Kirjoittaja Aihe: DeeDee takaisin?  (Luettu 8113 kertaa)

smool

• Vieras
DeeDee takaisin?
« : 01.06.15 - klo:12:20 »
Mitä mieltä? Pitäisikö DeeDeen tulla takaisin?

villerius

• Hero Member
Vs: DeeDee takaisin?
« Vastaus #1 : 01.06.15 - klo:14:19 »
On tainnut DeeDee laittaa tän äänestyksen vireille.  ;D

Rokka1968

• Jr. Member
  • **
« Vastaus #2 : 01.06.15 - klo:14:39 »
Ihme itkijöitä ei täällä kaivata

Wagner

• Vieras
« Vastaus #3 : 01.06.15 - klo:14:56 »
Eikös tämän pitäisi olla kaikille vapaa foorumi, DeeDee voi mun puolesta tulla ja mennä kuten haluaa.

Jurristi

• Newbie
  • *
« Vastaus #4 : 01.06.15 - klo:15:11 »
Onko tarkoitus näivettää tämäkin foorumi?  Mielestäni SW menetti paljon kiinnostavuudestaan, kun DD savustettiin ulos. Tämäkin foorumi pyörii muutaman innokkaan alan harrastajan varassa, joita ei ole varaa menettää, joten DD ehdottomasti takaisin.

Isoturska

• Administrator
  • Sr. Member
« Vastaus #5 : 01.06.15 - klo:15:14 »
On tainnut DeeDee laittaa tän äänestyksen vireille.  ;D

Itseasiassa ei ole, pollin perustajan ip:stä on tullut viestejä mutta ne eivät ole DeeDee:n.

norristi

• Vieras
« Vastaus #6 : 01.06.15 - klo:15:56 »
Onko tarkoitus näivettää tämäkin foorumi?  Mielestäni SW menetti paljon kiinnostavuudestaan, kun DD savustettiin ulos. Tämäkin foorumi pyörii muutaman innokkaan alan harrastajan varassa, joita ei ole varaa menettää, joten DD ehdottomasti takaisin.
Jurristi. Sinä järkimies. Deedee on itse nokkiinsa ottanut ja ulos marssinut. Tiedät sen. Dee vittuili kaikille ja kiusasi tyttöjä.

villerius

• Hero Member
« Vastaus #7 : 01.06.15 - klo:16:03 »
Jospa DeeDee pysyisi asiassa, eikä vetelisi herneitä nenuun hänestä riippumattomiin tai häneen mitenkään liittyviin asioihin niin täälä hän edelleen olisi. Jos vetää herneet nenään TOISEN foorumin trolliin niin vetäkööt. Toivon, että joskus tulee takaisin mutta perään en itke.
Onko Jurristin mielestä se mielenkiintoista kirjoittelua mitä DeeDee kirjoitti esim. suomalaisista palveluntuottajista tyyliin kaikki läskejä ja kaikki läskit on tyhmiä etc. Sekö on DeeDeen viihdearvo?
Niitä hänen nappisilä/suklaasilmä raportteja on kyllä kirjoitettu satamäärin, mutta kun niistä ei tiedä keitä he ovat? Sekin on kovin mielenkiintoista?
Olihan se mielenkiintoista palata taistelutantereelle mutta kovin lyhyeen se loppui.

Jurristi

• Newbie
  • *
« Vastaus #8 : 01.06.15 - klo:18:12 »
Onko Jurristin mielestä se mielenkiintoista kirjoittelua mitä DeeDee kirjoitti esim. suomalaisista palveluntuottajista tyyliin kaikki läskejä ja kaikki läskit on tyhmiä etc. Sekö on DeeDeen viihdearvo?
Niitä hänen nappisilä/suklaasilmä raportteja on kyllä kirjoitettu satamäärin, mutta kun niistä ei tiedä keitä he ovat? Sekin on kovin mielenkiintoista? Olihan se mielenkiintoista palata taistelutantereelle mutta kovin lyhyeen se loppui.
Laskin, että DD on aloittanut 17 Tampereen 20 rapsasta ja muutenkin tehnyt paljon hyviä avauksia. Kun paljon kirjoittaa niin väliin tulee sellaistakin mikä olisi ollut parempi jäädä kirjoittamatta. En ole DD:n kanssa kaikista asioista samaa mieltä, mutta siitä huolimatta olen sitä mieltä että olisi foorumille paha menetys jos hän jättäytyisi pois.

Mika74

• Full Member
  • Praha <3
« Vastaus #9 : 01.06.15 - klo:18:13 »
Toistan itseäni, DeeDee takaisin.
Jurristi puhuu asiaa.

Ystävällisesti

Mika74

villerius

• Hero Member
« Vastaus #10 : 01.06.15 - klo:18:20 »
Toistan itseäni, DeeDee takaisin.
Jurristi puhuu asiaa.

