Kirjoittaja Aihe: Omfg---- unkarilainen Darcy  (Luettu 1160 kertaa)

Mr Tampere

• Vieras
Omfg---- unkarilainen Darcy
« : 18.06.15 - klo:13:07 »
Kai se on tännekin ensimmäinen rapsa laitettava ;)...nyt kun on jotenkin eilisestä huipputapaamisesta edes hiukkasen laskeutunut maanpinnalle. Kyseessä on siis unkarilainen Darcy http://www.sexwork.net/girl/32524. Ilmoituksen kuvista osa on oikeita osa ei. Syytä on sitten minulta turha kysyä sillä en tiedä. Sen taas tiedän, että asia on kuvien suhteen kuten kerroin.

Olin jo ovella lähes pölkyllä päähän lyöty kun neito avasi oven. Tummahiuksinen, kaunis, hoikka ,170 cm pitkä neito tervehti iloisesti hymyillen, halaten ja suudellen asiakastaan. Tyyli elegantin seksikäs, ei pikkupimumainen. Korkeat korkkarit ja kauniit mustat alusvaatteet. Juttuun tultiin heti alkuminuuteilta ja oltiin jo lähes kuin vanhat tutut ja tästä heti iso plussa. En tiedä miksi joku tyyppi jossain on kuvaillut Darcya "Ibizapimuksi"? En saanut tästä yliopisto-opiskelijasta kyllä mitenkään sellaista kuvaa, vaan fiksun ja sivistyneen, jolla nyt vaan sattuu olemaan taivaallisen jumalainen lähes täydellinen vartalo.

Pillu maistui hyvältä. suikkari kumitettu, ja pillu oli oikeasti tiukka. Tää kelpaa varmaan paatuneille panomiehillekin, mutta itse lisään sen tajuttoman kauneuden, ystävällisyyden ja puheliaisuuden. Toivon todellakin neidolle sukseeta täällä , vaikka tää typerä juhannus ehkä sitä rokottaakin.

villerius

• Hero Member
Vs: Omfg---- unkarilainen Darcy
« Vastaus #1 : 18.06.15 - klo:16:18 »
Kaverille, Helsingissä oli kertonut olevansa Bukarestista ja opiskelee tuolla. http://www.unibuc.ro/

Mr Tampere

• Vieras
« Vastaus #2 : 18.06.15 - klo:16:27 »
Niin ja jotkut kertovat olevansa vaikkapa Puolasta. Jostain syystä eivät vaan osaa sitä puhua ;) Olkoon Darcy vaikka Saksasta niin kaunis ja ystävällinen on.

villerius

• Hero Member
« Vastaus #3 : 18.06.15 - klo:16:57 »
Mulle on kans aivan sama mistä on, kerroin vain mitä olin kuullut.

Kellopeliappelsiini

• Vieras
« Vastaus #4 : 22.06.15 - klo:17:41 »
Tää oli niitä amatöörejä?