Kirjoittaja Aihe: DeeDee takaisin?  (Luettu 7979 kertaa)

Lifti

• Sr. Member
  • karju
Vs: DeeDee takaisin?
« Vastaus #15 : 01.06.15 - klo:21:14 »
Tässäkin tapauksessa hänen yhtä ihanteen kohdetta syytettiin "massiivisesti" oharista niin hän soittaa huoralle, kuin sutenööri ja kyselee kuulumisia, ei tavallinen turska noin toimi jotain sairasta siinä on. Jos mun mieli hupakko tekee jollekin syystä tai toisesta oharin en mä sille ala soittelemaan ja kyselemään mikä tilanne on tai edes odottaa, että se mulle jotain siitä sanoisi.

Kyllähän tuo hyökkäys oli aika massiivinen, kaikkiin ketjuihin joissa oli nimi Julia ja lisäksi englanninkieliseen osioon (sairasta käytöstä, jos käytös oli samanlaista jo aikaa varatessa ehkä se olikin syy "ohariin"). Siinä samalla saivat osansa kaikki SW:n Julia-nimeä käyttävät hupakot. 

Tavallinen turska ei tosiaan käyttäydy kuten DD, mutta minusta se vain osoittaa, että DD:llä on sydän paikallaan. Kuvittelepa itsesi tilanteeseen, jossa olet vieraassa maassa, jossa viranomaiset ahdistelee ja osa asiakkaista pyrkii käyttämään heikkoa asemaasi hyväksi, käyttäytyy jopa väkivaltaisesti. DD oli jo SW:n aikana yksi niistä harvoista, jotka ovat tajunneet ulkolaisten tyttöjen huonon aseman ja auttanut tyttöjä, jotka ovat joutuneet vaikeuksiin.

Et sitten ole ilmeisesti tietoinen niistä tapauksista kun se sydän ei todellakaan ollut paikallaan tai sanotaanko että sydän oli liikaakin paikallaan.
Hyvä jos tyttöjä jeesasi mutta jeesaus ei oikeuta että jotain toista saisi stalkata/häiriköidä ja järestään suurimman osan Suomalaisista hupsuista haukkua syvimpään helvettiin tai mustamaalata palveluntarjoajan ulkonäköä, jota ei ole ikinä edes nähnyt.
On siinä sitä sydäntä kerrakseen.

Muutenhan mulla ei olisi ollut mitään kaveria vastaan, mutta kun sattui olemaan sellainen kaksoiselämän viettäjä - pyhimys ja mutantti samassa paketissa.
Masha`Allah!

Porinmies

• Sr. Member
  • Panomies
« Vastaus #16 : 01.06.15 - klo:21:32 »
Eihän tosta Julia keissistä voi antaa puhtaita papereita oikein kellekään. Spämmääjä teki väärin ja sitäki voi miettii, että tunnustaako ykskään huora tehneensä ohareita jos joku kolmas osapuoli kysyy. Ja sit on vielä totuus josta ei oo mitään tietoo, voihan tässä olla ihan vain väärinkäsitys.

Deedee palaa jos se tuntee palavaa halua kommentoida. ;D ;D
« Viimeksi muokattu: 01.06.15 - klo:21:33 kirjoittanut Porinmies »
Turskafoorumi on seksinostajien oma kanava, miesten työyhteisö, vertaistukipaikka. Työpaikan kahvihuone. Ei sen kummempaa. Riitoineen, kyräilyineen, juoruineen. Ei mitään sen pelottavampaa.

