Kirjoittaja Aihe: Suvakit  (Luettu 3233 kertaa)

miner

• Full Member
  • Niinpä Niin
Vs: Suvakit
« Vastaus #75 : 02.04.16 - klo:22:01 »
En minä halua heitä tänne ollenkaan. He ovat laittomia maahantunkeutujia jotka pitäisi roudata täältä mitä pikimmiten koska ampuakaan heitä ei voi, vaikka sekin olisi hyvä vaihtoehto.
Oletko ajatellut että helpottaisit oloasi väistämällä heitä ja jonnekkin pohjoisen lapin perukoille, tukisit samalla jonkun köyhän kunnantaloutta. Meitä suvakkeja kun ei haitaa että kultturimme olisi rikkaampi monella tavalla.
joo tääläkin

villerius

• Hero Member
« Vastaus #76 : 02.04.16 - klo:22:19 »
Enpä usko että saisit suomalaisakaan työkkäristäkään viikoksi ketään töihin samoilla ehdoilla. Olisivat varmasti tullut mutta joku kiva sossutäti teki heille laskelmia ettei kannata mennä viikoksi töihin.
Toisin sanoen, sosiaaliturva on liian hyvä.

villerius

• Hero Member
« Vastaus #77 : 02.04.16 - klo:22:21 »
En minä halua heitä tänne ollenkaan. He ovat laittomia maahantunkeutujia jotka pitäisi roudata täältä mitä pikimmiten koska ampuakaan heitä ei voi, vaikka sekin olisi hyvä vaihtoehto.
Laittomia ne ei ole. Ihan laillisia ne on. Ikävä kyllä.

miner

• Full Member
  • Niinpä Niin
« Vastaus #78 : 02.04.16 - klo:22:24 »
Enpä usko että saisit suomalaisakaan työkkäristäkään viikoksi ketään töihin samoilla ehdoilla. Olisivat varmasti tullut mutta joku kiva sossutäti teki heille laskelmia ettei kannata mennä viikoksi töihin.
Tämä siis koskee kaikkia. Ei se sosiaaliturva ole liian hyvä, mutta sen menetys on helppoa ja takaisin saaminen vaikeaa. Jos teet viikon töitä, niin menetät seuraavan kuukauden tuet koska ihmetellään että paljonko tenasit oletko oikeutettu enään samoihin etuuksiin jos teetkin jatkossakin pienen työ rupeaman.
joo tääläkin

Nakke Nakuttaja

• Sr. Member
« Vastaus #79 : 02.04.16 - klo:23:24 »
Tämä siis koskee kaikkia. Ei se sosiaaliturva ole liian hyvä, mutta sen menetys on helppoa ja takaisin saaminen vaikeaa. Jos teet viikon töitä, niin menetät seuraavan kuukauden tuet koska ihmetellään että paljonko tenasit oletko oikeutettu enään samoihin etuuksiin jos teetkin jatkossakin pienen työ rupeaman.
Näiltä sosiaalipummeilta pitäis ottaa kaikki edut ja korvaukset pois, siis vittu ihan kaikki.

Menää töihin loiset, ei se ole meidän veronmaksajien velvollisuus teitä elättää.Suomessa on kymmeniä tuhansia avoimia työpaikkoja.

villerius

• Hero Member
« Vastaus #80 : 03.04.16 - klo:06:29 »
Jos työnteko ei ole enää kannattavaa, on sosiaaliturva liian hyvä. Työnteko kannattaa aina.

Kellopeliappelsiini

• Vieras
« Vastaus #81 : 03.04.16 - klo:09:23 »
Ottaakseni kantaa alkuperäiseen aiheeseen. Itse olen suvakki ja ihmettelen että mikä helvetin oikeus vain länsimaisilla on etsiä parempaa elämää toisaalta. muistakaa kun osoittelette jotakuta sormellanne niin samassa kädessä on myös sormia osoittamassa itseene, joten osallamme olemme aiheuttaneet tämän ongeman itse.

Tää on "suvaitsevaisten" ongelma. Teidän (heidän) mielestä on ihan fine lähteä etsiämään parempaa tulevaisuutta ja käyttää hyväksi järjestelmää joka on luotu oikeasti hädänalaisten auttamiseksi.

Vertaat länsimaalaisten paremman elämisen etsimistä, no länsimaalainen kun etsii parempaa elämää hän tekee itse aloitteellisesti töitä sen eteen että se parempi löytyy ja on saavutettavissa, hän ei lähde kikkailemaan niinkuin nämä selvästi ohjeistetut 30 000 viime syksynä saapunutta loiseläjää.

Esimerkki: Eu:n ulkopuolelta esim. amerkasta ei pääse maahan ilman passia. Jos häneltä puuttuu paluulippu, tullissa tivataan matkan tarkoitusta ja maassaoloaika on maksimissaan 90pv. Jos tulija haluaa tehdä duunia, homma on helppo: työnantajan todistus ja poliisilaitokselta 550€ maksava työlupa ja oleskelulupa max. kolme vuotta.

Miksi nämä "paremman" elämän perässä tulleet eivät tehneet näin vaan ovat käyttäneet tämän turvapaikka kortin, joka siis nyt muka estää heidän työllistymisensä kun oikotie työelämään on murto-osa matkakuluista?

Nakke Nakuttaja

• Sr. Member
« Vastaus #82 : 16.11.17 - klo:17:31 »