Kirjoittaja Aihe: Bella- Bratislavan aurinko  (Luettu 1677 kertaa)

lprman1

• Hero Member
Vs: Bella- Bratislavan aurinko
« Vastaus #15 : 04.05.16 - klo:10:23 »
Ala sitten liikkumaan. ;D

En edes muista milloin en olisi ollut joissain noissa kahdessa kaupungissa reissussa työn puolesta tai vapaa-ajalla, joten eipä paljoa kiinnosta edes mikään Lappeenrannan hupakkotilanne.  ;D Sinua kun se noin paljon kiinnostaa, niin stalkkaa itselles sieltä vaikka joku venakko ja käy samalla syömässä vety.
-Tavallinen tamperelainen Matti Näsä-

Rajakeille todellisuus ei ole este.

DeeDee

• Hero Member
  • FitFarm
« Vastaus #16 : 04.05.16 - klo:11:43 »
Hyvin olet Labbeenrannan maineen pilannut pakko"ystävällisyydelläsi". Sitä saa sitten mitä tilaa ;D Kaikki kiertää kaukaa.

lprman1

• Hero Member
« Vastaus #17 : 04.05.16 - klo:11:59 »
Hyvin olet Labbeenrannan maineen pilannut pakko"ystävällisyydelläsi". Sitä saa sitten mitä tilaa ;D Kaikki kiertää kaukaa.

Puhu vaan omasta puolestasi.  ::) Itselläni ei ole tapana takertua ja rakastua hutsuihin....olen kuullut, että joillain sen on enemmin tapa kuin poikkeus. Mahtaa siinä olla hutsulla pokassa pitelemistä.  ;D  Usealta hupakolta olen kuullut, että nimenomaan välttävät Tampereelle menoa ainoastaan sinun takiasi. Lappeenrannassa nyt harvoin ketään muutenkaan käy, mutta ne ketkä ovat käyneet, ovat kehuneet kaupunkia ja eniten ystävällisiä asiakkaita. Jostain syystä se Tampere tulee negatiivisessa mielessä keskusteluissa aina esille. Mistähän sekin johtuu.

Vieläkö muuten pukeudut kuin teini?  ;D Siitä on muuten saatu hyvät naurut sinun "vakkareiden" kanssa aina kun on tavattu.
-Tavallinen tamperelainen Matti Näsä-

Rajakeille todellisuus ei ole este.

DeeDee

• Hero Member
  • FitFarm
« Vastaus #18 : 04.05.16 - klo:12:16 »
Häiriköinneistäsihän on täälläkin avauduttu parin kotimaisen voimin joten pakkohan se on uskoa. Farkut ja t- paita oli päällä aamulla kun Anabelin treffasin. Sopii vitun hyvin asuksi treenatulle kropalle ;)

villerius

• Hero Member
« Vastaus #19 : 04.05.16 - klo:13:28 »
Farkut ja t- paita oli päällä aamulla kun Anabelin treffasin.
Sulla se vaan taso laskee ja laskee. Mä taas tapasin Jessican mut mulla ei ollut päällä mitään.  ;)
Tunnetaan myös nimimerkeistä "Juhalin ja satunnainen_kulkija"

En oo Legion

• Sr. Member
  • "Etelämantereellakin on käyty."
« Vastaus #20 : 04.05.16 - klo:17:54 »
Jpg-jessicoiden tapaamista kuvaruudulta ei lasketa. Sikäli kun oikeasti jonkun jessican tapaisit joskus ilman vaatteita, niin sillä jessicalla se silloin vasta taso lasikisikin, pokien taso, toivottavasti kuitenkin toipuisi siitä ennalleen, muutamassa vuodessa .
Villerius: "Tekopyhyys ja epärehellisyys saa minut raivon valtaan.".........."Etelämantereellakin on käyty."
Mister X (Villerius): "Villerius se oikeasti on SW:n Legion, kaksi suomihupakkoa on mulle näin kertonut"
Lifti: "Lifti on Lifti, singlenickeilijä henkeen ja vereen."

