Kirjoittaja Aihe: Tapaamisilla tapahtunutta  (Luettu 3040 kertaa)

Mr Tampere

• Vieras
Tapaamisilla tapahtunutta
« : 14.04.15 - klo:11:10 »
Tapaamisilla joskus jos kemiat kohtaavat lähes täydellisesti, tulee kummankin osapuolen puhuttuakin väliin runsaasti. Kysyisin mielipiteitänne missä menee keskustelun ja yleensäkin tapaamisen rajat? Saako esimerkiksi sihteeri alkaa puhumaan jonkun eräältä toiselta foorumilta nikkinä tutun kärsivän liian pienestä kalustaan? Entä onko soveliasta pyytää lupaa asiakkaan kuvaamiseen ja asiakkaan tästä kieltäydyttyä alkaa hän näyttämään asiakkaidensa kuvia ja osan jopa nimeten nikkeineen eräältä toiselta foorumilta?

Miltä toiminta mielestänne vaikuttaa ja hakeutuisitteko hänen palvelujensa käyttäjäksi jos tietäisit nämä hänen toimintatapansa?

Rokka1968

• Jr. Member
  • **
Vs: Tapaamisilla tapahtunutta
« Vastaus #1 : 14.04.15 - klo:11:19 »
Mä menen paneen, en puhumaan tapaamisilla

Mika74

• Full Member
  • Praha <3
« Vastaus #2 : 14.04.15 - klo:12:16 »
Minun mielestäni sihteeri ei saa puhua muista asiakkaista, jos ei ole lupaa (voin minä sinulle ja Liftille terveisiä lähettää  :P).
Miksi leidi haluaa kuvata? En antaisi lupaa (paitsi IHQ:lle yhteiskuvaan ja kuvat tulee molemmille ;)).

En menisi käymään, eihän sitä tiedä mihin kameroita on kätketty ja mihin kuvat lopulta päätyy.

Letsmenoks

• Vieras
« Vastaus #3 : 14.04.15 - klo:12:24 »
Kyllähän meikäläinen suhtautuu noihin tapaamisiin sellaisella lähes uskonnollisella hartaudella, pillun palvontaa ja hiljaisia, oujeesus-huokauksia. Tuota katolilaista ripittäytymis-kulttuuria kerkiää vähemmän harjoittamaan mutta jos ja kun näin tapahtuu, uskon ja toivon, että ne puheet jäävät niiden seinien salaisuuksiksi ja ulos tullessani olen vapaa synneistäni...

Onnekseni en ole törmännyt vielä rippisalaisuuden rikkojiin omakohtaisesti. Tiedän, että tietyt miehet ja naiset saavat jotain perverssiä mielihyvää saadessaan tietää muista juoruja ja tuntevat olonsa " erityiseksi" tai olevansa jotenkin "etuoikeutettuja" saadessaan ja udellessaan toisten törkyjä eikä siinä mitään, kukin saa kiksinsä mistä saa...

Rajan väärällä puolella aletaan liikkua, jos näillä foorumeilla ryhdytään esimerkiksi turskaveljen tapaaman hupsun levittämillä tiedoilla leveilemään. Kuolemansynti sanon minä.

Kysymykseen liittyen, en kävisi hupsulla, joka juoruilee kanssasiskosta tai turskaveljestäni. Jos moinen kohdalle osuu, keskeytän ripin ja neuvon ystävällisesti työntämään tietonsa ja puhelimensa ansaintavälineensä perukoille poikittain ja suosittelisin alan vaihtoa.

Lifti

• Sr. Member
  • karju
« Vastaus #4 : 14.04.15 - klo:14:38 »
Sanotaan nyt näin:

Privoja mahtuu 500 postiluukkuuni ja olen sen jo kolmasti joutunut tyhjentämään.
Keskustelen siis paljon ihmisten kanssa, eriasioista privoilla, ja nyt ei puhuta näistä "miten kaivan nenääni" keskusteluista.

Olen ollut tyytyväinen ja kiitollinen jokaisesta viestistä, jossa toinen ihminen kehottaa minun olemaan varuillaan jostakin forkan käyttäjästä.
Varsinkin jos ollaan suunniteltu kosteaa iltaa tai "retkeä"

Horonomit:

En ole koskaan ollut tilanteessa jossa hupsu olisi juorunnut jostakin pienistä kyrvistä tai huonoista rakastajan taidoista, saatika pyytänyt tai esitellyt kuvia.
Siis satoja hupsuja olen pannut ja yhtään tällaista ei ole kohdalleni sattunut.

Kysymys kuuluukin että mistä vitusta te löydätte näitä hulluja halpahallihuoria ja kannattaisiko olla tarkkana kenet tapaa?
Itse olen huomannut jo privoissa tai forkkakäytöksessä että tämän jätän väliin, joten suosittelen järjenkäyttöä.