Ystävällisesti

Mika74
Aivan rauhassa saat itseäsi toistella. DeeDeestä ollaan niin montaa mieltä.

villerius

• Hero Member
« Vastaus #11 : 01.06.15 - klo:19:27 »
Piti vielä lisäämäni, deedeen suurin vika oli se, että hän keskittyi aivan liikaa epäolennaiseen ja ei ole olemassa muuta totuutta. kuin deedeen totuus. Ja jos jollakin oli tai on erilainen kokemus jostain palvelun tarjoajasta niin maailma menee sekaisin.
Muistan oikein hyvin kun ennen olimme deedeen kanssa ihan toimeen tuleva "pari" kunnes kävin yhdellä hänen suurimmista ihanteen kohteista huoramaailmassa ja kun kokemukseni ei ollut läheskään samanlainen kuin hänellä ja monella muulla turskalla, maailma meni sekaisin ja minusta tuli vihollinen nro1. Kaikilla huorilla on tietty huonot päivänsä mutta turskaa se ei pahemmin kostuta.
Tässäkin tapauksessa hänen yhtä ihanteen kohdetta syytettiin "massiivisesti" oharista niin hän soittaa huoralle, kuin sutenööri ja kyselee kuulumisia, ei tavallinen turska noin toimi jotain sairasta siinä on.
Jos mun mieli hupakko tekee jollekin syystä tai toisesta oharin en mä sille ala soittelemaan ja kyselemään mikä tilanne on tai edes odottaa, että se mulle jotain siitä sanoisi.

Jurristi

• Newbie
  • *
« Vastaus #12 : 01.06.15 - klo:20:21 »
Tässäkin tapauksessa hänen yhtä ihanteen kohdetta syytettiin "massiivisesti" oharista niin hän soittaa huoralle, kuin sutenööri ja kyselee kuulumisia, ei tavallinen turska noin toimi jotain sairasta siinä on. Jos mun mieli hupakko tekee jollekin syystä tai toisesta oharin en mä sille ala soittelemaan ja kyselemään mikä tilanne on tai edes odottaa, että se mulle jotain siitä sanoisi.

Kyllähän tuo hyökkäys oli aika massiivinen, kaikkiin ketjuihin joissa oli nimi Julia ja lisäksi englanninkieliseen osioon (sairasta käytöstä, jos käytös oli samanlaista jo aikaa varatessa ehkä se olikin syy "ohariin"). Siinä samalla saivat osansa kaikki SW:n Julia-nimeä käyttävät hupakot. 

Tavallinen turska ei tosiaan käyttäydy kuten DD, mutta minusta se vain osoittaa, että DD:llä on sydän paikallaan. Kuvittelepa itsesi tilanteeseen, jossa olet vieraassa maassa, jossa viranomaiset ahdistelee ja osa asiakkaista pyrkii käyttämään heikkoa asemaasi hyväksi, käyttäytyy jopa väkivaltaisesti. DD oli jo SW:n aikana yksi niistä harvoista, jotka ovat tajunneet ulkolaisten tyttöjen huonon aseman ja auttanut tyttöjä, jotka ovat joutuneet vaikeuksiin.

Letsmenoks

• Vieras
« Vastaus #13 : 01.06.15 - klo:20:54 »
Wagneria komppaisin, aikuinen mies on tehnyt omat ratkaisunsa ja poistunut foorumilta. Saa vapaasti takaisin liittyä niin halutessaan.

Kukaan ei häntä ulos savustanut.

Original wrapper

• Vieras
« Vastaus #14 : 01.06.15 - klo:21:04 »
Tässäkin tapauksessa hänen yhtä ihanteen kohdetta syytettiin "massiivisesti" oharista niin hän soittaa huoralle, kuin sutenööri ja kyselee kuulumisia, ei tavallinen turska noin toimi jotain sairasta siinä on. Jos mun mieli hupakko tekee jollekin syystä tai toisesta oharin en mä sille ala soittelemaan ja kyselemään mikä tilanne on tai edes odottaa, että se mulle jotain siitä sanoisi.
Kyllähän tuo hyökkäys oli aika massiivinen, kaikkiin ketjuihin joissa oli nimi Julia ja lisäksi englanninkieliseen osioon (sairasta käytöstä, jos käytös oli samanlaista jo aikaa varatessa ehkä se olikin syy "ohariin"). Siinä samalla saivat osansa kaikki SW:n Julia-nimeä käyttävät hupakot.
Tavallinen turska ei tosiaan käyttäydy kuten DD, mutta minusta se vain osoittaa, että DD:llä on sydän paikallaan. Kuvittelepa itsesi tilanteeseen, jossa olet vieraassa maassa, jossa viranomaiset ahdistelee ja osa asiakkaista pyrkii käyttämään heikkoa asemaasi hyväksi, käyttäytyy jopa väkivaltaisesti. DD oli jo SW:n aikana yksi niistä harvoista, jotka ovat tajunneet ulkolaisten tyttöjen huonon aseman ja auttanut tyttöjä, jotka ovat joutuneet vaikeuksiin.
Asiallistia tekstiä jurristilta. Tyypit kuten vellirius ovat nyt voittajafiiliksissä kun pääsivät vihamiehestänsä eroon, se oli heidän voittonsa ja tavoitteensa. "Voittaminen" ja viimeisen sanan sanominen onkin näille tyypeille se tärkein asia, ei se mikä missäkin asiassa mahdollisesti olisi totuus.