Kirjoittaja Aihe: Praha N.Y.T  (Luettu 3919 kertaa)

sivustaseuraaja

• Sr. Member
  • back with a vengeance
Vs: Praha N.Y.T
« Vastaus #15 : 04.10.17 - klo:09:53 »
Pullo kädessä makaat siellä jossain suihkulähteessä, joo voin kuvitella että sattuu ja tapahtuu.Trevlig resa vaan sinnekin 8)

Mika74

• Full Member
  • Sivarismi on sairaus
« Vastaus #16 : 02.11.17 - klo:15:18 »
Tsekki on aika hieno maa. Reissu tuli tehtyä jo aikoja sitten ja jos jaksan niin saatan kirjoittaa jotain raportin tynkää, katsotaan nyt.
Tsekkinaiset on kyllä ulkonäöltään minua miellyttäviä, kuten tässä videossa näkyy (poislukien tatuoinnit, joista en perusta):
https://www.youtube.com/watch?v=meXpKEhXKxw.

Kappaleen aihe on mielestäni hyvä (mikäli tekstitys on oikein), varmaankin joku, sivari, feministinarttu tai näiden hännystelijä tulee tähän määkimään, sitä odotellessa.

Fuser

• Full Member
« Vastaus #17 : 15.12.17 - klo:20:51 »
Kaivoin näin joulun alla esiin vanhoja vinyylilevyjäni ja löysin Phil Spectorin Best of Christmas Song- vinyylin. Se toi mieleeni muistoja Prahasta. Yksi elämäni lämpimimpiä jouluisia muistoja on juuri Prahasta. Siitä on aikaa jo kohta viisi vuotta. Mutta on jotenkin jäänyt mieleen. Elettiin juuri näitä joulun alusaikoja. Olin tehnyt tuliaisiksi jouluostoksia siinä Namesti Republica aukion laidalla olevassa tavaratalossa Palladium. Ja täytyy tunnustaa että minulla on hienoinen fetissi naisten alusasuihin. En niitä itse kyllä pue päälleni, mutta mielelläni katselen naisia sellaisissa hieman kevyissä eroottisissa vermeissä. Se Palladium on sellainen suuri tavaratalo, jossa on muistaakseni noin 200 eri liikettä. Ja kuinka ollakkaan eksyin naisten alusvaatteita myyvään osastoon. Siellä oli niin kauniita eroottisia settejä, että oli pakko ostaa yhdet jouluiset. Olin sopinut iltapäiväksi tapaamisen yhteen privaattiin kauan haaveilemani naisen kanssa ja luotin siihen että kuvat olivat oikeat ja naisten alusvaatteiden asiantuntijana tiesin valita siten oikean kokoisen alusvaatekerran.  :)

Menin sitten viettämään sitä kitutuntiani siihen Palladiumin lähellä olevaan kubistiseen kahvilaan Cafe Orientaliin. Siinä suklaakakkua syödessäni mietin, että olinkohan minä ollut nyt vähän törkeä. Menen ostelemaan alusvaatteita ihan ventovieraalle naiselle. Ja mitään lupaa kysymättä. Että tykkääköhän hän vähän kyttyrää tällaisista ehdotuksista. No kuitenkin luotin intuitiooni. Sillä olin aikaisemminkin Prahassa pärjännyt. Kun kello lähestyi sovittua aikaa, niin kävin vielä Raatihuoneentorilla ostamassa paahdettuja kastanjoita ja yhdestä turistikaupasta pullon skumppaa. Ja sitten metroon, panomiesten velvet undergroundiin, ja pysäkille Namesti Miru.