Amatöörihoronomit muilta sivuilta:

Nyt päästään sitten uuteen ulottuvuuteen.
Tytöt ei tiedä mistään mitään ja ovat niin ihanan hönöjä että rikkovat kaikki "hupsujen säännöt."
Tapaaminen omalla vastuulla ja pieni isällinen opastus ammatista paikallaan.

Silloin jos tapaamani hupsu on kertonut asiakkaasta jotakin, niin se on liittynyt tytön turvallisuuteen/yksityiselämän häiriköintiin/mutanttimaiseen kohteluun eli TURVALLISUUTEEN.
Tällöin horonomilla on ollut näyttää sellainen arsenaali todistusaineistoa, että lahjottu tuomarikin joutuisi toteamaan syytetyn syytetyksi.

Tällaisissa tapauksissa toimisin itse (mikäli olisin hupsu) niin että julkaisisin KAIKKI mutantin kirjoitukset, nimen, osoitteen, nikin, puhelinnumeron ja valokuvat (jotka ottaisin mutantin pomppiessa parkkipaikallani, työpaikallani)
Turvallisuusasioiden rikkojille, on kyseessä sitten horonomi tai huoripukki - Ei armoa, kaikki tiedot julki!

Sellainen vitun tykistökeskitys että kyseinen henkilö viettää loppuelämänsä, hermorauniona, suljetulla, nallekarkkeja popsien.

Itse tosin ehdottaisin vielä miehille rangaistukseksi, kirsikkana kakun päälle - pallien poistoa
Naisille - pillun ompeleminen umpeen.

Että tällaista tuli mieleen hippiaatteiden ruumiillistumalle.
Masha`Allah!

Porinmies

• Sr. Member
  • Panomies
« Vastaus #5 : 14.04.15 - klo:16:00 »
Olen ollut tyytyväinen ja kiitollinen jokaisesta viestistä, jossa toinen ihminen kehottaa minun olemaan varuillaan jostakin forkan käyttäjästä.

Mitä oon itse saanu/kuullu noita varoituksii niin aika mielenkiintosia nimiä on noillakin "listoilla". Julkisesti jotkut ovat kovinkin stalkkaamista vastaan mutta sitten itse toimivat toisin. Ja sit on sekin, että mitkä niistä jutuista on totta ja mitkä ei. Mut pitäkää huoli yksityisyydestä. Molemmin puolin.
Turskafoorumi on seksinostajien oma kanava, miesten työyhteisö, vertaistukipaikka. Työpaikan kahvihuone. Ei sen kummempaa. Riitoineen, kyräilyineen, juoruineen. Ei mitään sen pelottavampaa.

Lifti

• Sr. Member
  • karju
« Vastaus #6 : 14.04.15 - klo:16:23 »

Mitä oon itse saanu/kuullu noita varoituksii niin aika mielenkiintosia nimiä on noillakin "listoilla". Julkisesti jotkut ovat kovinkin stalkkaamista vastaan mutta sitten itse toimivat toisin. Ja sit on sekin, että mitkä niistä jutuista on totta ja mitkä ei. Mut pitäkää huoli yksityisyydestä. Molemmin puolin.

Juuri näin, hyvin sanottu.
Sen takia en uskokkaan mihinkään ja kenenkään puheisiin ellei siitä ole näyttää todistusaineistoa.

Itse sain kuulla että eräs asiakas joka ei minusta liiemmin pidä, oli kertonut minun ja yhden hupsun pyörittävän paritusrinkiä.
Siitä en sitten tiedä oliko huhu tarinan keksijästä totta vai ei sillä tästä ei ollut näyttöä.

Joko kaveri otti tarinani bordellin työntekijänä todesta tai hän todella rakastaa minua.

Voitte kuitenkin uskoa että nauroin itseni jokseenkin kuoleman partaalle, ja voitte myös uskoa että tuosta "meidän" paritusringistä ei myöskään ole näyttöä  ;D
Mutta tosiaan kaikelaisia tarinoita ja satuja sepustellaan jo ihan sen mukaan että tykätäänkö sinun foorumipersoonastasi vai ei.

Juuri tämän takia kaikki huhut ovat vain huhuja kunnes toisin todistetaan.
Masha`Allah!

Mr Tampere

• Vieras
« Vastaus #7 : 14.04.15 - klo:17:02 »
Jos hupakko ottaa yhteyttä tekstarilla perheelliseen asiakkaaseen tarjotessaan mahdollisuutta tulla viettämään kanssaan iltaa ja yötä ilman korvausta, onko hän mielestänne toiminut tämän skenen " sääntöjen" puitteissa?

