Mä voisin esittäytyä.
47 vuotias turska Etelä-Suomesta.
Aikoinaan ostin seksiä, noin 4-5 kertaa kuukaudessa. Nykyään ostan ehkä saman verran vuodessa.
Olen myös rekkautunut SW:lle samalla nikillä.
Kyseinen nikki on järjestyksessään minulle toinen SW:llä. Lopetin ensimmäisen nikin käytön huoramafian (Aino, Venla, Pia, FannyNeiti…) kanssa käymäni privaviestittelyn, jonka jälkeen silloiselta Legionilta saamani opastuksen jälkeen päätin luopua silloisesta nikistä, kuten myös kantaa ottavasta kirjoittelusta SW:lle.
Privaviestittely Huoramafian kanssa koski heidän minun vakkarille lähettämiä ohjeita ja minusta käytyä keskustelua silloisella ”suljetulla tyttöjenkanavalla” (ei nykyinen vaan sillä edeltävällä kanavalla).
Nykyisestä seksinostajien ja hupakoiden touhuista olen ulkona, kuin lumiukko.
Nykyisellä hupakonkäyttömäärällä ei ole enää vakkareita. Mutta aikoinaan oli muutama Suomalainen ja Sveitsin lahja Suomen seksinostajille ”THE karkkikaupan pitäjä lady C (Candy)”. Suomalaisia vakkareita en nimeä, koska jos joskus puhun ohi suuni. Voi heille tulla aiheetta feed backkiä.
Kovin aktiivisesti en kirjoittele ja seuraa huoraussivustoja, mutta aina silloin tällöin.
Itselläni ei ole kovinkaan suuria vaatimuksia hupakon ulkonäölle. Riittää, etteivät ihmiset juokse karkuun heitä kadulla. Panotaito ja asenne, ovat ne mitä vaadin ja arvostan hupakossa. Toisten hupakoiden kanssa nautin hitaasta rakastelusta, kun taas toiset ovat omiaan nussimaan aivot pihalle…
p.s.
Kesistä syytetään täällä usein vaikka mistä, mutta minulla ei ole ollut koskaan ongelmia Kesiksen kanssa. Joten minusta ei saa apua hänen lynkkaamiseen.