Kirjoittaja Aihe: Alku on hyvä  (Luettu 4677 kertaa)

Mr Tampere

• Vieras
Vs: Alku on hyvä
« Vastaus #45 : 11.02.15 - klo:23:00 »
Kas vain. tällainen foorumi !

En ole vielä kovinkaan paljon ehtinyt tätä selailla mutta melko paljon ns. "keskustelut" ovat olleet SW:n tai siellä olevien sekä turskien että hupsujen mollaaminen, jopa niin että melkein jo lopetin selailun.
Eihän tällainen foorumi kauaa voi ketään kiinnostaa jos ei mitään muuta keskustelua ole kuin haukkua toista foorumia tai sen käyttäjiä.

Itse ainakin toivon tänne asiallista keskustelua aiheesta "Hupakoissa käynti", sisältäen tietysti rapsoja ja vinkkejä/linkkejä.
Minusta näitä on ollut SW:llä melko paljonkin, tosin ne joutuu seulomaan sieltä taustakohinasta mutta kyllä niitä siellä on.

Toivotan onnea ja menestystä uudelle yritykselle seksifoorumimarkkinoille !

t. Ladu

Moi ja tervetuloa.

Vähän on puhe mafiasta ja toisesta sivustosta ollut pinnalla, joo. Toivoisin että se jo hieman rauhoittuisi, kaikilla olisi parempi mieli. ;) Samaa mieltä olen että ei sillä pohjalla pitkälle pötkitä. Yksi idea on tarjota kanava sellaisille rapsoille mitkä muualta katoavat. ::)
Tuo "Hupakoissa käynti" osio on hyvä idea, teenkin se heti. Saa ehottaa muutkin, mitä tänne kaivattaisiin lisää.
Mun mielestä kaikilla ei saa olla hyvä mieli, nimittäin mafialaisilla. He ovat niin kauan saaneet olla kuin Herran kukkarossa kun ovat olleet Sexworkin moderaattoreiden erityissuojeluksessa. Muuten aika pitkälti samaa mieltä. mutta mitään munatonta Sexworkin kopiota tästä ei saa tulla.

lprman1

• Hero Member
« Vastaus #46 : 02.08.17 - klo:11:06 »
Varmasti myös Sexworkin puolelta käydään "kyttäämässä" näitä sivuja...  >:(

Ei sieltä kukaan näitä kyttää.  ;D
-Tavallinen tamperelainen Matti Näsä-

Rajakeille todellisuus ei ole este.

lprman1

• Hero Member
« Vastaus #47 : 02.08.17 - klo:11:50 »