Privatti oli siinä ihan Riegrovy sady puiston vieressä ja nimeltään Sweet Kiss. Riegrovy sady puisto on yksi minun suurimmista suosikeistani Prahassa ja Sweet Kiss oli hieno ja ystävällinen privatti. Siellä oli sellainen nainen, joka muistaakseni käytti taitelijanimeä Denise, ja olin häntä nettisivuilta ihaillut jo kauan aikaa. Ja nyt olin menossa tapaamaan häntä. Jännitti jotenkin ihan pirusti. Mutta tietenkin ihan syyttä suotta. Denise otti minut vastaan halauksilla ja suukoilla ja naureskeli vain kun esitin hieman ujosti nämä jouluiset pukeutumistoivomukseni. Tottakai se hänelle sopi. Suihkussa Denise peseskeli minut huolella ja sitten sain ihan itse koristella tämän joulukuusen. Denise vain naureskeli että tämä on ensimmäinen kerta kun asiakas pukee hänet, kun oli yleensä tottunut siihen että miehet haluavat riisua hänet. Denise oli kyllä jouluvermeissään kaunis. Denise oli siitä harvinainen tsekkisihteerikkö, että hän oli puoliksi latino. Isä oli kuubalainen. Denise oli pantu alulle jollakin kuubalaisten opiskelijoiden Prahan vierailulla. Punaisissa verkkosukkaviritelmissä nainen oli kaunis kuin öinen moottoritie. Kiitelin mielessäni Leniniä ja kansainvälistä kommunimin aatetta.  :)

Se oli kyllä hienoa. Ensin juotiin skumppaa ja syötiin paahdettuja kastanjoita ja kuunnelttiin lumialtani Phil Spectorin tuottamia svengaavia joululauluja. Hengailtiin ja tanssittiin vähäsen. Sitten riisuin Deniseltä ne alusvaatteet, jotka olin hetkeä aikaisemmin hänen ylleen pukenut. Sukkanauhaliivit ja verkkosukat jätin päälle. Sen naisen muodot olivat kyllä täydelliset. Ja seksi hienoa. Sen parituntisen tunnelma on kyllä jäänyt ikuisesti mieleen. En muista että milloin minulla olisi ollut niin vapautunut ja kevyt olo. Kyllä minulle on sattunut Prahassa todella hienoja juttuja. Varmaan Prahan kauneus ja niiden ihmisten ystävällisyys ja vilpittömyys ovat sen tehneet. Silloin sitä itsekkin jotenkin virittäytyy sellaiselle hyvälle mielelle. Ja silloin niitä hyviä asioita vaan tapahtuu. Ja kuten sexwörkillä Prahan ystäväni jablko kirjoitti: hyvästä on hyvä jakaa. Niin se vaan on. Iloista joulun odotusta kaikille Prahan ystäville.

https://youtu.be/Co7ZGOjGV4A

« Viimeksi muokattu: 15.12.17 - klo:21:02 kirjoittanut Fuser »

fireman82

• Full Member
« Vastaus #18 : 03.02.18 - klo:15:40 »
Ot. Fuser, tiedätkö mihin on haudattu Lida Baarova? Prahaan käsittääkseni kuitenkin. Katselin Netflixistä hänestä kertoneen elokuvan. Nuori näyttelijätär, tsekitär lähtee Kolmanteen valtakuntaan koekuvauksiin. Päätyy mutkien kautta herrakansaa edustaneen kampurajalkaisen hukkapätkän J.Göbbelsin rakastajattareksi ja maksaa tästä kovan hinnan kuten muu perheensäkin. Kiehtova, mutta ihan vitun kammottava tarina.
Tuli vaan mieleen, että jos herrakansaa edustanut inkvisiittori kerta rakastui slaavittareen niin kai meille  puolimongoleille sallitaan edes pieni ihastuminen. ;)
Yes, I am a dreamer too..

lprman1

• Hero Member
« Vastaus #19 : 03.02.18 - klo:15:55 »
*helvetin iso naamapalmu*  :o
-Tavallinen tamperelainen Matti Näsä-

Rajakeille todellisuus ei ole este.

fireman82

• Full Member
« Vastaus #20 : 03.02.18 - klo:16:01 »
Mielestäni Baarovan tarina oli oikein kiehtova. Joskin aika kammottava.

