Kirjoittaja Aihe: Pyyntö moderaattorille  (Luettu 9976 kertaa)

Lifti

• Sr. Member
  • karju
Vs: Pyyntö moderaattorille
« Vastaus #30 : 27.02.16 - klo:12:18 »
Noooo, osahan täällä jo luulee että olen mode. Mutta ehkä jonkun autistinen mieli saa nyt rauhan.
Masha`Allah!

sepposuppa

• Newbie
  • *
« Vastaus #31 : 27.02.16 - klo:13:30 »
Ei kai kukaan ota näitä juttuja täällä tosissaan. Pääosalla tämän foorumin jutuista ei ole mitään kosketusta todellisuuden kanssa, turha ottaa paineita näistä väitteistä. En ole ihan varma näistä kahdesta pääsankarista, että uskovatko he omiin juttuihinsa omassa ylitodellisuudessaan vai haluavatko vain karkoittaa muita tarkoituksellisen järjettömillä jutuilla.

salaunelma

• Vieras
« Vastaus #32 : 27.02.16 - klo:15:26 »
Tuossa sanottiin että letsmenoks voi olla samasta osoitteesta kuin Lifti

villerius

• Hero Member
« Vastaus #33 : 27.02.16 - klo:15:56 »
Lifti ja Letsmenoks ovat kumpikin kertoneet tavanneensa ja käyttämällä avointa wi-fi verkkoa ip on sama.

En oo Legion

• Sr. Member
  • "Etelämantereellakin on käyty."
« Vastaus #34 : 27.02.16 - klo:16:12 »
Moderaattori voisi katsoa kuinka monta nikkiä mulla on ja laittaa listan tähän kiitos. Päästään tästäkin aiheesta yli.

Ok, tässä screenshottia.
Tuosta läjästä löytyi useiden eri operaattorin osoitteita; Elisan, Denan ja Soneran nyt ainakin eli tyypillä on mahdollisuus viestiä myös toisilla nimimerkeillä useista eri operaattoreiden liittymistä + siihen päälle vielä webbiproxyt, TOR...  Jos tämän listan pitäisi todistaa että Liftillä ei täällä ole muita altereita kuin Letsmenoks, niin siihen tarkoitukseen sen todistusarvo on NOLLA.
Villerius: "Tekopyhyys ja epärehellisyys saa minut raivon valtaan.".........."Etelämantereellakin on käyty."
Mister X (Villerius): "Villerius se oikeasti on SW:n Legion, kaksi suomihupakkoa on mulle näin kertonut"
Lifti: "Lifti on Lifti, singlenickeilijä henkeen ja vereen."

En oo Legion

• Sr. Member
« Vastaus #35 : 27.02.16 - klo:16:18 »
Lifti ja Letsmenoks ovat kumpikin kertoneet tavanneensa ja käyttämällä avointa wi-fi verkkoa ip on sama.
Kiva huomata että partners in crime ovat saaneet hiukan paikattua välejään.
Villerius: "Tekopyhyys ja epärehellisyys saa minut raivon valtaan.".........."Etelämantereellakin on käyty."
Mister X (Villerius): "Villerius se oikeasti on SW:n Legion, kaksi suomihupakkoa on mulle näin kertonut"

miner

• Full Member
  • Niinpä Niin
« Vastaus #36 : 27.02.16 - klo:17:11 »
Olisipa kiva nähdä myös muilta käyttäjiltä samanlaisia listauksia.
joo tääläkin

Lifti

• Sr. Member
  • karju
« Vastaus #37 : 27.02.16 - klo:17:16 »

Eräs tuttusi on tavannut meidät molemmat niin voit asian tarkistaa ollaanko sama henkilö vai ei.

Itseasiassa aika moni on tavannut meidät molemmat.

Mutta tosiaan, veljeksiä kun ollaan niin aika usein käytetään toistemme koneita, mun kihlattuni konetta tai Menoksin älykkyyspuhelinta. Itse en moista omista, saati osaa käyttää, ilman broidin apua. Tällöin MEILTÄ TULEE SATA VARMASTI viestit samasta osoitteesta.

Ja kuten jo toisaalla sanoin, joku foorumikyylä voi asian tulla tarkistamaan Tampereelle. Otetaan pari olutta ja vannotaan ikuista ystävyyttä...tai vittuillaan toisillemme varttitunti ja suksitaan vittuun.

Noita En oo Legionin, OW, Klunssin mainitsemia juttuja en edes ymmärrä. Niitä käyttää kait ihmiset joilla on jotakin salattavaa. Stalkit, rikolliset ja muuten vain vainoharhaiset tyypit. Toki jollakin voisi olla turvallisuus syyt mielessä. Mutta kuka vittu nyt normi penoja kyttää.
Masha`Allah!

