Kirjoittaja Aihe: Suomi on Junttila  (Luettu 3460 kertaa)

Mr Tampere

• Vieras
Suomi on Junttila
« : 29.05.15 - klo:10:33 »
Mitä sanotte kun väitän, että Suomi on takapajuinen Junttila kun vertaa Svärjeen? Niillä on kaikkea mitä meillä ei ole.Kauniita hoikkia ruskettuneita ihmisiä. Menestyviä maailmanlaajuisia yrityksiä. Maailmanluokan EDM - musaa. Oikea futiskulttuuri. Meillä ei ole mitään. Suomen pitäisi pyytää saada liittyä jälleen takaisin osaksi Ruotsin valtakuntaa.
« Viimeksi muokattu: 29.05.15 - klo:10:36 kirjoittanut DeeDee »

Rokka1968

• Jr. Member
  • **
Vs: Suomi on Junttila
« Vastaus #1 : 29.05.15 - klo:11:14 »
Tai svedupellejä ihannoiva voi muuttaa sinne  ;D

Mr Tampere

• Vieras
« Vastaus #2 : 29.05.15 - klo:12:02 »
Et muuta sitten keksinyt?

Rokka1968

• Jr. Member
  • **
« Vastaus #3 : 29.05.15 - klo:12:18 »
Et muuta sitten keksinyt?

Joks ostit laivaliput

Kellopeliappelsiini

• Vieras
« Vastaus #4 : 29.05.15 - klo:12:36 »
Mitä sanotte kun väitän, että Suomi on takapajuinen Junttila kun vertaa Svärjeen? Niillä on kaikkea mitä meillä ei ole.Kauniita hoikkia ruskettuneita ihmisiä. Menestyviä maailmanlaajuisia yrityksiä. Maailmanluokan EDM - musaa. Oikea futiskulttuuri. Meillä ei ole mitään. Suomen pitäisi pyytää saada liittyä jälleen takaisin osaksi Ruotsin valtakuntaa.

Sanonta "ei näe metsää puilta" taas tullut todistetuksi.

Ameerikoissa on kaikki niin vitun suurta ja siellä on kaikkea vielä enemmän (myös enemmän noita kauniita hoikkia ruskettuneita ihmisiä). Mukava siellä on kuukausi pari vuodesta viettää mutta ei se kotioloja voita.

Ps. Ruottalaiset on homoja - me ei olla

villerius

• Hero Member
« Vastaus #5 : 29.05.15 - klo:13:21 »
Sano mitä sanot, suomi on takapajukossa. Mun oli pakko guuglata toi edm, mun puolestani saakin olla ja pysykööt se siellä, humppa riittää. Ruotsissa ollaan ruskettuneenpia? Ai jaa, mun serkku sanoo ihan toista ja koko ikänsä siellä on asunut ja hoikkia on juu joskus olleet, mutta läski se jyllää jo sielläkin. kyl suomes on vaa hyvä ol T:nimin syksyllä Espanjaan for good.
Tunnetaan myös nimimerkeistä "Juhalin ja satunnainen_kulkija"

Lifti

• Sr. Member
  • karju
« Vastaus #6 : 29.05.15 - klo:16:50 »
Olin vuorokauden Ruotsissa ja kaipasin Suomea koko tuon ajan.
Maksan oikein mielelelläni VAIN menolipun hurrilaan DeeDeelle ja muutamalla muullekin.

Suomessa ei tosiaan ole pakko olla.
Suksikaa vittuun jos ei kelpaa.

PS. Näin Ruotsissa paljon "ruskettuneita ja hoikkia ihmisiä" mutta Wikipedia kertoi heidän olevan lakuja.
Masha`Allah!

