Kirjoittaja Aihe: No onko toi kivaa käytöstä  (Luettu 5756 kertaa)

Nimara

• Hero Member
  • Puh. 040-4795741 www.sexwork.net/girl/16593
No onko toi kivaa käytöstä
« : 29.03.15 - klo:23:02 »

tietovuoto?
« Lähetetty käyttäjälle: Nimara  : tänään kello 18:54 » 
« Olet vastannut tähän viestiin tai lähettänyt sen edelleen. »
Vastaa

Lainaus

Poista

ootko tietoinen kuinka helposti sun henkilöllisyyden ja paljon muutakin saa selvitettyä auton rekisterinumeron perusteella? (osoite, puhnumero, osoite, firman nimi, veljen nimi,)
koitin sitä perjantaina kun ajoin huittisten abc:n ohi. nuo oli selvitetty 10minuutissa

Kirjoitti joku jokunen yksärillä. Sir ikäväkseni täytyy sanoa, että auto on rahoitusyhtiön nimissä toistaiseksi, ennen kuin herra tulee ja maksaa sen, ohariollilta se ei varmaan osu.
Olet stalkkannut ihan väärän ihmisen tietoja, en nimittäin ole auton haltija.
Ja ei saa pikaisia 80 ekellä, eikä soittamalla about 20 vastaamatonta puhelua.

Meneekö huoralta maine, jos se antaa ilmaiseksi - äh ei kerta tee homoksikaan.

J.Tonder

• Vieras
Vs: No onko toi kivaa käytöstä
« Vastaus #1 : 29.03.15 - klo:23:18 »
Miksi rekistererinumerotiedoista selviäisi veljen nimi, entä jos ei ole sitä veljeä ollenkaan? Outoa.

Mister X

• Sr. Member
« Vastaus #2 : 31.03.15 - klo:13:59 »
No jo on ollut utelias ohi ajaja  ;D

wanker

• Vieras
« Vastaus #3 : 31.03.15 - klo:19:47 »
Ompas kyllä kamalaa. Taitaa olla jopa valtionhallinnon tarjoama tuo palvelu. Thyi thyi kun sellaisia käytetään. Miettikääpä jos joku hupakko keksisi käyttää fonectan finderia.

sadman

• Vieras
« Vastaus #4 : 31.03.15 - klo:20:11 »
Ompas kyllä kamalaa. Taitaa olla jopa valtionhallinnon tarjoama tuo palvelu. Thyi thyi kun sellaisia käytetään. Miettikääpä jos joku hupakko keksisi käyttää fonectan finderia.

Ai onko joku, kuka ei käytä?

tietäjä

• Vieras
« Vastaus #5 : 31.03.15 - klo:22:32 »
Kyllä niillä on finderit käytössä. Sekä varmaan kännykässä numerot ylhäällä ja sähköpostitkin yms. Mitä jos huora hukkaa kännynsä? Siksi suosinki prepaidia.

Ei kai

• Vieras
« Vastaus #6 : 01.04.15 - klo:04:44 »
Olen joillekin hupakoille kehoittanutkin pitämään numeroni tallessa jos vaikka sattuisivat tulemaan nurkille niin voidaan harrastaa aikuisten leikkejä,ja tämä on mun kohdalla pelittänyt.Tietysti numero ei löydy finderillä.Mutta suoritan valintaa myös itsekkin enkä jokaiseen tyttöön ota yhteyttä tällä numerolla,onhan muitakin tapoja.
Mitä tulee täällä yrityksiin mustamaalata Viveca,olen hänellekkin kehoittanut tallentamaan numeroni,eikä koskaan ole ollut siitä ongelmia hänen kanssa,tuskimpa on sitä jakannut kellekkään kun ei ole tullut yhteydenottoja tuntemattomilta,No,ei ole kyllä hänkään koskaan ottanut minuun yhteyttä sitä kautta,joten empä tiedä että onko hänellä numeroni edes tallessa mutta aina ollaan tavattu kun ollaan satuttu samalle paikkakunnalle,viikko sitten Pirkanmaalla.

Lifti

• Sr. Member
  • karju
« Vastaus #7 : 05.03.16 - klo:09:16 »
Tähän aiheeseen, ainakin otsikon mukaan voisi myös esittää seuraavan kysymyksen.

Onko kivaa käytöstä esiintyä täällä Sihteeriopiston suomalaisena hupsuna ja kirjoitella valheellisia ilmoituksia. Toivottavasti jokainen hupsu tajuaa tehdä tänne tunnukset. Ja toivottavasti virheellisten ilmoitusten tekijästä päästään tekemään yhteinen kimppahuora 5€ tunti.
Masha`Allah!