Lifti

• Sr. Member
  • karju
« Vastaus #38 : 27.02.16 - klo:17:19 »

Jotenkin minusta tuntuu että nämä pari sankaria eivät halua tehdä tällaista pyyntöä moderaattorille ;)
Masha`Allah!

En oo Legion

• Sr. Member
« Vastaus #39 : 27.02.16 - klo:17:45 »

Eräs tuttusi on tavannut meidät molemmat niin voit asian tarkistaa ollaanko sama henkilö vai ei.
Please kerro että tämä tuttu on Vellirius
Lainaus
Itseasiassa aika moni on tavannut meidät molemmat.

Mutta tosiaan, veljeksiä kun ollaan niin aika usein käytetään toistemme koneita, mun kihlattuni konetta tai Menoksin älykkyyspuhelinta.
Eihän sulla edes ole broidia, vai pukeutuuko se ja esittää sun pikku systeriä, voipi toki olla näin kun muillakin sukulaisilla on sellaisia harrastuksia.

villerius

• Hero Member
« Vastaus #40 : 27.02.16 - klo:17:47 »
Päästän sut piinasta, en ole.

En oo Legion

• Sr. Member
« Vastaus #41 : 27.02.16 - klo:17:50 »

Jotenkin minusta tuntuu että nämä pari sankaria eivät halua tehdä tällaista pyyntöä moderaattorille ;)
Näillä kahdella ei ole havaittu olevan sellaisia itsepaljastelu taipumuksia kuin sulla. Omasta puolesta listalta löytyy läjä Tor-osoitteita.

neemef

• Newbie
  • *
« Vastaus #42 : 29.02.16 - klo:20:58 »
torria käytän itsekkin vaikken mitään manööverejä teekkään(kuka uskoo?). Kaipa noilla ip tempuilla saadaan ne yksinkertaisimmat sankarit kuriin, mutta eipä loppupeleissä taida maksaa vaivaa. Nykyäänhän on noi langattomat niin yleisiä että hyvä jos tietää itekkään missä verkossa ollaan milloinkin ja iipeet vaihtuu ja paukkuu miten sattuu.

Toi kuvankaappaus liftin ip seteistä oli kyllä munkin mielestä aika läppä. Jäi vähän auki että mitä siitä nyt pitäisi todeta :D

neemef

• Newbie
  • *
« Vastaus #43 : 01.03.16 - klo:17:26 »
Täytyy kyllä sanoa että aika hyvillä höyryillä täälläkin osa painelee menemään tai siltä ainakin vähän vaikuttaa.

Liftin multinickejäkin pitää ruveta oikeen "ip tasolla" tutkimaan :D
Tänkin hyvän lisäksi vielä screenshottia jossa näkyy sata eri ip:tä ja jostain tultu peräti Letsmenoks tilillä inee, pitäiskö nyt sitten sanoa että nyt on todistettu että Lifti=Letsmenoks? kaikenlaista :D
Olisit Isoturska nyt ees laittanu jonkun kivan jekun ylläriksi tuohon screeniis, oltais saatu siitä vielä jotain hauskuutta. Mutta eipä joo kyllähän se moden kannattaa tietty vähintäänkin suht asialinjalla pysyä.

Itse en jaksa uskoa että Lifti kikkailis täällä monella nickillä, mutta toisaalta eihän sitä ikinä tiedä
Nää tiedot ja todisteet on aina kivoja  ;)

En oo Legion

• Sr. Member
« Vastaus #44 : 01.03.16 - klo:19:00 »
Täytyy kyllä sanoa että aika hyvillä höyryillä täälläkin osa painelee menemään tai siltä ainakin vähän vaikuttaa.

Liftin multinickejäkin pitää ruveta oikeen "ip tasolla" tutkimaan :D
Tänkin hyvän lisäksi vielä screenshottia jossa näkyy sata eri ip:tä ja jostain tultu peräti Letsmenoks tilillä inee, pitäiskö nyt sitten sanoa että nyt on todistettu että Lifti=Letsmenoks? kaikenlaista :D
Olisit Isoturska nyt ees laittanu jonkun kivan jekun ylläriksi tuohon screeniis, oltais saatu siitä vielä jotain hauskuutta. Mutta eipä joo kyllähän se moden kannattaa tietty vähintäänkin suht asialinjalla pysyä.

Itse en jaksa uskoa että Lifti kikkailis täällä monella nickillä, mutta toisaalta eihän sitä ikinä tiedä
Nää tiedot ja todisteet on aina kivoja  ;)
-Itse omasta aloitteesta se hommasi tuon screenshotin näytille.
-Lifti keksi uudeksi selitykseksi että Letsmenoks on sen broileri. Tästä se pitänee jatkossa kiinni hampaat irvessä kunnon narsistin tavoin.
-Miksei kikkailisi? Miksi joku muu kikkailee? Tyyppihän suoltaa muutenkin tekstiä kuin ruunaberi, tekstin tuottaminen ei ole mikään ongelma.