Fuser

• Full Member
« Vastaus #21 : 05.02.18 - klo:14:58 »
Ot. Fuser, tiedätkö mihin on haudattu Lida Baarova? Prahaan käsittääkseni kuitenkin. Katselin Netflixistä hänestä kertoneen elokuvan. Nuori näyttelijätär, tsekitär lähtee Kolmanteen valtakuntaan koekuvauksiin. Päätyy mutkien kautta herrakansaa edustaneen kampurajalkaisen hukkapätkän J.Göbbelsin rakastajattareksi ja maksaa tästä kovan hinnan kuten muu perheensäkin. Kiehtova, mutta ihan vitun kammottava tarina.
Tuli vaan mieleen, että jos herrakansaa edustanut inkvisiittori kerta rakastui slaavittareen niin kai meille  puolimongoleille sallitaan edes pieni ihastuminen. ;)

Ihan netistä katselin, että Lida Baarova on haudattu vaatimattomaan sukuhautaan Vinohradyn hautausmaalle (Vinohrady Cemetry eli kartalla Hrbitov Vinohrady). Vaclav Havelin haudan olen tältä hautausmaalta etsinyt. Se oli tosin helppo löytää. Vaclav Havel on haudattu sukuhautaan, jossa lepää muitakin hänen perheensä jäseniä. Esim. Havelin ensimmäinen vaimo Olga. Havel oli niin rakastettu presidentti, että hänen hautamuistomerkillään on aina kimppuja tuoreita kukkia. Tsekkiläiset hautausmaat ovat aika jännittäviä ja kauniita paikkoja. Tsekkiläiseen perinteeseen näyttää nimittäin kuuluvan, että hautamuistomerkkiin on kirjattu kaikki mahdolliset vainajan arvot ja saavutukset. Joku on ikänsä ihmisten auttamiseen pyhittänyt potilaidensa rakastama hermo- ja mielitautilääkäri. Ja joku toinen taas aivan erinomainen leipurimestari, jonka knöödelit ja baakkelsit olivat kaikkien prahalaisten rakastamia. Vähän vaatimattomammankin poliitikon hautakivessä luetellaan hänen kaikki saavutuksesnsa yhteiskunnallisen elämän palveluksessa. Mutta Vaclav Havelin hauta on pelkistetty. Kauniissa marmorisessa muistomerkissä on vain miehen nimi ja syntymä- ja kuolinaika. Ei mitään muuta. Vaclav Havel oli äärimmäisen vaatimaton ja koskaan itseään tai saavutuksiaan korostamaton mies. Vielä haudankin takaa.  :)
« Viimeksi muokattu: 05.02.18 - klo:15:04 kirjoittanut Fuser »

fireman82

• Full Member
« Vastaus #22 : 11.02.18 - klo:11:27 »
Onko Fuser käynyt koskaan Prahassa ollessaan niissä hierontapaikoissa? Suomessahan ei taida juuri muuta "hierontaa" olla kuin nää umpisurkeat thaikkulat, mutta entäs Prahassa sitten? Siis ne tytöt niissä mestoissa oli kyllä niin hotteja ja mukavia ettei mitään rajaa :)
Mikä nautinto kun oli pyörinyt päivän kylällä, mennä illalla parikymppisen neitokaisen hierottavaksi. Jäsenet vetreytyivät oikein kivasti.

Fuser

• Full Member
« Vastaus #23 : 20.02.18 - klo:23:20 »
^En ole näissä Prahan hierontapaikoissa käynyt. Valitettavasti. Mutta toukokuussa tulee kyllä korjaus tähänkin vajavuuteen. Lueskelin sexwörkiltä Firemanin erinomaisen hyviä ja eläväisiä rapsoja viime kesän Prahan reissusta ja päätin että näihin Prahan massage-nautintoihin on kyllä tutustuttava. Talven pimeys ja ankeus on taas lusittu (vaikka pakkaset ovat kyllä vielä aivan hirveitä) ja Prahan tekemisiä taas suunnittelen. Lennot ja kämppä on varattu kahdeksi viikoksi Vinohradysta Korunni-kadulta. Toukokuussa Praha on mielestäni kaikkein kauneimmillaan. Suuret puut kukkivat ja prahatarten kellohame taas heilahtaa. Namesti Mirun aukiolla on nautinto syödä jäätelöä ja katsella kuinka törötisuiset blondit ja c-kupin rinnat omaavat brunetit prahattaret sipsuttavat ohi niillä kaupungin korkeimmilla koroillaan.  :)