Vellirius

• Vieras
« Vastaus #7 : 29.05.15 - klo:17:28 »
. kyl suomes on vaa hyvä ol T:nimin syksyllä Espanjaan for good.
Ai Espanja alkaa vastaanottamaan biojätettä muista EU maista ;D

Mr Tampere

• Vieras
« Vastaus #8 : 29.05.15 - klo:19:27 »
Lifti erehtyy taas kerran. Sadat tuhannet suomalaiset ovat suksineet Svärjeen ja sinne jääneet pysyvästi :) Kukaan ei osannut kertoa missä me oltaisiin parempia kuin rakkaat ruotsalaiset veljemme ja sisaremme. No ehkä pesiksessä ;D
« Viimeksi muokattu: 29.05.15 - klo:19:32 kirjoittanut DeeDee »

Mika74

• Full Member
  • Praha <3
« Vastaus #9 : 29.05.15 - klo:19:45 »
Muistanko/olenko ymmärtänyt väärin mutta eikö Ruotsissa ole yleinen asevelvollisuus lopetettu? Jos näin on, niin sitten taidan tietää yhden  ihmisen kaakkoissuomesta?, joka sopisi Ruotsalaiseksi.
Voihan naamapalmu sentään, kirjoitinko tuon kaakkkoissuomen väärin?

Ystävällisesti

Mika74

Letsmenoks

• Vieras
« Vastaus #10 : 29.05.15 - klo:19:47 »
No joo, kyllähän meillä juntteja löytyy, takapajulasta niin tiedä...

Ruoho on toki lännessä vihreämpää ja työn perässä tuhansittain 40 v sitten sinne muutettiin ja jäätiin. Nykyään ehkenpä harvemmin.

Mutta mutta kyllä se ruoho kellastuu sielläkin syksyn tullen. Been there done that, tosin en Ruotsissa mutta muissa maissa olen pitkiä jaksoja ollut ja kun kaikki on uutta niin viihtyhän sitä :)

Kyllä täällä on vaan ihmisen ja varsinkin perheellisen hyvä olla, terveydenhuolto ja turvallisuus on maailman huippuluokkaa...

Edittiä: Ja mikäpä meidän sinkkujenkaan on täällä olla :D
« Viimeksi muokattu: 29.05.15 - klo:19:57 kirjoittanut Letsmenoks »

Mr Tampere

• Vieras
« Vastaus #11 : 29.05.15 - klo:20:02 »
Muistanko/olenko ymmärtänyt väärin mutta eikö Ruotsissa ole yleinen asevelvollisuus lopetettu? Jos näin on, niin sitten taidan tietää yhden  ihmisen kaakkoissuomesta?, joka sopisi Ruotsalaiseksi.
Voihan naamapalmu sentään, kirjoitinko tuon kaakkkoissuomen väärin?

Ystävällisesti

Mika74
Nestori Miikkulainen?

villerius

• Hero Member
Tunnetaan myös nimimerkeistä "Juhalin ja satunnainen_kulkija"

Lifti

• Sr. Member
  • karju
« Vastaus #13 : 29.05.15 - klo:20:51 »
Lifti erehtyy taas kerran. Sadat tuhannet suomalaiset ovat suksineet Svärjeen ja sinne jääneet pysyvästi :) Kukaan ei osannut kertoa missä me oltaisiin parempia kuin rakkaat ruotsalaiset veljemme ja sisaremme. No ehkä pesiksessä ;D

Ööö, missä mä olin väärässä?
Mitä olen väittänyt?

Vai kävikö nyt kahdeksannen kerran niin että +50v metropappa CeeCee ei osannut lukea SUOMEKSI kirjoitettua tekstiä  :o
Taisi käydä!
Voi pappa, pappa, nyt rillit ostamaan ja sitten menet vaikka hurrien kanssa suomenkielen kursille.
Ehkä Göran sanoo sulle "nice body "
Masha`Allah!

Kukaan

• Vieras
« Vastaus #14 : 29.05.15 - klo:21:02 »
Miksi ihannoida ruotsia joka on kieltänyt seksin oston? Ja kyllä minä haluan että se kaunis hoikka hupakko puhuu suomea.