Kirjoittaja Aihe: Keskustelua lihavista sihteereistä  (Luettu 83327 kertaa)

Milla

• Newbie
  • *
Vs: Keskustelua lihavista sihteereistä
« Vastaus #30 : 27.04.15 - klo:11:52 »
Itsenäinen yksityisyrittäjä? Eli maksat verot?

Kalle hyvä, postaukseni kirjoitin pilke silmäkulmassa ja ironia mielessäni,
eli ei - en maksa veroja enkä ole rekisteröitynyt yksityisyrittäjä.

Ei varmaankaan sinua Milla kukaan tarkoittanut. Mutta reagointisi asiaan on aika samanlainen, kuin itsensä loukatuksi tuntevilla sihteereillä tuolla jossain. Ei kaikkea aina tarvitsisi ottaa niin henkilökohtaisesti. Muuten olen sitä mieltä, että kolmas päivä ilman kikkeliä on perseestä.

Samaa voisin Nimara sinullekin sanoa kuin edellä kallelle. En tosiaan ottanut itseeni, eikä asenteeni ole sellainen että pienestä hätkähtäisin. Jos tulee haukkuja/negatiivista palautetta taikka sanomista, niin osaan ottaa opikseni ja suhtautua asiaan niinkuin aikuisen kuuluukin.
Ehkä vain luit postaukseni siinä ymmärryksessä että väännän porua koska minua on loukattu tms.? Ehei  ;D

Mr Tampere

• Vieras
« Vastaus #31 : 27.04.15 - klo:15:28 »
Miksi nää mafiahorot käyttää ilmoituksissaan Suomen lippua? Kyllä teidät ulkkareista erottaa älkää sitä pelätkö ;D

Minulleko tuo oli tarkoitettu?  :o
Meikäläinen on kuule ihan itsenäinen yksityisyrittäjä ilman mafiaa ;)
Eikä mun kuvista sitä lippuakaan löydy. Hmmm. Ehkä multa meni sitten jotain ohi..  ;D
En nyt sua ajatellut. Jep, en tykkää lipunliehutteluista enkä muunkaanlaisesta kansalliskiihkoilusta. Mä pidän mukavista ihmisistä olkoon heidän kansallisuutensa mikä vaan.

Nimara

• Hero Member
  • Puh. 040-4795741 www.sexwork.net/girl/16593
« Vastaus #32 : 27.04.15 - klo:18:14 »
Love Milla, noista maksuista tai maksamattomuuksista ei kuitenkaan kannata jutella julkisesti you know.

klunsseroinen

• Vieras
« Vastaus #33 : 28.04.15 - klo:19:43 »
Kai ne perseet leviää kun tarpeeksi taotaan. SW:llä majailevilla pyylevillä päärynä vartalon omaavia huoria ja entisiä huoria on paljon ja ne tietty tukee toisiaan lihavuudessaan.

Nimara

• Hero Member
  • Puh. 040-4795741 www.sexwork.net/girl/16593
« Vastaus #34 : 28.04.15 - klo:20:44 »
Kai ne perseet leviää kun tarpeeksi taotaan.

Tuosta olen kyllä eri mieltä. Perse ja pimppi paranee vaan käytössä, käyttämättömänä saattaa ruostua ja levitäkin.

Ei kai

• Vieras
« Vastaus #35 : 28.04.15 - klo:21:49 »
Kai ne perseet leviää kun tarpeeksi taotaan.

Tuosta olen kyllä eri mieltä. Perse ja pimppi paranee vaan käytössä, käyttämättömänä saattaa ruostua ja levitäkin.
Käyttämättömyydestä seurauksena todennäköisesti että hämähäkki kutoo verkkonsa pimpin reiälle.Siitä tuleekin sanonta,hämähäkki väärinpäin.

Original wrapper

• Vieras
« Vastaus #36 : 28.04.15 - klo:23:06 »
Kai ne perseet leviää kun tarpeeksi taotaan. SW:llä majailevilla pyylevillä päärynä vartalon omaavia huoria ja entisiä huoria on paljon ja ne tietty tukee toisiaan lihavuudessaan.
Kyllä se on ne muffinssit eikä mikään takominen, joka swhoromafian perseet onlevittäny.

