Kirjoittaja Aihe: Uudet jäsenet voisi edes esittäytyä  (Luettu 4342 kertaa)

Lifti

• Sr. Member
  • karju
Vs: Uudet jäsenet voisi edes esittäytyä
« Vastaus #15 : 19.04.15 - klo:19:57 »
Eilen kerroin kaipaavani Rebekan seuraa ja siihenkin sulta löytyi kommentti vaikka luulisi ettei asia sinulle kuulu millään tapaa. Kaipaan tai en kaipaa, ja siihen en kysele lupaa keltäkään. Et on näitä erikoisia kommentteja sinultakin lähtenyt vaikka et ehkä (tietenkään) sitä itse huomaa.

Jos kuittailen tai kommentoin toisen henkilökohtaista kirjoitusta, käytän tätä lainaus komentoa.

Se " Ei jumalauta" kommentti ei Rebekka jutussa ollut siis tällainen.

Pointtini ei ollut nyt pohtia että kuka, missä ja milloin sanoi, mitä sanoi? Kuka on syyllinen?
Pointti oli että nyt pyhkeet kehään ja rauha maahan.

Tottakai tulee otettua yhteen koska me vihataan toisiamme, turha sitä on kaunistella, mutta eiköhän nyt viikon matsaaminen riitä kun meidän esitykset ei ole enään loppuunmyytyjä  ;)
Masha`Allah!

Mr Tampere

• Vieras
« Vastaus #16 : 19.04.15 - klo:20:11 »
Minä en vihaa ketään randomia kirjoittajaa. Ajatuskin siitä on mahdoton. Tyhmiä kirjoituksia tarvittaessa taas vihaan olkoon ne kenenkä vaan kirjoittamia.

Amuri Naali

• Vieras
« Vastaus #17 : 19.04.15 - klo:21:26 »
Hyvä klunsseroinen
Olet kuitenkin kirjoitellut enemmän kuin kerran tänne foorumille, niin kävisikö mitenkään, että rekisteröityisit tänne?
Työnä se ei ole mitään rakettitiedettä, kun minäkin sen osasin tehdä :P ja ihan selvin päin. (Joskus varmaan pitäisi tehdä jotain juttuja pienessä hönössä, saattaisi helpottaa toimintaa).
ystävällisesti
Mika74
Ehei, se olisi ihan liian suuri, imagö-, arvovalta- ja ties mikä tappio jos alan suurimman kotimaisen foorrumin ykköskusettaja rekisteröityisi tällaiselle mitättömyydelle omalla nimimerkillään. ;)

Mr Tampere

• Vieras
« Vastaus #18 : 30.05.15 - klo:17:55 »
Innolla odotan viimeksi rekkautuneen esittäytymistä ;)

Original wrapper

• Vieras
« Vastaus #19 : 30.05.15 - klo:19:05 »
Innolla odotan viimeksi rekkautuneen esittäytymistä ;)
Minkä maan kirjaimia nuo edes on, venäjän, kreikan? Kesis vois edes suomentaa meille tuon nimen jos ne on russkilaisia.

Prinssinakki

• Newbie
  • *
« Vastaus #20 : 30.05.15 - klo:19:56 »
Mä voisin esittäytyä.

47 vuotias turska Etelä-Suomesta.
Aikoinaan ostin seksiä, noin 4-5 kertaa kuukaudessa. Nykyään ostan ehkä saman verran vuodessa.
Olen myös rekkautunut SW:lle samalla nikillä.
 Kyseinen nikki on järjestyksessään minulle toinen SW:llä. Lopetin ensimmäisen nikin käytön huoramafian (Aino, Venla, Pia, FannyNeiti…) kanssa käymäni privaviestittelyn, jonka jälkeen silloiselta Legionilta saamani opastuksen jälkeen päätin luopua silloisesta nikistä, kuten myös kantaa ottavasta kirjoittelusta SW:lle.
 Privaviestittely Huoramafian kanssa koski heidän minun vakkarille lähettämiä ohjeita ja minusta käytyä keskustelua silloisella ”suljetulla tyttöjenkanavalla” (ei nykyinen vaan sillä edeltävällä  kanavalla).
  Nykyisestä seksinostajien ja hupakoiden touhuista olen ulkona, kuin lumiukko.

Nykyisellä hupakonkäyttömäärällä ei ole enää vakkareita. Mutta aikoinaan oli muutama Suomalainen ja Sveitsin lahja Suomen seksinostajille ”THE karkkikaupan pitäjä lady C (Candy)”. Suomalaisia vakkareita en nimeä, koska jos joskus puhun ohi suuni. Voi heille tulla aiheetta feed backkiä.

Kovin aktiivisesti en kirjoittele ja seuraa huoraussivustoja, mutta aina silloin tällöin.