Letsmenoks

• Vieras
« Vastaus #8 : 14.04.15 - klo:17:58 »
Jos hupakko ottaa yhteyttä tekstarilla perheelliseen asiakkaaseen tarjotessaan mahdollisuutta tulla viettämään kanssaan iltaa ja yötä ilman korvausta, onko hän mielestänne toiminut tämän skenen " sääntöjen" puitteissa?

Tämä on enemmänkin jo siviilipilluongelmaa, skenen säännöt on tuossa suhteessa heitetty roskiin jo aikaisemmin...

Sääntöjen mukaan hupakko ei anna ilmaiseksi ja perheellisellä turskalla pilluluuri kiinni tai äänettömällä kun perheen kanssa viettää iltaa.

Skenen sääntöjen mukaistahan olisi ollut katkaista välit, vaihtaa prepaidia, infota muita jne. jne. Ja tehdä tuo jo siinä vaiheessa kun sai tietää hupakon loukkaavan muiden turskien yksityisyyttä...

Kuten Porinmies osuvasti sanoi, pitäkää kiinni yksityisyydestänne ja Liftiä kompatakseni, käyttäkää sitä maalaisjärkeä, molemmat puolet.

Ihmisiä kun ollaan, sääntöjä venytellään mutta se joka tuntee rajojaan rikotun, tehköön sen toiselle selväksi.

Mr Tampere

• Vieras
« Vastaus #9 : 14.04.15 - klo:18:12 »
Sain tästä vahvistusta itselleni. Mä näen tämän samoin ;)

Original wrapper

• Vieras
« Vastaus #10 : 14.04.15 - klo:18:50 »

Itse olen huomannut jo privoissa tai forkkakäytöksessä että tämän jätän väliin, joten suosittelen järjenkäyttöä.

Jos ottaessasi yhteyttä foorumihoroon privalla omalla nimimerkillä, foorumihoro edelleen on halukas taapaamiseen sun kanssa, niin eikö tämän pitäisi olla selkein hälytysmerrkki siitä että horolla ei ole ihan kaikki kotona?

Lifti

• Sr. Member
  • karju
« Vastaus #11 : 14.04.15 - klo:19:53 »

Jos ottaessasi yhteyttä foorumihoroon privalla omalla nimimerkillä, foorumihoro edelleen on halukas taapaamiseen sun kanssa, niin eikö tämän pitäisi olla selkein hälytysmerrkki siitä että horolla ei ole ihan kaikki kotona?

Moi Klunssi vai mikä nyt tuolla olitkaan.
Koit kenties tarvetta muuttaa taiteilijanimeäsi..

Ymmärrän toki että koet katkerruutta kun saat maksulliselta naiselta rukkaset.
Huomaan myös että et ymmärrä naisen psykologiasta mitään.
Luultavasti tämän takia jouduit vetelemään hanskaan siihen keski-iän kynnykselle asti, jolloin sulta meni lopullisesti vati nurin ja siitä asti oletkin naisista puhuttaessa puhunut aina "horoista"
Ymmärrettävää, sillä et ole muita naisia tavannut kuin "horoja"

Minun juttuja lukiessaan naiselle tulee heti olo että olen vajaa-älyinen, mielenterveyspotilas, työtön ja kaikin puolin ressukka tapaus.
Tällöin juuri ne tervepäiset naiset vastaavat viesteihini koska heillä herää halu antaa minulle edes hetkellisesti maistiainen onnellisuudesta.
Tervepäiset auttavat aina huono-osaisempia, mutta tämä onkin asia mistä sinä et ymmärrä mitään...luultavasti taas yksi syy miksi et ollut ikinä suosittu naisten keskuudessa.
Masha`Allah!

Mister X

• Sr. Member
« Vastaus #12 : 14.04.15 - klo:20:06 »

Eikös sammarille tainut käydä jotenkin tuhontyyliin, sehän kirjoitti siitä jotain SW:llä ja oli hyvin pahoillaan siitä. että horo oli vissiin ottanut yhteyttä ja oli perheelämäkin siitä kärsinyt, sen käsityksen mä ainakin sain sen kirjoituksesta.Sammarii ei oo nyt aikoihin näkynytkään SW:llä rapsaamassa kenestäkään, mutta toivottavasti en oo nyt käsittänyt kovin väärin sitä tapausta, jos olen niin korjatkaa te viisaammat.

Mr Tampere

• Vieras
« Vastaus #13 : 14.04.15 - klo:20:14 »
Muistan lukeneeni Sammarin kirjoituksen ja olen päätynyt samaan lopputulokseen.Sammari vois tänne tulla kertomaan mitä tapahtui.

Difteria

• Vieras
« Vastaus #14 : 14.04.15 - klo:20:14 »
^^^Vastauksesta voinee tehdä sen johtopäätöksen että kalikka osui maaliinsa aika makeasti :D