Kirjoittaja Aihe: Mikä teki sinut tänään iloiseksi  (Luettu 24262 kertaa)

villerius

• Hero Member
Vs: Mikä teki sinut tänään iloiseksi
« Vastaus #15 : 25.03.16 - klo:17:29 »
En mä halua saada 35 kiloa pois jos se lähtis niin olisin kuin haamu nykyisestä.
Sitten kun on toi hius asiakin käsittelemättä. Mulle toi kalju on ihan oma valinta mulla voisi olla hiukset, mutta kun en halua niitä ne ei ole mulle tabu. Mutta vaatteet on mulle tärkeitä ja varsinkin kengät, ne tehdään mulle ihan tilauksesta suutarilla, tietyistä syistä, joita en sulle tietenkään kerro. Mutta sinä voit vapaasti jatkaa tarinointia mun ulkomuodostani, mistä sulla todellisuudessa ei ole harmainta aavistustakaan. Mutta jatka olehyvä fatso ja läskikalju linjalla. Onpa huomiosi ainakin pois viattomista tytöistä.  ;)

miner

• Full Member
  • Niinpä Niin
« Vastaus #16 : 25.03.16 - klo:18:11 »
Todennäköisyyden ihmeellinen mailma. En olisi kyllä uskonut.
joo tääläkin

DeeDee

• Hero Member
  • FitFarm
« Vastaus #17 : 25.03.16 - klo:18:14 »
Jaksat aina tahtomattasi(?) naurattaa. Äijä joka jauhaa sairaasta päästään peräisin olevia perättömiä kertomuksia vuodesta toiseen. Nyt alan viettämään rattoisaa iltaa nuoren siippani kanssa. Terkkuja kaikille yksinäisille. Sydämeni on kanssanne ;D

villerius

• Hero Member
« Vastaus #18 : 25.03.16 - klo:18:22 »
Jaksat aina tahtomattasi(?) naurattaa. Äijä joka jauhaa sairaasta päästään peräisin olevia perättömiä kertomuksia vuodesta toiseen. Nyt alan viettämään rattoisaa iltaa nuoren siippani kanssa. Terkkuja kaikille yksinäisille. Sydämeni on kanssanne ;D
Voi nuori siippa parkaa.  ;D
Sä varmaan uskot, että me kaikki uskotaan?  ;D
Kyllä sä vielä kerran vastaat.

villerius

• Hero Member
« Vastaus #19 : 25.03.16 - klo:18:23 »
Määkin haluaisin tietää olenko reeree vai enoolegion vai sittenkin misterx tai peruspena...

miner

• Full Member
  • Niinpä Niin
« Vastaus #20 : 25.03.16 - klo:19:00 »
Määkin haluaisin tietää olenko reeree vai enoolegion vai sittenkin misterx tai peruspena...
Eikös sulle oo viisaammat montakertaa kertoneet että oot miner, lifti mode ja Iso turska. ;D   
joo tääläkin

Letsmenoks

• Full Member
  • Elämäntapainsinööri AMK
« Vastaus #21 : 25.03.16 - klo:19:07 »
Iloiseksi tämä vetää kun Villeriuskin jo pyysi Isoturskaa näyttämään omat tietonsa kuten minerkin.

Soisi yleistyvän. Hyvä Ville...
En ole suvakki mutta...

miner

• Full Member
  • Niinpä Niin
« Vastaus #22 : 25.03.16 - klo:20:08 »
Iloiseksi tämä vetää kun Villeriuskin jo pyysi Isoturskaa näyttämään omat tietonsa kuten minerkin.

Soisi yleistyvän. Hyvä Ville...
Minulle oli kyllä aikamoinen yllätys tuo ip osoitteiden yhteen sopivuus!!
Ehkä muillekkin voisi tulla samankaltaisia yllätyksia.
joo tääläkin

villerius

• Hero Member
« Vastaus #23 : 26.03.16 - klo:08:52 »
Monikohan on tullut tästä IP:stä tänne???

En oo Legion

• Sr. Member
  • "Etelämantereellakin on käyty."
« Vastaus #24 : 26.03.16 - klo:12:22 »
En mä halua saada 35 kiloa pois jos se lähtis niin olisin kuin haamu nykyisestä.
Sitten kun on toi hius asiakin käsittelemättä. Mulle toi kalju on ihan oma valinta mulla voisi olla hiukset, mutta kun en halua niitä ne ei ole mulle tabu.
Joopajoo, tälle nyt nauraa taas variksetkin. Ei sellaista tyyppiä olekaan jolla kasvaa kunnon tukka ja ajelee sen sitten kaljuksi, poislukien ehkä jotkut aatteelliset ääriokeistojärjestöläiset ? Tämä sun venkoilu tämä asian suhteen osoittaa ainoastaan että tämä sunkaljuus on sulle hyvin kipeä paikka. Se on vika, heikkous sun elimistössä, se on lakannut tuottamasta hiusta. Leijonalla kuuluu olla harja, jos ei ole, se on hiiri, läski hiiri.

Lainaus
Mutta vaatteet on mulle tärkeitä ja varsinkin kengät, ne tehdään mulle ihan tilauksesta suutarilla, tietyistä syistä, joita en sulle tietenkään kerro. Mutta sinä voit vapaasti jatkaa tarinointia mun ulkomuodostani, mistä sulla todellisuudessa ei ole harmainta aavistustakaan. Mutta jatka olehyvä fatso ja läskikalju linjalla. Onpa huomiosi ainakin pois viattomista tytöistä.  ;)
Lattajalat, kampurajalat, liikavarpaat ? Vai taas vaan yksi valhe lisää siihen pitkään listaan valheita ?

Kyllä pelkästään thaikkudeittikuvastakin voi tehdä hyvät johtopäätökset sun ulkomuodosta. Läski perse siinä ei toki näkynyt, eikä kampurajalat .
Villerius: "Tekopyhyys ja epärehellisyys saa minut raivon valtaan.".........."Etelämantereellakin on käyty."
Mister X (Villerius): "Villerius se oikeasti on SW:n Legion, kaksi suomihupakkoa on mulle näin kertonut"
Lifti: "Lifti on Lifti, singlenickeilijä henkeen ja vereen."

miner

• Full Member
  • Niinpä Niin
« Vastaus #25 : 26.03.16 - klo:12:56 »
Hei, epä legion. Sää kuullostat ihan homolta joka yrittää iskeä hetero miestä dissaamalla.  ;D ;D
joo tääläkin

En oo Legion

• Sr. Member
« Vastaus #26 : 26.03.16 - klo:13:43 »
No nyt kyllä sitten loppui vellin "dissaus" .
Villerius: "Tekopyhyys ja epärehellisyys saa minut raivon valtaan.".........."Etelämantereellakin on käyty."
Mister X (Villerius): "Villerius se oikeasti on SW:n Legion, kaksi suomihupakkoa on mulle näin kertonut"

villerius

• Hero Member
« Vastaus #27 : 26.03.16 - klo:18:42 »
Entäs tästä IP:stä???

En oo Legion

• Sr. Member
« Vastaus #28 : 26.03.16 - klo:19:10 »
Siitä IP:stä kirjoittelee mm:
Mister X
Lööpermann
Jeppe
Mr. Jeeves
klunnseroinen
...

Letsmenoks

• Full Member
  • Elämäntapainsinööri AMK
« Vastaus #29 : 26.03.16 - klo:19:20 »
Siellä se Ville väistelee Briteissä pintin ääressä :)

Mr jeeves varmaankin oli hänen juu
En ole suvakki mutta...