Kirjoittaja Aihe: No onko toi kivaa käytöstä  (Luettu 5595 kertaa)

vekkuli

• Hero Member
Vs: No onko toi kivaa käytöstä
« Vastaus #30 : 08.09.17 - klo:15:22 »
on ehkä ollut tarvetta selvittää henkilöllisyys. hyvä vaan että häiriköt saadaan kuriin.
punaposkinen JETIpoika

Nakke Nakuttaja

• Sr. Member
« Vastaus #31 : 08.09.17 - klo:15:59 »
on ehkä ollut tarvetta selvittää henkilöllisyys. hyvä vaan että häiriköt saadaan kuriin.
Höpö höpö. Ei niillä ole keinoja saati valtuuksia selvittää kenenkään henkilöllisyyksiä. Jos ei sitten ole niin tyhmä että rekkautuu työsähköpostillaan.

villerius

• Hero Member
« Vastaus #32 : 08.09.17 - klo:16:43 »
^kuka mistään valtuuksista on puhunut?  ;D

vekkuli

• Hero Member
« Vastaus #33 : 08.09.17 - klo:18:30 »
Höpö höpö. Ei niillä ole keinoja saati valtuuksia selvittää kenenkään henkilöllisyyksiä. Jos ei sitten ole niin tyhmä että rekkautuu työsähköpostillaan.

tuskin näiltä häröiltä työsähköpostia löytyy, mutta sen verran urpoja ovat varmaankin, että ovat omalla nimellä rekisteröityneet.
mä näistä paljoa jummarra, mutta kai sitä jollain ip osoitteilla voi yrittää paikantaa lähettäjän.
punaposkinen JETIpoika

Nakke Nakuttaja

• Sr. Member
« Vastaus #34 : 08.09.17 - klo:20:05 »
No minä just puhuin.  ;D

Nakke Nakuttaja

• Sr. Member
« Vastaus #35 : 08.09.17 - klo:20:12 »

tuskin näiltä häröiltä työsähköpostia löytyy, mutta sen verran urpoja ovat varmaankin, että ovat omalla nimellä rekisteröityneet.
mä näistä paljoa jummarra, mutta kai sitä jollain ip osoitteilla voi yrittää paikantaa lähettäjän.
Paikantaa? Nää IP-osoitteet vaihtuu nykyään (mobiilimaailmassa) niin tiheään ja kiertää käyttäjältä toiselle ettei sen perusteella pysty ketään identifioimaan. Ja vaikka tietäisitkin varmuudella jonkun kirjoittajan IP-osoitteen, niin et sä sen perusteella pysty kirjoittajan henkilöllisyyttä selvittämään. Jos et sitten satu olemaan ko. kirjoittajan käyttämän operaattorin palveluksessa ja sulla vielä olis siellä valtuudet selvittää ko. IP-osoitteen takana olevan tilaajan tiedot.

villerius

• Hero Member
« Vastaus #36 : 08.09.17 - klo:21:27 »
No minä just puhuin.  ;D
Hyvää yötä vaan sinnekin...

villerius

• Hero Member
« Vastaus #37 : 08.09.17 - klo:21:29 »
^^ Tää neiti on jäänyt jonnekin IP aikaan....  ;D