villerius

• Hero Member
« Vastaus #17 : 01.06.15 - klo:21:36 »
Asiallistia tekstiä jurristilta. Tyypit kuten vellirius ovat nyt voittajafiiliksissä kun pääsivät vihamiehestänsä eroon, se oli heidän voittonsa ja tavoitteensa. "Voittaminen" ja viimeisen sanan sanominen onkin näille tyypeille se tärkein asia, ei se mikä missäkin asiassa mahdollisesti olisi totuus.
Asiallista tosiaan, sitä on sinulta turha kenenkään odottaa. DeeDee ei ole tai ollut minun vihamies, pikemminkin kiistakumppani. Asiasta mistä nyt puhut jostain totuudesta, mainitsin itsekin jo ennen sinua, että kyseessä on trolli. Jurristille vielä, ei 5 ole massiivista 50 olisi.
« Viimeksi muokattu: 01.06.15 - klo:21:52 kirjoittanut villerius »

Maria S

• Jr. Member
  • **
    • Maria Service
« Vastaus #18 : 01.06.15 - klo:23:10 »
Äänestin kyllä, mikä kait oli ihan arvattavissakin :)
En kuitenkaan yhtään kiellä etteikö DeeDeellä ole kirjoituksia jotka ois voinu jäädä kirjoittamattakin. Kuten juuri nuo yleistykset suomalaisten läskiydestä. Tosin en nyt niitä niin kauheen tosissaan oo osannu ottaakaan, kyllähän jokainen oman kroppansa tuntee.

Mutta DeeDee ei oo mikään joo-joo-mies, särmää, suojelunhalua ja agressiivisuutta löytyy :) Vetoo muhun kun en mikään " herran enkeli" oo itekään :D
Kuninkaiden hieroja
www.tantrahieronta.fi

konstaapeli

• Vieras
« Vastaus #19 : 02.06.15 - klo:00:32 »
En kuitenkaan yhtään kiellä etteikö DeeDeellä ole kirjoituksia jotka ois voinu jäädä kirjoittamattakin. Kuten juuri nuo yleistykset suomalaisten läskiydestä. Tosin en nyt niitä niin kauheen tosissaan oo osannu ottaakaan, kyllähän jokainen oman kroppansa tuntee.

Mutta DeeDee ei oo mikään joo-joo-mies, särmää, suojelunhalua ja agressiivisuutta löytyy :) Vetoo muhun kun en mikään " herran enkeli" oo itekään :D
Ai et uskonu Deedeen yleistyyksiä suomi-ihroista? Deedee ainenki oli ja on erittäin vakavissaan. Kukaan jaksa suomilorttojen läskiydestä "vitsailla" vuositolkulla. Se äijä tarkottaa mitä kirjoittaa. Ai jokainen tuntee oman kroppansa? Deedee tunsi muidenkin vartalot. Siinä meillä "kokovartalomies". Tajuutsä Maria miten asiattomasti Deedee on käyttäytynyt? Pystytsä yhtään ajattelee asioita Deen kiusaamisen kohteiden kannalta???? Sä et tiedä kaikkea siitä ukosta.

Peksu

• Vieras
« Vastaus #20 : 02.06.15 - klo:09:42 »
Vetoo muhun kun en mikään " herran enkeli" oo itekään :D
Oot kova vetoomaan, vetoot (itket apuja) aika helposti Legsun suuntaan kun muut heittävät sinusta samanlaisia kommentteja. Sillainhan se DeeDeekin kyl toimii, et samanlaisia olette.

turbaani

• Vieras
« Vastaus #21 : 02.06.15 - klo:16:09 »
Jengi poraa stalkkerin perään.

nuijapää

• Vieras
« Vastaus #22 : 02.06.15 - klo:17:45 »
Ai et uskonu Deedeen yleistyyksiä suomi-ihroista? Deedee ainenki oli ja on erittäin vakavissaan. Kukaan jaksa suomilorttojen läskiydestä "vitsailla" vuositolkulla. Se äijä tarkottaa mitä kirjoittaa. Ai jokainen tuntee oman kroppansa? Deedee tunsi muidenkin vartalot. Siinä meillä "kokovartalomies". Tajuutsä Maria miten asiattomasti Deedee on käyttäytynyt? Pystytsä yhtään ajattelee asioita Deen kiusaamisen kohteiden kannalta???? Sä et tiedä kaikkea siitä ukosta.
Konstaapeli nutipää taas vauhdissa (no pun intended). Jostain syytellään juu. Mä olen varmasti viettänyt tällä foorumilla moninkertaisesti aikaa Mariaan verrattuna, eikä mullekaan ole vielä selvinnyt että mistä konkreettisesta syytetään. Stalkkeri sanaa on huudeltu mutta siihen se sitten on jäänyt.

