Kirjoittaja Aihe: Uudet jäsenet voisi edes esittäytyä  (Luettu 4782 kertaa)

Mr Tampere

• Vieras
Uudet jäsenet voisi edes esittäytyä
« : 04.04.15 - klo:16:03 »
Jäseniä on, mutta heistä ei rekisteröinnin jälkeen ole mitään havaintoa. Olisiko mahdollista tehdä edes se esittelykierros?

Nimara

• Hero Member
  • Puh. 040-4795741 www.sexwork.net/girl/16593
Vs: Uudet jäsenet voisi edes esittäytyä
« Vastaus #1 : 04.04.15 - klo:16:27 »
Olen Nina ja käytän nimimerkkiä Nimara. Olen 32 v. Lahdesta kotoisin oleva Seinäjoella muutaman vuoden asustellut sihteeri.
Sihteerijuttuja olen touhuillut nelisen vuotta. Tykkään työstäni, tykkään miehistä ja niiden kikkeleille tykkään jutella tuhmia.
En ole blondi ja se selittää kaiken muun ;D

Uri Klamo

• Vieras
« Vastaus #2 : 04.04.15 - klo:20:10 »
Kesisjeppe on perustanut niistä noin tusinan (+-1) tulevaisuuden tarvettansa ajatellen.

Puolet muista nollista on horomafialaisia ja niiden beesaaja"miehiä".

villerius

• Hero Member
« Vastaus #3 : 04.04.15 - klo:20:31 »
Minusta on melko huvittavaa tulla tänne anonyyminä kertomaan jotain tarinaa toisen foorumin moderoinnista tai moderaattoreista. Olette te jumalauta vellihousuja. hik...oho
Tunnetaan myös nimimerkeistä "Juhalin ja satunnainen_kulkija"

Mr Tampere

• Vieras
« Vastaus #4 : 04.04.15 - klo:20:34 »
Anonyymeinä tänne myös tullaan vittuilemaan rekkautuneille kirjoittajille. Vittumaisen vellihousumaista toimintaa.

Anomuumi

• Vieras
« Vastaus #5 : 06.04.15 - klo:09:05 »
Kaikki jotka eivät ole anonyymejä laittavat sitten oman nimensä esille ?

Mister X

• Sr. Member
« Vastaus #6 : 06.04.15 - klo:09:08 »
Tuolla yleisessä keskustelussa on semmonen lista missä uudet voivat esittäytyä, jos vaan nyt joku viitsii  ;D

http://turskafoorumi.org/index.php?topic=199.0

Mika74

• Full Member
  • Praha <3
« Vastaus #7 : 06.04.15 - klo:15:32 »
Moi

Olen Mika74, hupakoinnin aloitin juhannuksen kunniaksi 2014 ja ilokseni olen löytänyt lyhyen haun jälkeen pari (3?) vakkaria.
Molempien nimi on Anna, toinen = IHQ ja toinen ei, molemmat olen raportoinut SW:lle ja nyt vihdoin IHQ:n myös tänne.
Joskus harrastan "syrjähyppyjä" vaihtelevin tuloksin.

Original wrapper

• Vieras
« Vastaus #8 : 19.04.15 - klo:12:19 »
Jäsenlista katsausta:

Ajanjakso 10 vrk ennen Liftin rekisteröitymistä: 6 uutta rekisteröitynyttä

Ajanjakso 10 vrk jälkeen Liftin rekisteröitymisen: 2 uutta rekisteröitynyttä, viimeiseen 6 päivään ei yhtään uutta jäsentä

Mr Tampere

• Vieras
« Vastaus #9 : 19.04.15 - klo:13:05 »
Tehtävä suoritettu ;)

Lifti

• Sr. Member
  • karju
« Vastaus #10 : 19.04.15 - klo:13:18 »
Jäsenlista katsausta:

Ajanjakso 10 vrk jälkeen Liftin rekisteröitymisen: 2 uutta rekisteröitynyttä, viimeiseen 6 päivään ei yhtään uutta jäsentä

Voiko tätä asiaa edes ihmetellä.
Miksi kukaan rekisteröityisi forkalle josta ei saa pillua ja jossa kaksi apinaa vittuilevat toisilleen joka ketjussa viikon putkeen.
Siihen vielä sinä + minä + neljä muuta rakastavaista selvittämään parisuhderiitojaan niin ketä nyt enään kiinnostaa.

