Kirjoittaja Aihe: Toukokuun panot?  (Luettu 2571 kertaa)

Mr Tampere

• Vieras
Toukokuun panot?
« : 31.05.15 - klo:16:42 »
Joo tiedän, että kuuta on jäljellä vielä muutama tunti, mutta siitä huolimatta tiedustelen jo nyt. Toukokuussa hutsuihin kulutettu rahasumma asettuu 1700 euroon. Pääosin summa muodostuu useista visiiteistä eräälle uudelle paikalliselle tytölle jota kutsun tässä ainoastaan Suklaasilmäksi.

Porinmies

• Sr. Member
  • Panomies
Vs: Toukokuun panot?
« Vastaus #1 : 31.05.15 - klo:16:49 »
500e meni. Gallubin olisit voinu lisätä kans.
Turskafoorumi on seksinostajien oma kanava, miesten työyhteisö, vertaistukipaikka. Työpaikan kahvihuone. Ei sen kummempaa. Riitoineen, kyräilyineen, juoruineen. Ei mitään sen pelottavampaa.

Jsufai

• Newbie
  • *
« Vastaus #2 : 01.06.15 - klo:14:16 »
Toukokuun aikana oli ainoastaan yksi 45 minuutin pituinen aika, eli 150 euroa meni.

villerius

• Hero Member
« Vastaus #3 : 01.06.15 - klo:14:24 »
Toukokuussa 500€ meni, mutta kannatti.
Tunnetaan myös nimimerkeistä "Juhalin ja satunnainen_kulkija"

Rokka1968

• Jr. Member
  • **
« Vastaus #4 : 01.06.15 - klo:14:40 »
Menihän sitä rahaa mutta hetkeään en vaihtaisi pois. 2400e meni

Pekka_Juhani

• Vieras
« Vastaus #5 : 01.06.15 - klo:16:05 »
Rokka (Antero, toista etunimmee ei oo) on rahamies. Moni ei saa  edes noin paljon palkkaa bruttona kuukaudessa.

norristi

• Vieras
« Vastaus #6 : 01.06.15 - klo:17:24 »
Rokka (Antero, toista etunimmee ei oo) on rahamies. Moni ei saa  edes noin paljon palkkaa bruttona kuukaudessa.
Villi veikkaus: Rokka satuilee. 2400 € hupakointi edellyttäs huipputuloja. Korkeakoulutusta ym. Perustelkaas miten todennäköisesti sellasella olisi Rokan kirjotustyyli ja ees aikaa käydä noin paljo huorissa???Villi veikkaus kakkonen: Rokka on äiskän nurkissa asuva trolli.

Rokka1968

• Jr. Member
  • **
« Vastaus #7 : 01.06.15 - klo:18:11 »
Villi veikkaus: Rokka satuilee. 2400 € hupakointi edellyttäs huipputuloja. Korkeakoulutusta ym. Perustelkaas miten todennäköisesti sellasella olisi Rokan kirjotustyyli ja ees aikaa käydä noin paljo huorissa???Villi veikkaus kakkonen: Rokka on äiskän nurkissa asuva trolli.

Trolli sulla on housuissas.Kaksi yön yli hupakointia kustansi toukokuussa jo 1400e.Ja päiviä jäi vielä 29 satunnaisille tapaamisille.1-2 krt viikossa tuli käytyä toukokuussa hupakoimassa.Ja rahaa on ja sitä tulee koko ajan lisää.Rahamiehet eivät tämän enempiä kehu tuloillaan ja osingoillaan.Toisillla sitä on ja toisilla ei.Minä elän ja käytän rahani itse, en jätä niitä perinnöksi kellekkään.

bojobojo

• Vieras
« Vastaus #8 : 01.06.15 - klo:18:39 »

Trolli sulla on housuissas.Kaksi yön yli hupakointia kustansi toukokuussa jo 1400e.Ja päiviä jäi vielä 29 satunnaisille tapaamisille.1-2 krt viikossa tuli käytyä toukokuussa hupakoimassa.Ja rahaa on ja sitä tulee koko ajan lisää.Rahamiehet eivät tämän enempiä kehu tuloillaan ja osingoillaan.Toisillla sitä on ja toisilla ei.Minä elän ja käytän rahani itse, en jätä niitä perinnöksi kellekkään.
Joo toi on trolli.

bojobojo

• Vieras
« Vastaus #9 : 01.06.15 - klo:18:41 »
Piti vielä sanoo että paljopa käytät palveluita. Jotensakin kiinnostavaa

Rokka1968

• Jr. Member
  • **
« Vastaus #10 : 01.06.15 - klo:18:46 »
No aikaa on hupakoida 24/7, kun en työelämässä enään ole.Elän sillä mitä olen tienannut ja sijoittanut

bojobojo

• Vieras
« Vastaus #11 : 01.06.15 - klo:19:03 »
No aikaa on hupakoida 24/7, kun en työelämässä enään ole.Elän sillä mitä olen tienannut ja sijoittanut
öky eläkepappa jaksaa nussia yhtenään ja täyttää teinitrollin tunnusmerkit. Uskottavaa  8)  Jos sä oisit tienannut ja sijoittanut miljoonia
miks sulla olis tarve kirjoitella tänne. Jos oisit niin huipulla, sulla ei olis edes tarve vastailla mulle.

Rokka1968

• Jr. Member
  • **
« Vastaus #12 : 01.06.15 - klo:19:13 »
Köyhien paskapuhetta riittää sinun teksteissä.Kuka tässä mikään eläkevaari on.En ole ikinä ikääni sinulle enkä kenellekkään muulle kertonut.
Mut on kiva asustella velattomassa uudehkossa omakotitalossa,ajaa velattomalla premium autolla, viettää kesää velattomalla kesämökillä tai etelän lämmössä tasokkaassa 5 tähden hotellissa, kun ei ole huolen häivää tienaamisesta.Toisilla sitä vaan on ja toisilla ei koskaan

bojobojo

• Vieras
« Vastaus #13 : 01.06.15 - klo:19:19 »
Köyhien paskapuhetta riittää sinun teksteissä.Kuka tässä mikään eläkevaari on.En ole ikinä ikääni sinulle enkä kenellekkään muulle kertonut.
Mut on kiva asustella velattomassa uudehkossa omakotitalossa,ajaa velattomalla premium autolla, viettää kesää velattomalla kesämökillä tai etelän lämmössä tasokkaassa 5 tähden hotellissa, kun ei ole huolen häivää tienaamisesta.Toisilla sitä vaan on ja toisilla ei koskaan
Selittelyä...  ;D sano vielä että sun wc-pytty on platinaa

villerius

• Hero Member
« Vastaus #14 : 01.06.15 - klo:19:28 »
Köyhien paskapuhetta
Samaa mieltä, köyhät kyykkyyn saatana.  ;D
Mulla on alkanut tää kesäkuu jo satosen panolla  ;D
Tunnetaan myös nimimerkeistä "Juhalin ja satunnainen_kulkija"