni. Tällä hetkellä ei vituta muu kuin se, että nää muutamat hemmot levittää täällä olematonta mutu tietoa jostain kuvitteellisesta jutusta, eivätkä tajua sitä, että omalla toiminnallaan alentuvat samalle, jollei alemmalle tasolle kuin sexworkin trollaajat. Ymmärrän vallan hyvin sen, että sieltä niitä tänne tulee. Tulkoon saatana ei hetkauta pätkääkään mutta ne todisteet esille niin voin minäkin mennä rauhassa lipittämään Nimaran ihanaa pinppaa.
Tunnetaan myös nimimerkeistä "Juhalin ja satunnainen_kulkija"

Mr Tampere

• Vieras
« Vastaus #28 : 22.03.15 - klo:20:40 »
Eikä voi jättää vähälle huomiolle, että beesaajien kanssa on aika tylsä keskustella kun näillä ei ole omia mielipiteitä. Sorry Deedee.
Aihe on tietenkin kiusallinen, ymmärrän.

Mr Tampere

• Vieras
« Vastaus #29 : 22.03.15 - klo:20:42 »

En puolusta enkä käytä ulkkareita, ja jos haluun haukkua horomafiaa, niin mä myös haukun
Laitas tänään ketju Horomafiasta niin mäkin nään.Mainitse samalla niiden kytköksistä SeksWörkin moderointiin.