Letsmenoks

• Vieras
« Vastaus #37 : 30.04.15 - klo:22:40 »
Hyvän salitreenin jälkeen haluaisin herätellä keskustelua lihavista sihteereistä. Kuten kaikki varmaan tietävätkin on suomalaiset sihteerit noin ylipäätään "hyvässä lihassa" muutamaa poikkeusta lukuunottamatta ja osa jopa  huomattavan ylipainoisia jos heidän kuviinsa ja ilmoitustensa teksteihin on uskomista. Kuitenkin heillä on fanaattinen kannattajajoukko turskissa jotka ovat valmiit maksamaan heistä  hoikkaa tsekkihottista enemmän. Voisko joku kertoa mikä tässä on se juju?

Lähtökohtaisesti nämä sinun lihaviin kohdistuvat aloituksesi ja kommenttisi ovat silkkaa rasismia, se voi olla kääritty terveellisten elintapojen ihannoinnin taakse mutta rasismia kaikkityynni...

Mutta asiaan...

Maksullista kumppania hakiessa ensimmäisenä tulee toki eteen makukysymykset, se tytteli, joka silmää miellyttää, on vahvoilla. Makukysymyksien kohdalla väittely lienee turhaa.

Suomalainen vai ulkkari, sekin on vakiodebaatteja, voittajaa ei löydy. Suomalaisuudella lienee vakiintuneet kannattajansa, enkä ihmettele, plussia on enemmän kuin miinuksia. Kukin määrittelee itse minkälaisen painoarvon niille antaa.

Mutta jotta päästään asian ytimeen, täytyy sinun ymmärtää että kaikille visuaalisuuden merkitys ei ole kaikkein tärkeintä onnistuneessa seksissä. Tyttelin asenne ja palveluhalukkuus, asiakkaan ominaisuuksien ja toiveiden yksilöllinen huomioiminen, luulenpa että tarkoittamasi suomityttelit ovat rakkauden ammattilaisia joiden luokse halajaa toisenkin kerran. Toki joillekkin visuaalisuus on tärkeintä mutta se onkin enemmän runkkaamista ja itsensä naiseen tyydyttämistä, siihenkin löytyy omat tyttelinsä, hoikat tsekkihottikset huonolla englanninkielentaidolla ovat siihen loistavia.

Vakkaria hakiessa, suomityttelit ovat usein tavattavissa ja siten vahvoilla.

Maksaakko enemmän, no se nyt on vaan jokaisen oma asia näkeekö suomalaisuuden ekstrahinnan arvoiseksi, markkinat ovat tällä hetkellä valmiita sen maksamaan, joten siihen on toistaiseksi tyytyminen.

Ja joo, tiedän että fiksuna kaverina tiesit jo nämä pointit itsekkin, kunhan aloitit vittuillaksesi. Mutta yritin kuitenkin, jos vaikka tajuaisit että jonkun ihmisryhmän mollaaminen nyt vain on typerää, kuten hyvin tiedät.

Ja niin, itse valitsen maksulliseen seksiin hoikkia tai normivartaloisia suomi tai tsekkitypyjä, fiiliksen mukaan, taipanpa kuulua itsekkin noihin yllämainitsemiini runkkareihin :)
Siviilissä taasen Millan tyyliin oman seksuaalisuutensa löytäneet ja kroppaansa tyytyväiset naiset ovat varma tae hyvästä seksistä, kokoon katsomatta...

Mr Tampere

• Vieras
« Vastaus #38 : 01.05.15 - klo:08:40 »
Hyvän salitreenin jälkeen haluaisin herätellä keskustelua lihavista sihteereistä. Kuten kaikki varmaan tietävätkin on suomalaiset sihteerit noin ylipäätään "hyvässä lihassa" muutamaa poikkeusta lukuunottamatta ja osa jopa  huomattavan ylipainoisia jos heidän kuviinsa ja ilmoitustensa teksteihin on uskomista. Kuitenkin heillä on fanaattinen kannattajajoukko turskissa jotka ovat valmiit maksamaan heistä  hoikkaa tsekkihottista enemmän. Voisko joku kertoa mikä tässä on se juju?

