Kirjoittaja Aihe: Näin Tampereella tänään  (Luettu 2584 kertaa)

DeeDee

• Hero Member
  • FitFarm
Vs: Näin Tampereella tänään
« Vastaus #30 : 06.03.16 - klo:11:27 »
Odotan Väpän ja Reinon rapsaa.

villerius

• Hero Member
« Vastaus #31 : 06.03.16 - klo:12:48 »
Kyllä Hattara on mun kullia imenyt owona ja en tasan valehtele. :)

Varmasti juu, ja antoi rahat takaisin ja itse asiassa jopa maksoi sulle kun oli niin upeaa seksiä ja oot niin hyvännnäköinen ja hyvä nuolemaan, itse asiassa se ehdotti että alettaisiin seurustelemaan ja tästä kun jouduit "valitettavasti" kieltäytymään alkoi hirveä epätoivoinen itku ja pommitus sun perään! On se rankkaa olla deedee! Miten sä selviät näiden kaikkien suhun rakastuvien vhupakoiden kanssa? Plus vielä siviilipanot päälle!!!
Sitten vielä, nyt se sitten soittelee ja lähettelee rakkausviestejä mulle ja muistelee mun ihanaa adonis vartaloani.

DeeDee

• Hero Member
  • FitFarm
« Vastaus #32 : 08.03.16 - klo:16:03 »
Ensi maanantaiksi sovittu uusi tapaaminen ja täpinöissä jo nyt.
« Viimeksi muokattu: 08.03.16 - klo:16:08 kirjoittanut Peruspena »

lprman1

• Hero Member
« Vastaus #33 : 10.09.17 - klo:19:26 »
Ai Tampereelta on nyt kaikki 50 euron opiskelijanappisilmät kadonneet?  :o Ei muuta kuin Vansit jalkaan ja Hillfigerin huppari päälle ja opiskelijapippaloihin puhumaan teinimusiikista ja maahanmuutosta niin eiköhän lohkea.
-Tavallinen tamperelainen Matti Näsä-

Rajakeille todellisuus ei ole este.

Lainaus
Deedee / Fireman82:sta tosin varoiteltiin tällä kertaa pariin otteeseen ja viestejä täytyi moderoida viime aikoina miltei päivittäin. Tämä jaksoi aikansa tsempata, mutta lipeämistä alkoi tulla taas eri suunnilla. Näin se kehittyi viime kerrallakin, luokan mallioppilaasta tuli foorumin pahimpia häiriköitä.

Olihan se melkoista rähinöintiä silloin muutama vuosi sitten, mm naisten uhkailua ja seksityöntekijöiden kiusantekoa. Tavallaan tällaiset ongelmien aiheuttajat olisi hyvä pitää lähipiirissä ja valvonnassa, mutta nämä toisaalta laskevat kohkaamisellaan muiden rapsaus- ja kirjoitusintoa. Joissain seksityöntekijöissä tämän aiheuttamaa ahdistusta ja turvattomuuden tunnetta bannit eivät ratkaise. Ikävä kyllä.

villerius

• Hero Member
« Vastaus #34 : 10.09.17 - klo:19:45 »
Hei helmenkalastaja  ;)  :-*