Itselläni ei ole kovinkaan suuria vaatimuksia hupakon ulkonäölle. Riittää, etteivät ihmiset juokse karkuun heitä kadulla. Panotaito ja asenne, ovat ne mitä vaadin ja arvostan hupakossa. Toisten hupakoiden kanssa nautin hitaasta rakastelusta, kun taas toiset ovat omiaan nussimaan aivot pihalle…

p.s.
Kesistä syytetään täällä usein vaikka mistä, mutta minulla ei ole ollut koskaan ongelmia Kesiksen kanssa. Joten minusta ei saa apua hänen lynkkaamiseen.

Mika74

• Full Member
  • Sivarismi on sairaus
« Vastaus #21 : 30.05.15 - klo:20:30 »
Tervetuloa puolestani Prinssinakki.

Parempi käydä harvemmin hupakoimassa, kuin ei koskaan, niinkuin kaakkoissuomen suunnalla eräs tunnettu "turska".

Ystävällisesti

Mika74
« Viimeksi muokattu: 30.05.15 - klo:20:32 kirjoittanut Mika74 »

fffuck

• Jr. Member
  • **
« Vastaus #22 : 31.05.15 - klo:18:00 »
Moi. Mä olen fffuck. Mulla on vähän änkytystä, mutta mä en soittele huorille silloin kun en osta seksiä niiltä. Se on muuten aika paljon se.

Mika74

• Full Member
  • Sivarismi on sairaus
« Vastaus #23 : 31.05.15 - klo:18:06 »
Tervetuloa puolestani fffuck.

Tuo soittamisasia riippuu kyllä minun mielestäni aiheesta eli minkä takia soitetaan.

Ystävällisesti

Mika74

kissy

• Sr. Member
« Vastaus #24 : 08.06.15 - klo:09:26 »
Moi! Oon kiimainen jakorasiatyttö kyrpälaaksosta ja imeskelen moloja kuin tikkareita ;D Kissyn pillu on märkä ja vettynyt. Yhdellä arvauksella selvittänette mitä sinne laitetaan. Selvyyden vuoksi kerron, ettei minulla ole toista nimimerkkiä ja en sellaista tee jatkossakaan ;D Joten vihatkaa tai iloitkaa kirjoituksistani, koskaan ei tiedä milloin ne loppuu.
Kissyllä on yhdeksän elämää ja kiimakissy putoaa aina kyrvälle :D

Mr Tampere

• Vieras
« Vastaus #25 : 08.06.15 - klo:10:00 »
Olen puolueeton, joten jatka toki.

Porinmies

• Sr. Member
  • Panomies
« Vastaus #26 : 08.06.15 - klo:10:08 »
Moi! Oon kiimainen jakorasiatyttö kyrpälaaksosta ja imeskelen moloja kuin tikkareita ;D Kissyn pillu on märkä ja vettynyt. Yhdellä arvauksella selvittänette mitä sinne laitetaan. Selvyyden vuoksi kerron, ettei minulla ole toista nimimerkkiä ja en sellaista tee jatkossakaan ;D Joten vihatkaa tai iloitkaa kirjoituksistani, koskaan ei tiedä milloin ne loppuu.

Arvoituksia, hmm... Veikkaan että sinne laitetaan iso anaalitappi. Se pysyy märemmässäkin pillussa. ;D ;D
Turskafoorumi on seksinostajien oma kanava, miesten työyhteisö, vertaistukipaikka. Työpaikan kahvihuone. Ei sen kummempaa. Riitoineen, kyräilyineen, juoruineen. Ei mitään sen pelottavampaa.

kissy

• Sr. Member
« Vastaus #27 : 08.06.15 - klo:10:42 »

Arvoituksia, hmm... Veikkaan että sinne laitetaan iso anaalitappi. Se pysyy märemmässäkin pillussa. ;D ;D

Hienosti arvattu, mutta anaalitapin sijasta sinne menee kova kyrpä. Kerta toisensa jälkeen.. Se nyt vaan voittaa kaikki tekovehkeet ;D ;D
Kissyllä on yhdeksän elämää ja kiimakissy putoaa aina kyrvälle :D

Tibenius

• Hero Member
« Vastaus #28 : 13.08.15 - klo:11:59 »
Katsoin asiakseni rekata tänne saman nikin kuin Sexworkilla, ihan vain siksi koska täällä on kuulemma yritetty kirjoittaa minuna esiintyen.
« Viimeksi muokattu: 13.08.15 - klo:12:02 kirjoittanut Tibenius »

Lifti

• Sr. Member
  • karju
« Vastaus #29 : 13.08.15 - klo:18:10 »
Tervetuloa.
Täällä on tosiaan ollut (jostakin syystä) tapana esittää kaiken näköisiä teorioita siitä kuka on kunkin nimimerkin takana.
Masha`Allah!