Kirjoittaja Aihe: Huorien hinnat laskussa.  (Luettu 26140 kertaa)

Masa

• Vieras
Huorien hinnat laskussa.
« : 24.07.15 - klo:19:05 »
Lama on iskenyt huorien hintoihin. SW:llä on huomattavissa hintojen laskua, suomitytöilläkin. Nuoret ja hyväkroppaiset pitävät vielä hintoja entisellään, laskua odotettavissa sielläkin.

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1437712197935.html

kissy

• Sr. Member
Vs: Huorien hinnat laskussa.
« Vastaus #1 : 04.08.15 - klo:22:21 »
Helpoiten kyrpää saa, kun ei pyydä muuta.
Kissyllä on yhdeksän elämää ja kiimakissy putoaa aina kyrvälle :D

kissy

• Sr. Member
« Vastaus #2 : 04.08.15 - klo:23:08 »

Pillurius

• Vieras
« Vastaus #3 : 07.08.15 - klo:07:25 »
Onko näin?Olen useastikkin tyrkyttänyt kyrpääni,ei vaan kelpaa muutenkuin kääräsen rahatukon kyrpäni ympärille

kissy

• Sr. Member
« Vastaus #4 : 08.08.15 - klo:00:05 »
Onko näin?Olen useastikkin tyrkyttänyt kyrpääni,ei vaan kelpaa muutenkuin kääräsen rahatukon kyrpäni ympärille

Sinä tyrkytät, minä pyydän.
« Viimeksi muokattu: 08.08.15 - klo:00:08 kirjoittanut kissy »

satkullapillua

• Vieras
« Vastaus #5 : 10.08.15 - klo:22:11 »
Nyt on lama puraissut huoramarkkinoille. Reilusti alle satkun saa panot. Hyvältä näyttää turskan näkökulmasta. Moni suomihuorakin on laskenut hintojaan.

Kellopeliappelsiini

• Vieras
« Vastaus #6 : 11.08.15 - klo:07:23 »
Hinnat suorastaan syöksyy. 60-80€ alkaa olla normihinta, eikä tarvitse edes hinnasta keskustella. Suomityttöjä löytyy tuohon 80€ gategoriaan.

villerius

• Hero Member
« Vastaus #7 : 11.08.15 - klo:08:16 »
Mun oikeesti tarvii olla sokea, kun en tuota ole huomannut, tai sitten olen vain tyhmä enkä tinkaa.

tarkka-tepa

• Vieras
« Vastaus #8 : 11.08.15 - klo:09:31 »
No jos sä oot huorien hintoja seurannu niin kyllä ne on alaspäin valuneet. Esim. Nimara sisällyttää nyt samaan rahaan suuhun laukeamisen. Varsinkin pääkaupunkiseudulla alkaa olla pillusta ylitarjontaa ja hinnat laskee. Silti uusia tyttöjä ohjeistetaan aloittamaan kovilla hinnoilla, ehkä se vähän aikaa menee uutuudenviehätyksenä ja turskat ovat tuoreen pillun perään mutta koittaa se arki joskus.

MadMax

• Vieras
« Vastaus #9 : 11.08.15 - klo:10:38 »
Sen oon huomannut, että hupakko joka ei ole ennen ollut kiertueella, lähtee nyt liikkeelle. Raha perässä ne tietenkin liikkuu.

Porinmies

• Sr. Member
  • Panomies
« Vastaus #10 : 11.08.15 - klo:14:18 »
Jonki verran on laskua tullu ja kiertueita tehdään herkemmin. Mut parhaimpia toi ei vielä koske. Kehuttu Camila jopa nosti hintoja.
Turskafoorumi on seksinostajien oma kanava, miesten työyhteisö, vertaistukipaikka. Työpaikan kahvihuone. Ei sen kummempaa. Riitoineen, kyräilyineen, juoruineen. Ei mitään sen pelottavampaa.

Kellopeliappelsiini

• Vieras
« Vastaus #11 : 11.08.15 - klo:15:23 »
Sellainen huomio hinnoista myös ettei oikein tarvitse nikotellakaan saturaisesta niin parikymppiä tipahtaa nopsaan.

Ja tosiaan sama huomattu että uutta tyttöä puskee imoille - itse käytän lähinnä seksi-treffit palvelua. Välillä on paskaa tiedetään - mutta etsivä löytää, ja siellä pyyntö on selkeästi alle wörkin.

Nimara

• Hero Member
  • Puh. 040-4795741 www.sexwork.net/girl/16593
« Vastaus #12 : 11.08.15 - klo:21:01 »
No jos sä oot huorien hintoja seurannu niin kyllä ne on alaspäin valuneet. Esim. Nimara sisällyttää nyt samaan rahaan suuhun laukeamisen

Kaikki alkoi siitä kun... ;D SW:llä oli paheksuvaakin keskustelua owosta, saati cimistä, niin kun Paulattaren kotikaupungissa olin ajattelin ihan vitsinä korostaa noita palveluita tarjoamalla niitä kaupan päälle. Ei se sitten pelkästään Kuopioon jäänytkään, kun seuraava kylä halusi myös, kun noikin sai. Todennäköisesti kukaan ei tulevaisuudessa maksa minulle enää sitä 50 extraa sperman nieleskelystä, minkä ennen sain :P

Pekka_Juhani

• Vieras
« Vastaus #13 : 12.08.15 - klo:05:27 »
Mä olen saanut vakkariltani owoa ja cimiä ja swallowia aina ilman lisämaksua. Toisaalta ei se sperman nieleminen mulle mitään kiksejä anna. Mä olen sanonut, että voit sä laskea sen poiskin suupielestäsi. Hän sanoi, että nielee mieluummin, koska se on niin siistiä.  :P

ostaja

• Newbie
  • *
« Vastaus #14 : 12.08.15 - klo:11:48 »
Pidemmissä ajoissa hinnat laskee jo reilusti. Moni haluaa varmaan varmuutta, koska muuten on aika epävarmaan ja aikaa menee siihen päivystämiseen.