Kirjoittaja Aihe: Mitä järkeä tässä foorumissa on?  (Luettu 15169 kertaa)

DeeDee

• Hero Member
  • FitFarm
Vs: Mitä järkeä tässä foorumissa on?
« Vastaus #165 : 04.02.16 - klo:12:50 »
Sä oot vittu sekaisin urpo. ;DNe on Vansin tennarit. Lenkkarit on aina Addut. Oon muuten tasan kovempi kuin sinä ;)

miner

• Full Member
  • Niinpä Niin
« Vastaus #166 : 22.02.16 - klo:16:00 »
Hyvä kysymys kyllä. Tämän foorumin tarkoitus on olla vaihtoehtoinen keskustelu kanava niille henkilöille, jotka eivät pysty noudattamaan toisaalla olevien foorumien tiukkoja sääntöjä. Ongelmaksi on vain muodustunut että nämä vapaamieliset sielut jatkavat täällä toisaalla olevista foorumeiden tapahtumista keskustelua ja jatkavat samaa jankkaamista kun foorumilla mistä heidät on poistettu. Narujen seuraaminenkin on lähestulkoon mahdotonta, koska nämä samat persoonat rupeavat jankkaamaan jostakin otsikkoon riippumattomista aiheista. Eniten täällä minua ihmetyttää narrssistisia piirteitä omaavat henkilöt, jotka pitävät itseään jonkun salaliiton uhrina, ja kuinka he marttyyrina kärsivät jatkuvasta vääryydestä, eivätkä näe itsessään mitään vikaa.
Kyllähän tässä foorumissa joku järki on, mutta ei se hääpönen ole.
joo tääläkin

DeeDee

• Hero Member
  • FitFarm
« Vastaus #167 : 22.02.16 - klo:16:32 »
Järkeä löytyy heti kun esim.sinut on heivattu hiuksista vittuun.

miner

• Full Member
  • Niinpä Niin
« Vastaus #168 : 22.02.16 - klo:16:45 »
Järkeä löytyy heti kun esim.sinut on heivattu hiuksista vittuun.
Mieleläni tulisin heivautetuksi vittuun, jos vielä saisin valita niin Nimaran vittuun mielellään haluaisin tulla heivatetuksi.
Mutta se että minut heivautettaisiin jonneeskin, niin en usko sen muuttavan foorumin tunnelmaa paljoakaan.
joo tääläkin

salaunelma

• Vieras
« Vastaus #169 : 23.02.16 - klo:07:40 »
Tässä foorumissa ei ole mitään järkeä niin kauan kun peruspena viljelee täällä olemattomia syytöksiä muita kohtaan....voisko mode laittaa penan hetkeksi jäähylle?

DeeDee

• Hero Member
  • FitFarm
« Vastaus #170 : 23.02.16 - klo:07:59 »
En minä ole SeksWörkin moderaattori. Näin he kirjoittivat bannaamisesi syyksi. Ja mitä tulee perusteettomiin syytöksiin niin niitä on täällä viljelty esim.allekirjoittanutta kohtaan ilman pienintäkään todistetta mistään.
« Viimeksi muokattu: 23.02.16 - klo:08:02 kirjoittanut Peruspena »

salaunelma

• Vieras
« Vastaus #171 : 23.02.16 - klo:08:08 »
En minä ole SeksWörkin moderaattori. Näin he kirjoittivat bannaamisesi syyksi. Ja mitä tulee perusteettomiin syytöksiin niin niitä on täällä viljelty esim.allekirjoittanutta kohtaan ilman pienintäkään todistetta mistään.

Käyppä uudestaan katsomassa se syy SW:ltä ja puhu sitten vasta. Älä syytä minua siitä mistä itse narahdit... Kiitos

DeeDee

• Hero Member
  • FitFarm
« Vastaus #172 : 23.02.16 - klo:08:30 »
Kyllä siellä eka luki stalkkaus syynä. Sait sen sitten muutettua vähän " mukavammaksi" :) Katso nyt se syy miksi mut bannattiin ettet kaikista tee kaltaisiasi stalkkereita.

salaunelma

• Vieras
« Vastaus #173 : 23.02.16 - klo:14:26 »
Kyllä siellä eka luki stalkkaus syynä. Sait sen sitten muutettua vähän " mukavammaksi" :) Katso nyt se syy miksi mut bannattiin ettet kaikista tee kaltaisiasi stalkkereita.

Taas syytät minua semmosesrta  mitä en ole tehnyt...skarppaa pikkasen kamu...en ole pyytäny leksulta tai keneltäkään muulta muuttamaan sitä...se vaan on niin ettei stalkkaus ollut syy..

Mister X

• Sr. Member
« Vastaus #174 : 23.02.16 - klo:16:17 »
Lynni ei sinne ikävä ole, minäkin olen vähentänyt siellä käymistä aika paljon ja chattiin on vieläkin bannit, mutta ei sinne ikävä olekkaan kun ei seiellä nykyään ketään olekkaan  ;D

En oo Legion

• Sr. Member
  • "Etelämantereellakin on käyty."
« Vastaus #175 : 23.02.16 - klo:17:59 »
Lynni ei sinne ikävä ole, minäkin olen vähentänyt siellä käymistä aika paljon ja chattiin on vieläkin bannit, mutta ei sinne ikävä olekkaan kun ei seiellä nykyään ketään olekkaan  ;D
Mistä tiedät jos sulla kerran ei ole sinne pääsyä?

« Viimeksi muokattu: 23.02.16 - klo:18:22 kirjoittanut Isoturska »
Villerius: "Tekopyhyys ja epärehellisyys saa minut raivon valtaan.".........."Etelämantereellakin on käyty."
Mister X (Villerius): "Villerius se oikeasti on SW:n Legion, kaksi suomihupakkoa on mulle näin kertonut"
Lifti: "Lifti on Lifti, singlenickeilijä henkeen ja vereen."

En oo Legion

• Sr. Member
  • "Etelämantereellakin on käyty."
« Vastaus #176 : 23.02.16 - klo:18:13 »

Taas syytät minua semmosesrta  mitä en ole tehnyt...skarppaa pikkasen kamu...en ole pyytäny leksulta tai keneltäkään muulta muuttamaan sitä...se vaan on niin ettei stalkkaus ollut syy..
Kuvakaappaus alkuperäisestä banni-ilmosta

[ylläpito on poistanut liitteen]
Villerius: "Tekopyhyys ja epärehellisyys saa minut raivon valtaan.".........."Etelämantereellakin on käyty."
Mister X (Villerius): "Villerius se oikeasti on SW:n Legion, kaksi suomihupakkoa on mulle näin kertonut"
Lifti: "Lifti on Lifti, singlenickeilijä henkeen ja vereen."

Mister X

• Sr. Member
« Vastaus #177 : 23.02.16 - klo:18:27 »
Mistä tiedät jos sulla kerran ei ole sinne pääsyä?

Näkeehän sen onko siellä montakin sisällä,

lprman1

• Hero Member
« Vastaus #178 : 04.07.17 - klo:00:37 »
En soittele enää levyjä. Olen Spotifyn premium asiakas. 8)

Toi on muuten äärimmäisen hyvä huomio.........  :o
-Tavallinen tamperelainen Matti Näsä-

Rajakeille todellisuus ei ole este.