Ajattelin päivittää näitä Prahan käytännön juttuja tässä joku päivä ja kertoa havaintojani uusista privateista. Nyt on taas pää täynnä uusia ideoita. Fireman kehui privattia Prague Princes. Sielläkin täytyy poiketa. Aikaisemmin siinä samassa osoitteessa oli sellainen privatti kuin Sladke Pusinky. Mukava että he ovat avanneet nyt uudella nimellä. Ja se Firemanin kehuma Asian Privat täytyy myös käydä katsastamassa. Se Smichovin kaupunginosa (Praha 5) ei ole minulle niin kovin tuttua aluetta, että täytyy tutustua siihenkin nyt paremmin. Siellä Kroftova-kadulla olen käynyt katsomassa sitä taloa jossa Pentti Saarikoski asui Prahan aikanaan vuonna 1966-67. Kadun nimi oli Saarikosken aikana Rosa Luxembrova. Tsekit eivät juuri halua muistella tätä kommunismin aikaansa, ja niinpä Rosa Luxembrovakin sai lähteä uusien katukylttien tieltä. Smichovissa on muuten Staropramenin panimo. Siellä järjestetään sellaisia panimon tutustumiskierroksia. Oli ihan mielenkiintoista nähdä että miten tsekit oikein panevat sitä maailman parasta oluttaan.  :)

DeeDee mainitsi rapsoissaan myös nämä aasialaisten pitämät pienet sekatavarakaupat. Ne ovat kyllä hauska ilmiö Prahassa. Näitä puoteja on ympäri Prahaa vaikka ja kuinka paljon. Ne ovat kyllä sellaisia oikein kunnollisia vanhanajan kauppoja, joissa on hyllyt täynnä kaikkea tarpeellista ostettavaa. Tykkään kovasti asioida näissä. Nämä ihmiset ovat käsittääkseni vietnamilaisia, jotka ovat tulleet Tsekkeihin silloin neukkuaikana Moskovan kautta. Nyt he pitävät koko suvun voimalla näitä puotejaan. Kaikki on aina tiptop ja henkilökuntana on koko suku. Palvelu on ystävällistä. Tavaratkin laitetaan valmiiksi muovikassiin. Ostelen juomia, sikareja, hedelmiä ja kaikkea tarpeellista. Myös niitä DeeDeen mainitsemia puhelimen prepaid sim-kortteja. Minusta on jotenkin hieno tukea ihmisiä, jotka ovat ahkeria ja yrittävät elämässään eteenpäin. Vaikka siitä viereisestä Albert-marketista saisikin ostokset ehkä pari euroa edullisemmin.

Zizkovin kaupunginosasta löytyy myös näitä aasialaisten pitämiä etnisiä ravintoloita. Niistä saa edullisesti tosi hyvät sapuskat. Nämä prahalaisten sapuskat ovat sen verran raskaita kaloripommeja, että on mukava keventää aina välillä. Zizkovissa poikkesin myös kerran sellaiseen thaimassageen. En ole mitenkään erityisemmin aasialaisen naiskauneuden ihailija, mutta kerran siinä Flora metroasemalta maan pinnalle noustessani edelläni sipsutti menemään niin nätti aasialainen kaunotar, että heräsin tarpeeseen. Ja kun tämä kaunotar vielä asteli sisään siinä metroaseman viereisellä sivukadulla olevaan thaimassageen, niin Fuserin oli aivan pakko marssia perässä. Arpa oli heitetty sillä tavalla. Hyvät oli kyydit ja kiva oli tyttö. Kertoi olevansa Prahassa syntynyt aito prahatar, mutta vanhemmat olivat Vietnamista. Mukava muisto minulle siitäkin iltapäivän tuokiosta jäi.  :)
« Viimeksi muokattu: 20.02.18 - klo:23:25 kirjoittanut Fuser »

