Kirjoittaja Aihe: Keskustelua lihavista sihteereistä  (Luettu 84501 kertaa)

realisti

• Vieras
Vs: Keskustelua lihavista sihteereistä
« Vastaus #15 : 26.04.15 - klo:09:30 »
Ehdottomasti timmit tsekkikissat on mieleen. Lihavia, elämäänsä kyllästyneitä suomilorttoja tavattu jo tarpeeksi. Yleensä se itsestä huolehtiminen unohtuu kun pääsee helpoille liksoille eli persettä jakamaan. Turskat vielä osasyyllisiä koska vievät tuliaisina suklaata yms. herkkuja. Sehän on kuin heittäisi bensaa liekkeihin.

Mr Tampere

• Vieras
« Vastaus #16 : 26.04.15 - klo:09:35 »
Jutteluakin voi olla enemmän jonkun ulkkarin kans kuin tuppisuisen kotimaisen vaikka kielimuuri kääntääkin vaakaa enemmän kotimaisten puoleen.
Joo ei se yhteinen kieli auta asiaa jos toisella ei ole mitään sanottavaa. Eräitä kertoja kokenut tämän suomalaisten kanssa ja henkevimmät ja mukavimmat keskustelut olenkin käynyt ulkkareiden kanssa. Viimeksi muuten Anabelin ja ystäväni Michellen kanssa. Jos on samalla aaltopituudella niin sitä on.

hippiM

• Vieras
« Vastaus #17 : 26.04.15 - klo:10:06 »
Viekää tuliaisiksi vaikka porkkanoita yms. niin ei perse paisu kuin pullataikina. Viveca hävisi taistelun läskejä vastaan. Älkää muut tehkö niin. ;D

Mister X

• Sr. Member
« Vastaus #18 : 26.04.15 - klo:10:15 »
Mä olen ainakin huomannut sen, että pikkusen pyöreemmillä tytöilla on ollut tiukemman tuntuinen pimppi, kun tommosilla laihemmilla viulunkieli likoilla.

sedu

• Vieras
« Vastaus #19 : 26.04.15 - klo:10:22 »
Mä olen ainakin huomannut sen, että pikkusen pyöreemmillä tytöilla on ollut tiukemman tuntuinen pimppi, kun tommosilla laihemmilla viulunkieli likoilla.

Totta, läskit puristaa pillua kasaan niin tuntuu tiukalta.

Porinmies

• Sr. Member
  • Panomies
« Vastaus #20 : 26.04.15 - klo:11:46 »
Se tosiaan taitaa olla niin, että mieltymyksiä on monia ja onhan se makuasia haluaako timmiä mimmiä vaiko sellaista, jossa on jotain mistä ottaa kiinni.

Kerron nyt omista kokemuksistani esimerkkinä;
Jos saan tapaamispyynnön ja viestissä kysytään kropastani (viimekertainen halusi timmiä mimmiä), niin vastaan rehellisesti etten ole hänen etsimänsä palveluntarjoaja jos kroppa on pääosassa tapaamisen suhteen. Yleensä kehotankin ottamaan yhteyttä johonkuhun toiseen palveluntarjoajaan joka vastaa enemmän yhteydenottajan ihanteita. Joskus käy niin, että minuun yhteyttä ottanut turska on ns. otettu ja kiitollinen rehellisyydestäni ja haluaa tavata koska olen ollut rehellinen enkä valehdellut koostani ja täten mahdollisesti aiheuttanut hyvin kiusallista tilannetta ovella...  ;D

Itse olen sitä mieltä, että myös hyvä itsetunto vaikuttaa hyvinkin paljon, ainakin minun kohdallani.
Tiedän olevani pyöreämpi, ehkä toisten silmissä lihava, mutta itse ajattelen olevani muodokas - ja seksikäs sellainen.
Ehkä juuri se itsevarmuus ja hupakon tietoisuus omasta seksikkyydestään saa asiakkaankin heittämään ajatuksen timmistä vartalosta jonnekin syvälle mielensä sopukoihin ja kokeilemaan muodokkaampaa hupakkoa.

Mikä onkaan GFE -tapaamisessa turskalle mukavampaa kuin itsevarma ja itsensä seksikkääksi tunteva nainen, jolta saa juuri sellaista palvelua kuin haluaa (sekä rahoilleen vastinetta)..?  ;)         

Korjatkaa, jos olen väärässä.

