Kirjoittaja Aihe: Suomi on Junttila  (Luettu 2679 kertaa)

Mr Tampere

• Vieras
Vs: Suomi on Junttila
« Vastaus #15 : 29.05.15 - klo:21:15 »
Lifti erehtyy taas kerran. Sadat tuhannet suomalaiset ovat suksineet Svärjeen ja sinne jääneet pysyvästi :) Kukaan ei osannut kertoa missä me oltaisiin parempia kuin rakkaat ruotsalaiset veljemme ja sisaremme. No ehkä pesiksessä ;D

Ööö, missä mä olin väärässä?
Mitä olen väittänyt?

Vai kävikö nyt kahdeksannen kerran niin että +50v metropappa CeeCee ei osannut lukea SUOMEKSI kirjoitettua tekstiä  :o
Taisi käydä!
Voi pappa, pappa, nyt rillit ostamaan ja sitten menet vaikka hurrien kanssa suomenkielen kursille.
Ehkä Göran sanoo sulle "nice body "
Kunhan tokaisin, että sadat tuhannet suomalaiset ovat tehneet tuon ratkaisun ja mitä olen itse nähnyt niin ovat sinne jääneet.
Silmäni ovat laseroitu jo aikoja sitten enkä siis rillejä tarvitse. Milloin olet muuten henkkarini nähnyt?

« Viimeksi muokattu: 29.05.15 - klo:21:16 kirjoittanut DeeDee »

Mika74

• Full Member
  • Sivarismi on sairaus
« Vastaus #16 : 29.05.15 - klo:21:16 »

Nestori Miikkulainen?

Kyllä, ajattele nyt: kun asuisi Ruotsissa niin aika harvoin saisi varmaankin kuulla (edes missään foorumeilla) olevansa (homo)sivari. Eikä siellä varmaan paljoa ihmiset kulje maastopuku päällä, sehän on ihan kauheata. Maastokuvio yökyök.

Ystävällisesti

Mika74

kissy

• Sr. Member
« Vastaus #17 : 29.05.15 - klo:21:18 »
Ehkä ruoho on vihreämpää Kissylle aidan toisella puolen :) Pannaan harkintaan.
Kissyllä on yhdeksän elämää ja kiimakissy putoaa aina kyrvälle :D

Mr Tampere

• Vieras
« Vastaus #18 : 29.05.15 - klo:21:21 »
Miksi ihannoida ruotsia joka on kieltänyt seksin oston? Ja kyllä minä haluan että se kaunis hoikka hupakko puhuu suomea.
Mitä sitten vaikka onkin jos homma vaan toimii kuten Ruotsissa tekee? Mitä sen väliä mitä kieltä hupakko puhuu?
Edelleenkään kukaan ei ole osannut kertoa  missä olemme ruotsalaisia parempia ;)
« Viimeksi muokattu: 29.05.15 - klo:21:22 kirjoittanut DeeDee »

Lifti

• Sr. Member
  • karju
« Vastaus #19 : 29.05.15 - klo:21:40 »
Lifti erehtyy taas kerran. Sadat tuhannet suomalaiset ovat suksineet Svärjeen ja sinne jääneet pysyvästi :) Kukaan ei osannut kertoa missä me oltaisiin parempia kuin rakkaat ruotsalaiset veljemme ja sisaremme. No ehkä pesiksessä ;D

Ööö, missä mä olin väärässä?
Mitä olen väittänyt?

Vai kävikö nyt kahdeksannen kerran niin että +50v metropappa CeeCee ei osannut lukea SUOMEKSI kirjoitettua tekstiä  :o
Taisi käydä!
Voi pappa, pappa, nyt rillit ostamaan ja sitten menet vaikka hurrien kanssa suomenkielen kursille.
Ehkä Göran sanoo sulle "nice body "
Kunhan tokaisin, että sadat tuhannet suomalaiset ovat tehneet tuon ratkaisun ja mitä olen itse nähnyt niin ovat sinne jääneet.
Silmäni ovat laseroitu jo aikoja sitten enkä siis rillejä tarvitse. Milloin olet muuten henkkarini nähnyt?