Toki joillekkin visuaalisuus on tärkeintä mutta se onkin enemmän runkkaamista ja itsensä naiseen tyydyttämistä, siihenkin löytyy omat tyttelinsä, hoikat tsekkihottikset huonolla englanninkielentaidolla ovat siihen loistavia.
Oletko ikinä lukenut yhtään kirjoittamaani rapsaa? Joo tiedostan, että on parempiakin kirjoittajia, mutta pitäisi niistä ainakin se tulla ilmi, että odotan tapaamiselta aina muutakin kuin pelkkää panoa....se on potaskaa et kaikilla tsekittärillä olisi huono enkku. Esim. maanantaina tapaamani Sofia( enkeli) puhuu ihan hyvin ja keskustelimme vaikka mistä.

klunsseroinen

• Vieras
« Vastaus #39 : 01.05.15 - klo:12:50 »
DeeDee on aina törmäyskurssilla muiden kanssa, koska narsisti vaan tekee niin, ei ole kuin yksi totuus hänen totuutensa. Jospa hän muuttuisi edes piirun verran joku voisi jopa ottaa hänet vakavasti.

Jannu-setä

• Vieras
« Vastaus #40 : 01.05.15 - klo:15:24 »
DeeDee on aina törmäyskurssilla muiden kanssa, koska narsisti vaan tekee niin, ei ole kuin yksi totuus hänen totuutensa. Jospa hän muuttuisi edes piirun verran joku voisi jopa ottaa hänet vakavasti.
Kun sun viestihistoriaa katselee, niin huomaa että sä kuitenkin otat hyvin vakavasti. Se on jo hyvä alku.

Maria S

• Jr. Member
  • **
    • Maria Service
« Vastaus #41 : 01.05.15 - klo:18:56 »
Mulla ei ole mitään vastaan pulleampia kanssasisaria ( oma valintahan se on ), eikä hoikempiakaan. Mutta se mitä aina hämmästelen niin asenteet palvelutasossa kropan muodon mukaan. Tosi yleistä on, että joko suoraan tai kierrellen todetaan että ns pulleilla palveluasenne on parempi. Miten ihmeessä se kropan muoto muka sen asenteen määrittelee.
Kuninkaiden hieroja
www.tantrahieronta.fi

Mr Tampere

• Vieras
« Vastaus #42 : 01.05.15 - klo:19:06 »
Mä ihmettelen kanssa tuota väitettä. Taas otan esimerkiksi ihanan tsekittären Sofian joka on tuoreessa muistissa. Hoikka tyttö ja asenne 100%:nen.

Letsmenoks

• Vieras
« Vastaus #43 : 01.05.15 - klo:22:50 »
Mulla ei ole mitään vastaan pulleampia kanssasisaria ( oma valintahan se on ), eikä hoikempiakaan. Mutta se mitä aina hämmästelen niin asenteet palvelutasossa kropan muodon mukaan. Tosi yleistä on, että joko suoraan tai kierrellen todetaan että ns pulleilla palveluasenne on parempi. Miten ihmeessä se kropan muoto muka sen asenteen määrittelee.

Mulla ei ole mitään silikonibimboja vastaan (oma valintahan se on), eikä timmejäkään. Mutta se mitä aina hämmästelen niin asenteet muita kohtaan kropan muodon mukaan. Tosi yleistä on, että joko suoraan tai kierrellen todetaan että ns pulleus on tae huonommasta sessiosta. Miten ihmeessä se kropan muoto muka sen määrittelee.

Letsmenoks

• Vieras
« Vastaus #44 : 01.05.15 - klo:23:00 »
Mä ihmettelen kanssa tuota väitettä. Taas otan esimerkiksi ihanan tsekittären Sofian joka on tuoreessa muistissa. Hoikka tyttö ja asenne 100%:nen.

Olette Maria S kanssa oikeassa tuossa, ei kropan muoto ole tae mistään. Hyviä ja huonoja on timmeissä ja ei niin timmeissä.

Nostan hattua molemmille siitä kuinka hyvässä fyysisessä kunnossa olette tällä hetkellä, paremman kunnon hyödyt ovat kiistattomat.

Kannustakaa ja rohkaiskaa muita samaan ja välttäkää tuomitsemista meitä vääräuskoisia jotka synnissä ja hyvässä lihassa elämme...