Ihan asiaa puhut mutta miksi tehdä sekä-että tilanteesta joko-tai tilanne?? Hyvä palvelu ja timmi ulkonäkö on myös ihan mahdollista. Ei hyvä palvelu ole vain muodokkaiden etuoikeus.
Turskafoorumi on seksinostajien oma kanava, miesten työyhteisö, vertaistukipaikka. Työpaikan kahvihuone. Ei sen kummempaa. Riitoineen, kyräilyineen, juoruineen. Ei mitään sen pelottavampaa.

Mr Tampere

• Vieras
« Vastaus #21 : 26.04.15 - klo:13:43 »
Miksi nää mafiahorot käyttää ilmoituksissaan Suomen lippua? Kyllä teidät ulkkareista erottaa älkää sitä pelätkö ;D

Nimara

• Hero Member
  • Puh. 040-4795741 www.sexwork.net/girl/16593
« Vastaus #22 : 26.04.15 - klo:16:15 »
Ennen suomilippu taisi olla laadun tae. Enäähän se ei ole monessakaan asiassa.
"Make them wonder why you're still smiling."

TB:n takapihalla

• Vieras
« Vastaus #23 : 26.04.15 - klo:17:44 »
Arvostan huoltsikkahutsun rehellisyyttä ja itsekritiikkiä.

Mika74

• Full Member
  • Praha <3
« Vastaus #24 : 26.04.15 - klo:18:21 »
Millan asenne on kunnossa, pointsit siitä leidille.
Tuo on niin totta mitä Milla kirjoitti, seksikkyys ei ole (tiettyyn rajaan asti) kiloista kiinni, edes minun mielestäni.

Asenne kondikseen niin pääsee pitkälle, viikolla soittelin yhdelle ulkkarille, joka on (ehkä) muodokkaampi ja aika pitkä. Ei ollut tulossa tänne päin mutta joskus tulevaisuudessa kyllä. Oli silleen mukavan oloinen leidi ettei ennen ole vastaan tullut (ei ollut pitkä puhelu). To-do listalle meni jollei mitään maatajärisyttävää tapahdu.

Original wrapper

• Vieras
« Vastaus #25 : 26.04.15 - klo:19:32 »
Arvostan huoltsikkahutsun rehellisyyttä ja itsekritiikkiä.
Yhden pysähdyksen taktiikka on hyvä taktiikka sekin. ;)

Milla

• Newbie
  • *
« Vastaus #26 : 27.04.15 - klo:09:14 »
Miksi nää mafiahorot käyttää ilmoituksissaan Suomen lippua? Kyllä teidät ulkkareista erottaa älkää sitä pelätkö ;D

Minulleko tuo oli tarkoitettu?  :o
Meikäläinen on kuule ihan itsenäinen yksityisyrittäjä ilman mafiaa ;)
Eikä mun kuvista sitä lippuakaan löydy. Hmmm. Ehkä multa meni sitten jotain ohi..  ;D

kalle

• Vieras
« Vastaus #27 : 27.04.15 - klo:10:04 »
Itsenäinen yksityisyrittäjä? Eli maksat verot?

Nimara

• Hero Member
  • Puh. 040-4795741 www.sexwork.net/girl/16593
« Vastaus #28 : 27.04.15 - klo:10:06 »
Ei varmaankaan sinua Milla kukaan tarkoittanut. Mutta reagointisi asiaan on aika samanlainen, kuin itsensä loukatuksi tuntevilla sihteereillä tuolla jossain. Ei kaikkea aina tarvitsisi ottaa niin henkilökohtaisesti. Muuten olen sitä mieltä, että kolmas päivä ilman kikkeliä on perseestä.
"Make them wonder why you're still smiling."

Jsufai

• Newbie
  • *
« Vastaus #29 : 27.04.15 - klo:10:48 »
Mikä onkaan GFE -tapaamisessa turskalle mukavampaa kuin itsevarma ja itsensä seksikkääksi tunteva nainen, jolta saa juuri sellaista palvelua kuin haluaa (sekä rahoilleen vastinetta)..?  ;)         

Totta puhut. Täytyypä joskus tulla käymään Porissa. ;)