Kirjoittaja Aihe: Pyyntö moderaattorille  (Luettu 8789 kertaa)

En oo Legion

• Sr. Member
  • "Etelämantereellakin on käyty."
Vs: Pyyntö moderaattorille
« Vastaus #15 : 24.02.16 - klo:17:58 »
I s e a s i a s s a O l e n M u l t i n i k e i l y ä V a s t u s t a v a
miten Se tulee ilmi ?mitä mieltä .Nyt sitten olet vaikka pa-villlereuksesta ja Liftis, Tä?

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Lapsuudenystäväni meni tällaisen kanssa naimisiin ja vielä vuoden liitossa olleena, uskoi, että miehellä on enolta peritty kartano Ruotsissa. Siis meni kyllä rakkaudesta naimisiin. Vieläkin tämä mies 50+ kulkee ravinteleissa, milloin merikapteenina, milloin palkkasoturina, milloin lääkärinä ja kyllä sieltä aina joku naisimmeinen täkyyn tarttuu."
Villerius: "Tekopyhyys ja epärehellisyys saa minut raivon valtaan.".........."Etelämantereellakin on käyty."
Mister X (Villerius): "Villerius se oikeasti on SW:n Legion, kaksi suomihupakkoa on mulle näin kertonut"
Lifti: "Lifti on Lifti, singlenickeilijä henkeen ja vereen."

miner

• Full Member
  • Niinpä Niin
« Vastaus #16 : 24.02.16 - klo:19:10 »
Koska kysyttiin, niin kerrotaan mielipide.
Ville on tykkää paljastella pikku faktoja elämästään ja potee jonkin laista ikäkriisiä, tykää naljailla pikkuisen mutta innostuu kun saa jollekkin kilarit aikaiseksi, yrittää päästä sanomaan aina viimeisen sanan.
Lifti on oman elämänsä kulkija ja on kokenut todennäköiseti jonkinlaisen henkilökohtaisen kriisin vimeisen viiden vuoden sisällä, ottanut tuosta opikseen ja päättänyt että ei välitä siitä mitä muut ajattelee hänestä ja toteuttaa itseään rohkeasti. Ei aina välttämättä sano heti tai suoraan mitä muista ajattelee, eikä ole riidan haastaja samallatavalla kuin villerinius vaikka joskus tahallisesti haluaakin ärsyttää muita.
Multinikkeilyn olen ottanut nyt puheeksi koska kirjoituksiani komentointiin heti että kenen sivuvikki olen. Mielestäni se on merkki siitä että sitä pitäisi raijoittaa tällä foorumilla vaikkapa väliaikaisesti.
joo tääläkin

salaunelma

• Vieras
« Vastaus #17 : 25.02.16 - klo:15:13 »
olen samaa mieltä...eiköhän yhdellä nikillä pitäis pärjätä ;)

DeeDee

• Hero Member
  • FitFarm
« Vastaus #18 : 25.02.16 - klo:16:34 »
Samaa mieltä eli yksi nikki per ip osoite. DeeDeet ja Liftit ne vaan keskustelee täällä itsensä kanssa. Ei järjen hiventä.
Montakohan sullakin on? Mul on vaan yksi.

DeeDee

• Hero Member
  • FitFarm
« Vastaus #19 : 25.02.16 - klo:18:05 »
Sä oot aivan sekaisin :o

En oo Legion

• Sr. Member
  • "Etelämantereellakin on käyty."
« Vastaus #20 : 25.02.16 - klo:20:06 »
I s e a s i a s s a O l e n M u l t i n i k e i l y ä V a s t u s t a v a
miten Se tulee ilmi ?mitä mieltä .Nyt sitten olet vaikka pa-villlereuksesta ja Liftis, Tä?

Mitä mieltä olet siitä,että Ville rius ja Lifti ovat kaksi foorumin häiritsevintä multi nikkeilijää ? kun kerran olet multa nikkeilyä vastustava ...
Villerius: "Tekopyhyys ja epärehellisyys saa minut raivon valtaan.".........."Etelämantereellakin on käyty."
Mister X (Villerius): "Villerius se oikeasti on SW:n Legion, kaksi suomihupakkoa on mulle näin kertonut"
Lifti: "Lifti on Lifti, singlenickeilijä henkeen ja vereen."

miner

• Full Member
  • Niinpä Niin
« Vastaus #21 : 25.02.16 - klo:21:35 »
Se ei tee multinikkeylystä yhtään sen sallittavampaa, vaikka olisikin häiritsevämpi kuin muut. Jos yhteisö on sitä mieltä että multinikkeilyä on vähennettävä niin uskon että Isoturska voisi sen hyväksi jotain tehdä.
joo tääläkin

DeeDee

• Hero Member
  • FitFarm
« Vastaus #22 : 26.02.16 - klo:14:55 »
Ilmeisesti pitkään kestänyt päivittäinen alkoholinkäyttö on tuhonnut pääsi totaalisesti, puskarunkkari.

Nakke Nakuttaja

• Sr. Member
« Vastaus #23 : 26.02.16 - klo:21:22 »
Se ei tee multinikkeylystä yhtään sen sallittavampaa, vaikka olisikin häiritsevämpi kuin muut. Jos yhteisö on sitä mieltä että multinikkeilyä on vähennettävä niin uskon että Isoturska voisi sen hyväksi jotain tehdä.
Tämä "yhteisö" kortin käyttäminen on kyllä hauska sattuma koska on myös amisviiksi-Legioninkin mielihokema.  ;)

Sinänsä tämä keskustelu multimikkeilystä on melkoisen turhaa koska kaikenlaisten kieltojen kiertäminen on kohtuullisen vaivatonta.

Tosin ei ehkä Minerille.

miner

• Full Member
  • Niinpä Niin
« Vastaus #24 : 27.02.16 - klo:00:28 »
se on sitten varmaan fiksu ihminen jos tuntee yhteisön voiman. :)
joo tääläkin

Lifti

• Sr. Member
  • karju
« Vastaus #25 : 27.02.16 - klo:11:45 »
Moderaattori voisi katsoa kuinka monta nikkiä mulla on ja laittaa listan tähän kiitos. Päästään tästäkin aiheesta yli.
Masha`Allah!

Isoturska

• Administrator
  • Sr. Member
« Vastaus #26 : 27.02.16 - klo:11:56 »
Moderaattori voisi katsoa kuinka monta nikkiä mulla on ja laittaa listan tähän kiitos. Päästään tästäkin aiheesta yli.

Ok, tässä screenshottia.

[ylläpito on poistanut liitteen]

Lifti

• Sr. Member
  • karju
« Vastaus #27 : 27.02.16 - klo:12:01 »
Jälleen kerran. Kiitos ja kumarrus.
Masha`Allah!

Mister X

• Sr. Member
« Vastaus #28 : 27.02.16 - klo:12:14 »

Lifti meinaatko, että täällä noi muutamat talipäät uskoo siihen, kohta ne uskottelee itselleen, että sä oot moden kamu  ;D  ;D

miner

• Full Member
  • Niinpä Niin
« Vastaus #29 : 27.02.16 - klo:12:18 »

Lifti meinaatko, että täällä noi muutamat talipäät uskoo siihen, kohta ne uskottelee itselleen, että sä oot moden kamu  ;D  ;D
Eikös mode ole koko yhteisön yhteinen kamu.
joo tääläkin