Mika74

• Full Member
  • Sivarismi on sairaus
« Vastaus #24 : 21.02.18 - klo:00:13 »
Toukokuussa kaksi viikkoa Prahassa, nyt olen todella kateellinen. Itse en taida päästä kuin aikaisintaan syksyllä jos silloinkaan.
Kohtele hyvin niitä kaunottaria minunkin puolestani, hyvää matkaa.

fireman82

• Full Member
« Vastaus #25 : 21.02.18 - klo:07:56 »
^^ Viime kesänä olin hotellissa joka sijaitsee Nove Mestossa ja kuten tiedät niin privaattien suurin keskittymä ei ole siellä suunnalla, vaan Vinohradyssa. Näyttää se Sex in Prague privakin muuttaneen sinne. Eli paikka jossa oli ilo tavata kaikkein ihanin hottis mitä siellä tuli vastaan ja paikkakin niin hieno kuin mikä.
Kirjoittele lisää, Fuser, Prahasta sillä niitä on niin mukavaa lueskella ja kun tietoa ja taitoa kerta on.
Niin ja niitä hierontapaikkoja suosittelen ihan vilpittömästi sillä ne nyt ovat ihan jotain muutakuin nämä Suomessa olevat thaikkulat. ;)

fireman82

• Full Member
« Vastaus #26 : 22.02.18 - klo:08:13 »
 Fuser, siellä Workilla jo sua kaivataan. EF viimeksi. Tee paluu sinne eteesi jo rullattua punaista mattoa pitkin ja palauta sivuston paras ketju entiseen loistoonsa kaikkien tunareiden jäljiltä.

Fuser

• Full Member
« Vastaus #27 : 22.02.18 - klo:11:46 »
^Mahtaa jäädä ne punaiset matot minulta kulkematta. Eipä juuri sillä tavalla nappaa. Täällä turskiksella  jatkan jorinoitani ja aihe on tänä keväänä taas Praha. EasternFucker oli minun parhaita foorumikavereitani wörkillä. Me ajateltiin niin monista asioista samalla tavalla ja olimme tämän keskisen Itä-Euroopan naiskauneuden ja Prahan suuria ihailijoita. Taidamme olla iältämmekin suunnilleen tasoissa. EF kiteytti Prahan olemuksen kerran jotenkin todella osuvasti. Se ajatus oli jotenkin sellainen, että Prahassa kaikki toimii lähes saksalaisella täsmällisyydellä, mutta silti siinä tunnelmassa on sellainen pieni ripaus slaavilaista pehmeyttä. Jotain sellaista raukean iltapäivän kiireetöntä rauhaa. Se pitää niin hyvin paikkansa. Prahalaisessa privatissa panojen jälkeen kaunis prahatar kainalossa loikoillessa tulee tunne että tästä hetkestä ei haluaisi ikinä lähteä pois. Mutta onhan se vaan lähdettävä. Mutta onneksi sitten siinä viereisessä oluttuvassa voi juoda pari huurteista taivaallisen hyvää Pilsner Urguellia ja miettiä juuri kokemaansa. Ja kohta alkaa jo suunnitella seuraavaa seikkailua.  :)

« Viimeksi muokattu: 22.02.18 - klo:12:08 kirjoittanut Fuser »

fireman82

• Full Member
« Vastaus #28 : 22.02.18 - klo:13:20 »
 Eihän siinä sitten mitään. Ajattelin vaan, että hienot kirjoituksesi häviävät tänne paskan heiton sekaan, kun moderointi on mitä on. Ei kannusta kyllä mitenkään mitään asiallisempaa tekstiä suoltamaan. Harmi.
Mitä Prahaan tulee niin se on se mun kaupunki jo näiden parin visiitin jälkeen.

elreino

• Jr. Member
  • **
« Vastaus #29 : 22.02.18 - klo:15:27 »
Mitä hemmettiä fireman82 tulee sitten tämänkin ketjun sabotoimaan ihme ulinalla moderoinnista. Fuserin tarinoita on ihan mielenkiintoista lukea ihan täälläkin jollet pomppisi koko ajan tasavallassa kun jutut ei mee sun sääntöjen mukaan