Kirjoittaja Aihe: Mitä mietit tänään  (Luettu 3657 kertaa)

Fuser

• Full Member
Vs: Mitä mietit tänään
« Vastaus #90 : 29.12.17 - klo:19:57 »
Eas kirjoittelee sexwörkille kyllä hyviä rapsoja Pietarista. Eas on tahkonnut Pietaria edes takaisin kyllä iät ja ajat. Ja tietää varmasti kaiken Pietarin kaupallisen seksin scenestä. Olisi kyllä mukava päästä joskus Easin kanssa tutustumaan Pietarin ihmeisiin.  :)

Aikoinaan minulle Leningrad oli kyllä hyvinkin tuttu paikka. Siellä tuli nuorena poikana niin useasti käytyä naimassa. Silloin oli sellaisia bussimatkoja Oulusta Leningradiin. Tai ne bussit lähtivät jostain Rovaniemeltä. Oli se sekin aikaa. Ja matkustamista. Mutta kun olit menettänyt sydämesi Leningradin ladyille, niin mikäs siinä auttoi. Ja muistaakseni ne bussimatkat menivät ihan mukavasti. Mukana oli aina samanhenkistä porukkaa, ja pelattiin korttia ja juotiin viinoja. Paluumatkalla sitten pääasiassa nukuttiin ja muutenkin elvyttiin siitä resuamisesta. Leningradissa kun ei olut juuri aikaa ummistaa silmiään. Piti olla suunnilleen koko ajan liikenteessä.  :)

Olin opiskellut lukiossa venäjää ja opin nopeasti Leningradin metkut. Opin tuntemaan kaikkien suurten hotellien portsarit ja sutenöörit. Ja ennen kaikkea trokarit. Neuvostoliitossahan ei ollut prostituutiota lainkaan, mutta länsivaluutallahan kaikki järjestyi. Ja oma asennehan se silloinkin ratkaisi paljon. Kyläilin kyllä ihmeellisisssä neuvoastolähiöissä joissa kerrostaloissakin oli rappukäytäviä enemmän kuin kansakoulun aapisessa aakkosia. Sain niistä venäläisistä trokareista ihan hyviä ystäviäkin. Vein aina sellaista kampetta mukana mitä he halusivat. Ne naisten sukkahousuillan iloisesti rellestävät votkaturistit nyt ovat lähinnä sellaista urbaanilegendaa. Oli paljon arvokkaampaa tavaraakin vaihdettavaksi. Sellaista johon tullimiehet eivät kiinnittäneet huomiotaan. Sitä monasti ihmettelen, että miten en saanut sukupuolitauteja aisaani, vaikka yleensä aina paljaalla pantiin. Pysähtyneisyyden ajan Neuvostoliitossahan ei ehkäisyvälineitä tunnettu. Ehkäisyvälineet olivat länsimaisen kapitalismin keino yllyttää ihmisä moraalimattomaan elämään. Neuvostoihannehan perustui tiiviille perheyhteisölle. Aborttihan oli Neuvostoliiton valtion ainut hyväksymä ehkäisykeino.  :(

Kyllä se pysähtyneisyyden ajan Leningrad oli minulle sellainen tarunhohtoinen ihmemaa Oz. Olin hyvin surullinen kun kommunismi sitten sielläkin romahti. Mutta venäjän opiskelusta ja harjoittamisesta oli minulle suurta hyötyä sitten kun matkani myöhemmin johti Prahaan. Ja rakastuin siihen kaupunkiin. Opin nopeasti tsekin kielen sellaisen välttävän taidon. Kun on kerrran opetellut yhden itämurteen kunnolla, niin sitten sen toisen slaavilaisen kielen oppiminen on melko helppoa. Nämä kaikki itämurteet kun ovat niin läheistä sukua toisilleen. Eli kyllä minun hikoilustani vaativan venäjänkielen lehtorini rutistuksessa ja pitkistä bussimatkoista Leningradiin on ollut paljon iloa. Myöhemminkin. Ja sellaista iloa mitä silloin nuorena abiturienttina en osannut edes haaveillakkaan. Mutta kyllä Pietarissa olisi mukava käydä jonkun sen kaupungin nykyisen kaupallisen seksin scenen tuntijan kanssa. Nyt harmittaa kun on bannattu sexwörkiltä, eikä voi lähettää Eas:lle mitään privaa asiasta.  :(
« Viimeksi muokattu: 29.12.17 - klo:19:59 kirjoittanut Fuser »

Nimara

• Hero Member
  • Puh. 040-4795741 www.sexwork.net/girl/16593
« Vastaus #91 : 30.12.17 - klo:12:51 »
Tavoistani poiketen, istahtaisin sinun kanssa ihan ilmaiseksi Prahan katukahvilaan ja kuuntelisin lumoutuneena sinunjutustelua.

Prison Chaplain

• Sr. Member
  • Sallikaa minun aloittaa ja sallikaa minun lopettaa
« Vastaus #92 : 30.12.17 - klo:15:59 »
Mietintämyssy kovilla:

A) vedänkö handuun
B) menenkö pikaiselle

Jos B niin
C) Blondi vai
D) Brunette

Jos C niin
E) Ami
F) Evylina

Jos D niin
G) Ella vai
H) Abby

Elämän vaikeimpia päätöksiä taas kerran
« Viimeksi muokattu: 30.12.17 - klo:16:06 kirjoittanut Prison Chaplain »
Matteus 23:12 "Mutta joka itsensä ylentää, se alennetaan; ja joka itsensä alentaa, se ylennetään

sivustaseuraaja

• Sr. Member
  • back with a vengeance
« Vastaus #93 : 11.01.18 - klo:13:04 »
Tavoistani poiketen, istahtaisin sinun kanssa ihan ilmaiseksi Prahan katukahvilaan ja kuuntelisin lumoutuneena sinunjutustelua.

Suhun on helppo tehä vaikutus. Alkoholisti jorisee jotain känni- ja huotausmuistojaan ja vielä kun se tarjoaa sulle lonkeron, sä oot myyty :-X

fireman82

• Full Member
« Vastaus #94 : 26.01.18 - klo:18:34 »
Miten kaikki voikin mennä kuten olin jo jossain kuvitellutkin :)
https://www.sexwork.net/girl/47790
Yes, I am a dreamer too..

sepi

• Sr. Member
« Vastaus #95 : 26.01.18 - klo:18:39 »
huh huh giulianna on aika hottis.

fireman82

• Full Member
« Vastaus #96 : 26.01.18 - klo:18:41 »
On on. Tais tulla uusinta visiitti eteen.
Yes, I am a dreamer too..