Sinusta sainkin, heti kun kirjauduin, varoituksen että et rakasta minua ja kuppisi meni nurin jo opistolla minun kohdallani.

Isoturska huomasi varmasti kuinka perseellään tämä foorumin taso tällä hetkellä riitelyn takia on, ja luulen että ihmiset ovat antaneet palautetta puuttua asiaan.
Isoturska kirjoittikin kahdelle sukkahoususankarille että voisitteko rajoittaa.

Sopii minulle, olen mielelläni härkkimättä tästälähin, ottamatta kantaa varsinkaan puskahuuteluun MUTTA jos joku varta vasten yrittää loukata minua, vittuilee jne. Niin annan mielelläni takaisin.

Jotenka pahoittelut käytöksestäni ja yrittäkää antakaa minun olla rauhassa, lupaan yrittää samoin.
Masha`Allah!

Mr Tampere

• Vieras
« Vastaus #11 : 19.04.15 - klo:13:35 »
Eilen kerroin kaipaavani Rebekan seuraa ja siihenkin sulta löytyi kommentti vaikka luulisi ettei asia sinulle kuulu millään tapaa. Kaipaan tai en kaipaa, ja siihen en kysele lupaa keltäkään. Et on näitä erikoisia kommentteja sinultakin lähtenyt vaikka et ehkä (tietenkään) sitä itse huomaa.

Heinäruusu

• Vieras
« Vastaus #12 : 19.04.15 - klo:14:46 »
Jäsenlista katsausta:

Voiko tätä asiaa edes ihmetellä.
Miksi kukaan rekisteröityisi forkalle josta ei saa pillua ja jossa kaksi apinaa vittuilevat toisilleen joka ketjussa viikon putkeen.

....blaablaablaa...

Isoturska kirjoittikin kahdelle sukkahoususankarille että voisitteko rajoittaa.

Sopii minulle, olen mielelläni härkkimättä tästälähin, ottamatta kantaa varsinkaan puskahuuteluun MUTTA jos joku varta vasten yrittää loukata minua, vittuilee jne. Niin annan mielelläni takaisin.

Jotenka pahoittelut käytöksestäni ja yrittäkää antakaa minun olla rauhassa, lupaan yrittää samoin.
Olethan tietoinen että tällä foorumilla on helppoa deletoida oma tunnuksensa, sen voi tehdä ihan itse profiilin asetuksista. Ihan sitä ajatellen kun nyt tiedetään että monilla ihmisillä kuitenkin on suuria vaikeuksia vastustaa erilaisia kiusauksia, vaikka kuinka olisivat vannoneet että en enää koskaan...

klunsseroinen

• Vieras
« Vastaus #13 : 19.04.15 - klo:15:43 »
Eilen kerroin kaipaavani Rebekan seuraa ja siihenkin sulta löytyi kommentti vaikka luulisi ettei asia sinulle kuulu millään tapaa. Kaipaan tai en kaipaa, ja siihen en kysele lupaa keltäkään. Et on näitä erikoisia kommentteja sinultakin lähtenyt vaikka et ehkä (tietenkään) sitä itse huomaa.
Niisk niisk... whipe my ass.  ;D

Mika74

• Full Member
  • Praha <3
« Vastaus #14 : 19.04.15 - klo:16:16 »
Hyvä klunsseroinen

Olet kuitenkin kirjoitellut enemmän kuin kerran tänne foorumille, niin kävisikö mitenkään, että rekisteröityisit tänne?
Työnä se ei ole mitään rakettitiedettä, kun minäkin sen osasin tehdä  :P ja ihan selvin päin. (Joskus varmaan pitäisi tehdä jotain juttuja pienessä hönössä, saattaisi helpottaa toimintaa).

ystävällisesti

Mika74