En oo Legion

• Sr. Member
  • "Etelämantereellakin on käyty."
« Vastaus #8 : 05.03.16 - klo:11:59 »
Tähän aiheeseen, ainakin otsikon mukaan voisi myös esittää seuraavan kysymyksen.

Onko kivaa käytöstä esiintyä täällä Sihteeriopiston suomalaisena hupsuna ja kirjoitella valheellisia ilmoituksia. Toivottavasti jokainen hupsu tajuaa tehdä tänne tunnukset. Ja toivottavasti virheellisten ilmoitusten tekijästä päästään tekemään yhteinen kimppahuora 5€ tunti.
Kuka toivoo hyötyvänsä ?Olisiko suuri yllätys jos tämä hlö löytyisi moderonanointi puolelta.
Villerius: "Tekopyhyys ja epärehellisyys saa minut raivon valtaan.".........."Etelämantereellakin on käyty."
Mister X (Villerius): "Villerius se oikeasti on SW:n Legion, kaksi suomihupakkoa on mulle näin kertonut"
Lifti: "Lifti on Lifti, singlenickeilijä henkeen ja vereen."

Lifti

• Sr. Member
  • karju
« Vastaus #9 : 06.03.16 - klo:11:36 »
Sä olet tosiaan ihan sivustaseuraaja etkä tiedä mistään mitään. Minä tiedän kaiken. Olen kaikkitietävä. Hattara ja Sonjatar oli kiusan kohteena. Valenikit poistettiin. En katsonut tuliko aidot tilalle. Moni aikoo nyt rekkautua ettei mutantit ota mimmien sexwork nikkejä käyttöön.

Nyt tarkkana siellä takapulpetissa ja rupeahan seuraamaan opettajan opetusta. Vetäisen tässä 100€ kalsarit jalkaan. Ostin ne Pariisista. Näyttää mun päällä täydelliseltä. Yks mimmi ainaski sano mulle niin, kun olin maksanut sille 250€.
Masha`Allah!

En oo Legion

• Sr. Member
« Vastaus #10 : 06.03.16 - klo:15:22 »
Sä olet tosiaan ihan sivustaseuraaja etkä tiedä mistään mitään. Minä tiedän kaiken. Olen kaikkitietävä. Hattara ja Sonjatar oli kiusan kohteena. Valenikit poistettiin. En katsonut tuliko aidot tilalle.
Mistä/miten sen näkee, että onko nikki aito vai ei ?

« Viimeksi muokattu: 06.03.16 - klo:15:26 kirjoittanut En oo Legion »
Villerius: "Tekopyhyys ja epärehellisyys saa minut raivon valtaan.".........."Etelämantereellakin on käyty."
Mister X (Villerius): "Villerius se oikeasti on SW:n Legion, kaksi suomihupakkoa on mulle näin kertonut"

Lifti

• Sr. Member
  • karju
« Vastaus #11 : 06.03.16 - klo:15:35 »
Mitä vittua se sinulle kuuluu kun et ole edes ikinä maksullista seksiä ostanut. Kyttäät täällä vaan toisia miehiä. Persekärpäsenä leijut joka ketjuun horisemaan harhojasi. Kaltaisellesi hullulle en rupea kertomaan mistä sen tietää. Minkä minä sille voin jos olet tietämätön. Menes vaikka kyttäämään mitä sexworkillä tapahtuu.
Masha`Allah!

En oo Legion

• Sr. Member
« Vastaus #12 : 06.03.16 - klo:15:47 »
Mitä vittua se sinulle kuuluu kun et ole edes ikinä maksullista seksiä ostanut. Kyttäät täällä vaan toisia miehiä. Persekärpäsenä leijut joka ketjuun horisemaan harhojasi. Kaltaisellesi hullulle en rupea kertomaan mistä sen tietää. Minkä minä sille voin jos olet tietämätön. Menes vaikka kyttäämään mitä sexworkillä tapahtuu.
Aamulääkkeet loppunu ? Tuli vedettyä avokkia kuonoon ja se lähti vanhempien luokse ? ............

Kerro nyt vaan reippaasti miten "katsot" onko nikki aito .

villerius

• Hero Member
« Vastaus #13 : 06.03.16 - klo:18:08 »
^ Kerro nyt pappalle ootko muusta kuin miehen perseestä kiinnostunut?

villerius

• Hero Member
« Vastaus #14 : 07.03.16 - klo:08:41 »
^ Kerro nyt pappalle ootko muusta kuin miehen perseestä kiinnostunut?
Niin ja kerro vielä tarinasi siitä miten sait Jounin Kauppa pipon sen sinisen?