villerius

• Hero Member
« Vastaus #21 : 04.05.16 - klo:17:57 »
Jpg-jessicoiden tapaamista kuvaruudulta ei lasketa. Sikäli kun oikeasti jonkun jessican tapaisit joskus ilman vaatteita, niin sillä jessicalla se silloin vasta taso lasikisikin, pokien taso, toivottavasti kuitenkin toipuisi siitä ennalleen, muutamassa vuodessa .
Oot ihan oikeassa, mutkun haluun joskus muutakin kun sun karvaista persettä. Mun perseen takana sä kumminkin näemmä nuohoat kuin perskärpänen ikään.  ;)

En oo Legion

• Sr. Member
« Vastaus #22 : 04.05.16 - klo:18:08 »
Pidä homofantasiamölysi omassa mahassasi tai siis perseessäsi . Säälittävää muuten ettet sä tunne pärjääväs täällä deedeelle sanailussa muuten kuin käyttämällä kahta nikkiä ,vähintään .
Villerius: "Tekopyhyys ja epärehellisyys saa minut raivon valtaan.".........."Etelämantereellakin on käyty."
Mister X (Villerius): "Villerius se oikeasti on SW:n Legion, kaksi suomihupakkoa on mulle näin kertonut"

villerius

• Hero Member
« Vastaus #23 : 04.05.16 - klo:18:15 »
Pidä homofantasiamölysi omassa mahassasi tai siis perseessäsi . Säälittävää muuten ettet sä tunne pärjääväs täällä deedeelle sanailussa muuten kuin käyttämällä kahta nikkiä ,vähintään .
En mä voi, kun sähän tässä se perskärpänen olet ja jaakaat mua koko ajan, sen täytyy olla rakkautta.  :-*

villerius

• Hero Member
« Vastaus #24 : 04.05.16 - klo:18:16 »
käyttämällä kahta nikkiä ,vähintään .
Kerro mulle se toinen?

Letsmenoks

• Full Member
  • Elämäntapainsinööri AMK
« Vastaus #25 : 04.05.16 - klo:20:24 »
Ootte te kyllä yksiä vitun apinoita. Ne vähäiset rapsatkin mitä tänne tulee niin pakko tulla vittuilulla pilaamaan. Ihme taliaivoja...

Pysykää siellä vitun sw puolella jos ainoa anti tälle sivustolle on tuota tasoa.
En ole suvakki mutta...

Nakke Nakuttaja

• Sr. Member
« Vastaus #26 : 04.05.16 - klo:20:29 »
Ootte te kyllä yksiä vitun apinoita. Ne vähäiset rapsatkin mitä tänne tulee niin pakko tulla vittuilulla pilaamaan. Ihme taliaivoja...

Pysykää siellä vitun sw puolella jos ainoa anti tälle sivustolle on tuota tasoa.
No samaa vois kyllä toivottaa sulle...

DeeDee

• Hero Member
  • FitFarm
« Vastaus #27 : 04.05.16 - klo:21:09 »
Ootte te kyllä yksiä vitun apinoita. Ne vähäiset rapsatkin mitä tänne tulee niin pakko tulla vittuilulla pilaamaan. Ihme taliaivoja..
Outoa olla joskus samaa mieltä kanssasi. Modeltakin toivois jotain toimenpiteitä tilanteen muuttamiseksi.

Jurristi

• Newbie
  • *
« Vastaus #28 : 05.05.16 - klo:20:52 »
Bellasta puheenollen olen DeeDeen kanssa samaa mieltä, että kysessä on yksi ihastuttavimmista hupakoista. Onneksi on pitkään Tampereella niin kerkiän minäkin tapaamaan.

En oo Legion

• Sr. Member
« Vastaus #29 : 05.05.16 - klo:22:58 »
käyttämällä kahta nikkiä ,vähintään .
Kerro mulle se toinen?
Ameeban aivosi luulevat siis ettei se tulisi selväksi pelkästään tämän ketjun tätä sivua lukemalla .