Kirjoittaja Aihe: SeksWörkin edustajat foorumilla  (Luettu 10387 kertaa)

X

• Vieras
Vs: SeksWörkin edustajat foorumilla
« Vastaus #30 : 22.03.15 - klo:22:22 »
Mä en nuole kenenkään persettä, paitsi tietty nimaran, mutta se on eri juttu.
En siis puolusta sw:n moderointia ja niitä jotka toimivat moderaattoreina. Olen vain ja ainoastaan pyytänyt Sinulta arvon DeeDee fakta siitä, että neitikesäheinä olisi Legion, Netta etc. ja kun se fakta tulee pidän turpani kiinni ja liityn kuoroonne mielihyvin. Tätä odotellessa. ::)
Ihan mielenkiinnosta, mitkä olisivat sellaiset todisteet jotka kelpaisivat Villeriukselle? Mitä vaatimuksia niille asetat? Onko niitä vaatimuksia ylipäänsä mahdollista täyttää nettiympäristössä?

X

• Vieras
« Vastaus #31 : 22.03.15 - klo:22:37 »
Kyllä minäkin voisin tässä vaatia vaikka ehdottoman paikkaansapitäviä todisteita Jumalan olemassaolosta.

PääsiäisNussija

• Vieras
« Vastaus #32 : 22.03.15 - klo:22:58 »
Kyllä minäkin voisin tässä vaatia vaikka ehdottoman paikkaansapitäviä todisteita Jumalan olemassaolosta.

Kokeiles piirtää sarjakuvaa yhdestä profeetasta niin todisteet tulee kotiis.

Original wrapper

• Vieras
« Vastaus #33 : 22.03.15 - klo:23:09 »

Kokeiles piirtää sarjakuvaa yhdestä profeetasta niin todisteet tulee kotiis.
Ne on siis Jumalia ne ampujat...

Original wrapper

• Vieras
« Vastaus #34 : 22.03.15 - klo:23:13 »
Mä haastoin nimimerkin Jeppe kirjoittelemaan aiheesta Yksityisasioiden levittely SeksWörkillä. Joko aloitetaan? Käsitelläänkö ekaks tapausta Huoramafian hallinnoima( Legsun myötävaikutuksella) tyttöjen suljettu kanava?
Kuule, voitais muuten jutellakin, mutta olet osoittanut lyhyessä ajassa että puhut siinä määrin muunneltua totuutta, niin en taida vaivautua enempiin keskusteluihin.
Kyllä sä vaivaudut, sitä vartenhan sä kesis olet tämän "Jeppe"-nimimerkin tänne rekisteröinytkin;)

Rokka1968

• Jr. Member
  • **
« Vastaus #35 : 23.03.15 - klo:19:57 »
Onko teistä moni päässyt ihan itse katsomaan mitä " suljetulla kanavalla" kirjoitellaan? Luuletteko että näistä joku pääsis koskaan siellä kirjoittamaan mitään?
Oletko Sinä?

Viimeksi tänään olen lukenut suljetun kanavan kirjoitetut viestit, pääsen sinne koska haluan ja milloin haluan.
Sekös vituttaa monia sexwörkillä, kun eivät pysty selvittämään millä nimmarilla pääsen siellä mihin vaan

Mr Tampere

• Vieras
« Vastaus #36 : 23.03.15 - klo:20:07 »
Oliko mitään mielenkiintoista?

Rokka1968

• Jr. Member
  • **
« Vastaus #37 : 23.03.15 - klo:20:10 »
Oliko mitään mielenkiintoista?

Ei merkittävää uutta tällä rintamalla

rökkis

• Vieras
« Vastaus #38 : 23.03.15 - klo:20:37 »
Onko teistä moni päässyt ihan itse katsomaan mitä " suljetulla kanavalla" kirjoitellaan? Luuletteko että näistä joku pääsis koskaan siellä kirjoittamaan mitään?
Oletko Sinä?

Viimeksi tänään olen lukenut suljetun kanavan kirjoitetut viestit, pääsen sinne koska haluan ja milloin haluan.
Sekös vituttaa monia sexwörkillä, kun eivät pysty selvittämään millä nimmarilla pääsen siellä mihin vaan

Just joo... onko laittaa kuvankaappausta mikä todistaisi? Ei taida tulla toimitusta...

Rokka1968

• Jr. Member
  • **
« Vastaus #39 : 23.03.15 - klo:20:39 »
Oletko Sinä?

Just joo... onko laittaa kuvankaappausta mikä todistaisi? Ei taida tulla toimitusta...

En levittele tietooni saamiani asioita millään tapaan

Porinmies

• Sr. Member
  • Panomies
« Vastaus #40 : 24.03.15 - klo:13:54 »

Kuinka paljon siellä on sitä paljon puhuttua turskien yksityisasioiden levittelyä? Ja minkä tyyppisiä asioita puivat?
Turskafoorumi on seksinostajien oma kanava, miesten työyhteisö, vertaistukipaikka. Työpaikan kahvihuone. Ei sen kummempaa. Riitoineen, kyräilyineen, juoruineen. Ei mitään sen pelottavampaa.

ravimies

• Vieras
« Vastaus #41 : 24.03.15 - klo:15:17 »
Yksityiskohtia kiitos täällä saa julkaista.

Original wrapper

• Vieras
« Vastaus #42 : 24.03.15 - klo:22:24 »
"Käyttäjä 'Jeppe' on estänyt yksityisviestit sinulta."

No nyt ne wörkkimodet on pahoittanu mielensä :(

Mr Tampere

• Vieras
« Vastaus #43 : 24.03.15 - klo:22:39 »
Hah hah ;D Voi voi "Legsua"..

Jeppe

• Newbie
  • *
« Vastaus #44 : 25.03.15 - klo:07:22 »
Joo, alkoi tulla jotain ihmeellisiä pöksyviestejä, enkä todellakaan ole kiinnostunut Klunssin pöksyistä, joten ...