slade10

• Newbie
  • *
« Vastaus #23 : 02.06.15 - klo:22:41 »
Äänestin kyllä ja antaa kirjoitella vaan..pitäähän toisinajattelijoita olla muuten liian harmaata..

Santeri

• Vieras
« Vastaus #24 : 03.06.15 - klo:08:59 »

Konstaapeli nutipää taas vauhdissa (no pun intended). Jostain syytellään juu. Mä olen varmasti viettänyt tällä foorumilla moninkertaisesti aikaa Mariaan verrattuna, eikä mullekaan ole vielä selvinnyt että mistä konkreettisesta syytetään. Stalkkeri sanaa on huudeltu mutta siihen se sitten on jäänyt.
Hyvinhän se stalkkauksen tapahtumat ja kohdekin on tuotu esiin. Tähän vielä lisätään täälläkin esiintynyt muijien uhkailu ja ylipäätään kaikenlainen ajojahti.

Alkuperäiseen kysymykseen, ihan varmasti se tulee takaisin. Mihin muualle se purkais jatkuvaa pahaa oloaan. Se nyt haluaa tällä dramaattisella poistumisellaan korottaa statustaan ja toivoo bonuksena isoturskalta vip-kohtelua. Työväen aatteen miehenä se haluu aina erikohtelua kuin tavikset.

MissSecret

• Vieras
« Vastaus #25 : 03.06.15 - klo:09:37 »
Täysin tyypillinen narsisti! Ei näe mitään muuta, kuin oman mielipiteensä asioista ja se on se absoluuttinen totuus. Haukkuu eriäviä mielipiteitä omaavat.

Asiakirjoitukset ihan jees. Harmi vain, että niitä oli murto-osa postauksista. Ketä kiinnostaa saman levyn pyörittäminen päivästä toiseen. Jäitä hattuun ja jankkaukset, vittuilut ymt pois.

Original wrapper

• Vieras
« Vastaus #26 : 03.06.15 - klo:18:00 »
Hyvinhän se stalkkauksen tapahtumat ja kohdekin on tuotu esiin. Tähän vielä lisätään täälläkin esiintynyt muijien uhkailu ja ylipäätään kaikenlainen ajojahti.
Yksi nollainformaatiopostaus lisää.

villerius

• Hero Member
« Vastaus #27 : 03.06.15 - klo:18:07 »
Yksi nollainformaatiopostaus lisää.
Ja yksi nollarapsapostaus lisää.  ;)

villerius

• Hero Member
« Vastaus #28 : 04.06.15 - klo:09:38 »
Viihdearvo kieltämättä on laskenut melkein nollalukemiin, mutta isoturska sitkeästi antaa rekisteröimättömien huudella mitä sattuu tänne niin ei se ihme ole ja klunssin viihdearvo on 0 noin muutenkin minun kanssa niin ei voi kun orotella.

Isoturska

• Administrator
  • Sr. Member
« Vastaus #29 : 04.06.15 - klo:10:05 »
Viihdearvo kieltämättä on laskenut melkein nollalukemiin, mutta isoturska sitkeästi antaa rekisteröimättömien huudella mitä sattuu tänne niin ei se ihme ole ja klunssin viihdearvo on 0 noin muutenkin minun kanssa niin ei voi kun orotella.

No niihän ne rekkaantumattomat tekee.... ;D  Ja näköjään myös rekkaantuneet vieraan ominaisuudessa.
« Viimeksi muokattu: 04.06.15 - klo:10:07 kirjoittanut Isoturska »