Kirjoittaja Aihe: Suvakit  (Luettu 3337 kertaa)

DeeDee

• Hero Member
  • FitFarm
Vs: Suvakit
« Vastaus #15 : 31.03.16 - klo:18:32 »
Heh, älä nyt surullista kohtaloasi kaikille tarjoa. En pyörisi sekuntiakaan sivustolla joka ei kiinnosta/rahaa ei ole sitä harrastaa. Pyörisitkö sinä Velli esim.Pakkotoistolla?

villerius

• Hero Member
« Vastaus #16 : 31.03.16 - klo:18:47 »
Heh, älä nyt surullista kohtaloasi kaikille tarjoa. En pyörisi sekuntiakaan sivustolla joka ei kiinnosta/rahaa ei ole sitä harrastaa. Pyörisitkö sinä Velli esim.Pakkotoistolla?
En minä mitään tarjoa, sinähän niin teet. Sun puheitten mukaan mulla ei ole edes varaa huoriin, kun taas sinä pistät niiden perseisiin kymmeniä tuhansia euroja vuodessa. Kenelläköhän se surullinen kohtalo on?  ;D

DeeDee

• Hero Member
  • FitFarm
« Vastaus #17 : 31.03.16 - klo:19:33 »
Mun kohtalo on ollut aika hyvä. Lapset, daami ja hyväpalkkainen työ. Terve ja hyvässä kunnossa vaikka itse sanonkin. Life is nice sanoi eräskin Budapestin nainen ja näinhän se on.

DeeDee

• Hero Member
  • FitFarm
« Vastaus #18 : 31.03.16 - klo:19:39 »
Merkelin jälkeen seuraavaksi suurin rikollinen eli pääministeri Sipilä meni sitten myymään sen laittomien maahantunkeutujien käyttöön lupaamansa talon Kempeleessä. Säälittävää...odotan sitä päivää kun tämäkin Kalifaatin edustaja saa oikeutetun tuomionsa sotarikollisena Haagissa.

villerius

• Hero Member
« Vastaus #19 : 31.03.16 - klo:22:20 »
Mun kohtalo on ollut aika hyvä. Lapset, daami ja hyväpalkkainen työ. Terve ja hyvässä kunnossa vaikka itse sanonkin. Life is nice sanoi eräskin Budapestin nainen ja näinhän se on.
Näin sä juu uskottelet, todellisuus lienee melkolailla toinen. Ex muija vei omat muksut ja nyt pinppaa enää rahalla ja joskus ei enää silläkään. Fyysisesti olet varmasti terve sitä en kiistä. Sun budabestin naiset tiedetään jo. Ja näinhän se on... ;)

DeeDee

• Hero Member
  • FitFarm
« Vastaus #20 : 31.03.16 - klo:22:24 »
Öö..en ole väittänyt että mulla on Budapestissä naisia, tuttuja kylläkin ;) Muutenkin taas katkeraa toi sun tilityksesi. Niin sullahan ei muijaa eikä lapsia ole koskaan ollutkaan. Voi voi sinua ressukkaa :'(

villerius

• Hero Member
« Vastaus #21 : 31.03.16 - klo:22:27 »
Öö..en ole väittänyt että mulla on Budapestissä naisia, tuttuja kylläkin ;) Muutenkin taas katkeraa toi sun tilityksesi. Niin sullahan ei muijaa eikä lapsia ole koskaan ollutkaan. Voi voi sinua ressukkaa :'(
Life is nice sanoi eräskin Budapestin nainen
Niihän sä tuossa sanot, ette Budabestin nainen. Toistan vain mitä itse sanot.  ;)
Mä en ole katkera ja joku jos täällä tilittää olet sinä ja sun mukanappisilmät. Mutta jatka toki täällä taas vaikka sulla on asiat niin hyvällä tolalla kotona... lapset ja kaikki  ;D 8)

DeeDee

• Hero Member
  • FitFarm
« Vastaus #22 : 31.03.16 - klo:22:42 »
Tunnen naisen. En väitä, että hän on minun. Selviskö? Daamillani ei ole ruskeita silmiä, selviskö? Olenko väittänyt täysi-ikäisten lasteni asuvan kotonani? Sä oot katkera ja sekaisin ;D

villerius

• Hero Member
« Vastaus #23 : 01.04.16 - klo:07:00 »
Tunnen naisen. En väitä, että hän on minun. Selviskö? Daamillani ei ole ruskeita silmiä, selviskö? Olenko väittänyt täysi-ikäisten lasteni asuvan kotonani? Sä oot katkera ja sekaisin ;D
Huomenta Pena. Et ole väittänyt, vaan antanut ymmärtää muttet ymmärtänyt antaa. Kyllä  mä sun lastesi iät tiedän, jos ne vähääkään pitää paikkaansa mitä mulle olet joskus aikanaan sanonut. Katkera en oo, vaan hyväntuulinen luonnon poika aamukahvin kera.

DeeDee

• Hero Member
  • FitFarm
« Vastaus #24 : 01.04.16 - klo:11:47 »
Sama täällä. Ei tarvetta thaikkukontaktisivuille ja lapsetkin löytyy ihan omasta takaa. Life is nice sanoi Budapestin nainenkin eikä tähän mitään lisättävää 8)
« Viimeksi muokattu: 01.04.16 - klo:11:52 kirjoittanut Peruspena »

Louhitar

• Newbie
  • *
« Vastaus #25 : 01.04.16 - klo:11:56 »

DeeDee

• Hero Member
  • FitFarm
« Vastaus #26 : 01.04.16 - klo:11:59 »
Montako kiloa tänään tuli uutta lihasta ;D Mitä pt kertoi?

villerius

• Hero Member
« Vastaus #27 : 01.04.16 - klo:12:04 »
Sama täällä. Ei tarvetta thaikkukontaktisivuille ja lapsetkin löytyy ihan omasta takaa. Life is nice sanoi Budapestin nainenkin eikä tähän mitään lisättävää 8)
Tunnen sut liian hyvin, tuossa kaverille just pääsin sanomasta, että seuraavaksi otetaan taas joku ihme thaikortti esille  ;D
Sua pena on niin helppo lukea. Onhan sulla lapset tai on ja on.... eiks ne sun exä ottanut kun kärysit huorista ja hävisit oikeustaistelun sata  0?
No antaa olla elämä on laiffii....

Louhitar

• Newbie
  • *
« Vastaus #28 : 01.04.16 - klo:12:09 »
life is life daadaada  vai mites se menikään  8)

Louhitar

• Newbie
  • *
« Vastaus #29 : 01.04.16 - klo:12:12 »
peltopellelle pesää
https://www.youtube.com/watch?v=p5JlWDbdCQc
No eikös se ihan itse perupelle siinä ;)
« Viimeksi muokattu: 01.04.16 - klo:12:16 kirjoittanut Louhitar »