HuimaHeimo joka on myös tiedottanut osoitteesi ja ottaa sinusta valokuvia, kertoi ikäsi ja yhden käyttämistä nimistäsi.
Sul on muuten komea fillari.
Mul on vaa tää keltainen jopo.

Vanha Juku kertoikin että n.0,3 miljoonaa suomihomoa muutti hurrilaan.
Masha`Allah!

Mr Tampere

• Vieras
« Vastaus #20 : 29.05.15 - klo:21:42 »
Voisit taas vähentää hukkapätkä niitä steroidejasi. Oot aika sekaisin pikkumies.

Original wrapper

• Vieras
« Vastaus #21 : 29.05.15 - klo:22:03 »
Miksi ihannoida ruotsia joka on kieltänyt seksin oston? Ja kyllä minä haluan että se kaunis hoikka hupakko puhuu suomea.
Mitä sitten vaikka onkin jos homma vaan toimii kuten Ruotsissa tekee? Mitä sen väliä mitä kieltä hupakko puhuu?
Edelleenkään kukaan ei ole osannut kertoa missä olemme ruotsalaisia parempia ;)
Itsemurhatilastoissa? :D

Letsmenoks

• Vieras
« Vastaus #22 : 29.05.15 - klo:22:07 »
Edelleenkään kukaan ei ole osannut kertoa missä olemme ruotsalaisia parempia ;)
Itsemurhatilastoissa? :D

Jotenkin ei nyt naurattanut...

Mr Tampere

• Vieras
« Vastaus #23 : 29.05.15 - klo:22:15 »
Kertoo tietenkin jotain tuokin Suomesta :(

Original wrapper

• Vieras
« Vastaus #24 : 29.05.15 - klo:22:31 »
57. Suomessa ei ole tyhjäpäisiä kuninkaallisia
58. Suomalaiset on parempia rattimiehiä
59. Suomessa on enemmän järviä
60. Suomessa on enemmän saaria
61. Suomessa on Johanna Tukiainen
62. Suomi on edellä kellonajassa
63. Suomessa on Nilsiä ja savolaiset
64. Suomessa on enemmän somaleja ja mustalaisia

Lifti

• Sr. Member
  • karju
« Vastaus #25 : 29.05.15 - klo:23:08 »
Voisit taas vähentää hukkapätkä niitä steroidejasi. Oot aika sekaisin pikkumies.

Ostanko sulle "top boy" menolipun hurrilaan.

Nyt ei kato voi yhtään vähentää steroideja, piristeitä, lääkitystä ja itsemäärättyä lääkitystä kun pitää jaksaa naida.
« Viimeksi muokattu: 29.05.15 - klo:23:12 kirjoittanut Lifti »
Masha`Allah!

Mr Tampere

• Vieras
« Vastaus #26 : 29.05.15 - klo:23:10 »
Saatkohan tällä kertaa tippurin rakkaaltasi ;D

Lifti

• Sr. Member
  • karju
« Vastaus #27 : 29.05.15 - klo:23:20 »
Toiveena ois testata klamydia.
Masha`Allah!

Wagner

• Vieras
« Vastaus #28 : 30.05.15 - klo:09:00 »
Edelleenkään kukaan ei ole osannut kertoa  missä olemme ruotsalaisia parempia ;)

Jos katselee erilaisia maiden välisiä "hyvyysrankkauksia", niin Suomihan on komeillut kärjessä monia kertoja, ja yleensä aina ollut Ruotsin edellä. Ihan hyvä maa tämä on.

Mr Tampere

• Vieras
« Vastaus #29 : 30.05.15 - klo:09:15 »
Perinteisestihän Suomi on dumpannut " liika väestönsä" muiden kontolle kuten nyt esim.Ruotsiin. Sitten tää management by perkele- kulttuuri jota ei Ruotsissa tunneta vaan kaikesta keskustellaan sivistyneesti. Nythän tässäkin on otettu käyttöön jo sisilialaiset menetelmät uuden kepupääministerin johdolla ja arvelen, että pahassa kriisissä ollaan viimeistään syksyllä.
« Viimeksi muokattu: 30.05.15 - klo:09:19 kirjoittanut DeeDee »