Kirjoittaja Aihe: Nimara  (Luettu 1571 kertaa)

Pekka_Juhani

• Vieras
Nimara
« : 04.12.17 - klo:16:19 »
SW:lla Nimara on hyvässä huudossa. Siellä on häntä ylistävä rapsa. On myös polli, jossa häntä vaaditaan takaisin forkalle.

Pekka_Juhani

• Vieras
Vs: Nimara
« Vastaus #1 : 11.12.17 - klo:07:10 »
Legsu sanoo, että permabannitkin voidaan poistaa, jos bannattu vain käyttäytyy tästä eteenpäin kunnolla.

Nimara

• Hero Member
  • Puh. 040-4795741 www.sexwork.net/girl/16593
« Vastaus #2 : 11.12.17 - klo:08:30 »
Ainahan minä käyttäydyn kunnolla. Yhtään varoitusta edes täälläkään saanut.
"Make them wonder why you're still smiling."

Nakke Nakuttaja

• Sr. Member
« Vastaus #3 : 11.12.17 - klo:09:32 »
Legsu sanoo, että permabannitkin voidaan poistaa, jos bannattu vain käyttäytyy tästä eteenpäin kunnolla.
Eli suomeks sanottuna bannit voidaan purkaa, kunhan suostuu nuolemaan legsun ja mafian persettä.

sepe

• Full Member
« Vastaus #4 : 11.12.17 - klo:12:08 »
Ha haa, en minäkään saanut minkään valtakunnan varoitusta, lähtö tuli kuin luteelle.

Jos saan kysyä niin miksi sut bannattiin?

Nimara

• Hero Member
« Vastaus #5 : 11.12.17 - klo:13:50 »
Se on sitten Venlalle/Leksulle dementia iskenyt, kun hänelle on Nimaran bannit hämärän peitossa ;D
No joka tapauksessa, edelleenkin pidän asiakkaiden puolta huoraterroria vastaan, jos siinä nyt tulee sanottua jotain tuhtia tätiä luumusukaksi tai vastaavaksi, niin rapatessa roiskuu. Hottis Puuma ja Neiti Salainen olivat muuten juuri sellaisia luumusukkia, jotka useinkin muistivat minua vittumaisilla yksityisviesteillä, vaikka joku asia ei olisi heihin liittynytkään. No onneksi siellä on myös asiallisia sihteereitä, joita aina olen arvostanut kirjoituksiensa perusteella, heistä ja asiakkaista minulla ei ole ollut kuin hyvää sanottavaa.
Asioista pitää saada puhua, niin kuin ne ovat, eikä vain sihteerien keskenään sopimalla tavalla.
No Nimara ei sovi wörkille ja wörkki ei sovi Nimaralle, se ei ole miksikään tässä muuttunut.

mäkikotka

• Newbie
  • *
« Vastaus #6 : 25.09.18 - klo:22:38 »
Nimppis pienipää älä selitä..selvästi sinä kaipaat wörkille. Sehän on ilmeistä pikkuinen.. kun sun sama legsun parjays levysi pyörii..niin..mistä muustakaan olisi kyse. Voi sua!!
Se on sitten Venlalle/Leksulle dementia iskenyt, kun hänelle on Nimaran bannit hämärän peitossa ;D
No joka tapauksessa, edelleenkin pidän asiakkaiden puolta huoraterroria vastaan, jos siinä nyt tulee sanottua jotain tuhtia tätiä luumusukaksi tai vastaavaksi, niin rapatessa roiskuu. Hottis Puuma ja Neiti Salainen olivat muuten juuri sellaisia luumusukkia, jotka useinkin muistivat minua vittumaisilla yksityisviesteillä, vaikka joku asia ei olisi heihin liittynytkään. No onneksi siellä on myös asiallisia sihteereitä, joita aina olen arvostanut kirjoituksiensa perusteella, heistä ja asiakkaista minulla ei ole ollut kuin hyvää sanottavaa.
Asioista pitää saada puhua, niin kuin ne ovat, eikä vain sihteerien keskenään sopimalla tavalla.
No Nimara ei sovi wörkille ja wörkki ei sovi Nimaralle, se ei ole miksikään tässä muuttunut.

Gottfried

• Hero Member
« Vastaus #7 : 25.09.18 - klo:22:48 »
Vai kaipaaks mäkikotka Nimpparaa takas Sexworkille, oon ollu huomaavinani jo pidempään... On muuten valjuks menny se sivusto.

Uusi Vaihtoehto

• Hero Member
« Vastaus #8 : 25.09.18 - klo:23:10 »
Mäkikotka liitää mäkeä alas lonkun voimalla.
"Ei niitä nyt niin tuhoisan paljoa ole tullut, että kaista olisi tukkeutunut etkä sentään lööperi tuotteliaimman tai turhimpien bad post reporttien naputtelijan viittaa ansaitse, Ruotsin foorumilla oli aikanaan yksi tyyppi joka oli pahempi."  ;D

Nimara

• Hero Member
« Vastaus #9 : 26.09.18 - klo:06:04 »
Nimppis pienipää älä selitä..selvästi sinä kaipaat wörkille. Sehän on ilmeistä pikkuinen.. kun sun sama legsun parjays levysi pyörii..niin..mistä muustakaan olisi kyse. Voi sua!!

Varo niitä
jotka väittävät tietävänsä
mitä sinä haluat
Tommy Tabermann

Raaka Arska

• Hero Member
« Vastaus #10 : 26.09.18 - klo:06:35 »
Joo kylä silloin meinaan ei ollu, ei meinaan ollu pulaa huarista ja tosta kuinka aika kuluu ei tarvinnu jäärä kotio telkkaria katteleen ;D

Gottfried

• Hero Member
« Vastaus #11 : 26.09.18 - klo:09:08 »
On näköjää aamu lonkut jo kietastu huivii ku tuntuu arskanraakileella kulkevan.  ;D

Saila Slioor

• Vieras
« Vastaus #12 : 24.10.18 - klo:10:13 »
Mun bannit tuli kyllä aivan täysin aiheetta siellä mätäläjässä. Eipä mulla kerinnyt ilmo ollakaan kuin jokusen viikon siellä ja yhteydenotot SW:n Suomi-foorumin kautta oli kaikki lähinnä runkkuviestejä. Itse ilmopuolen maksullisia yhteydenottoja tuli ehkä kaksi. Ne muutamat jotka oon tavannu SW:n kautta, ovat myös nähneet ilmoni muilla saiteilla.

SW on alustana täysin toimimaton ja sen käyttöön meni ihan liikaa turhaa aikaa koska piti aina vastata yksäreihin sen ysäritasoisen alustan kautta eikä voinut suoraan sähköpostin kautta. Ja kun ei saanut pitää yhteystietoja esillä (totta kai ne mulkut rahastaa minkä kerkeää tyttöjen ilmoilla), niin kiitos ei jo senkään puolesta. Parempi olla tukematta noita pellejä rahallisesti. Siksi ne on niin tarkkoja sen suhteen ettei yhteydenpitoa ja ”mainostusta” esiinny liikoja siellä, koska niiltä menee silloin ilmorahat ohi suun. Parittajia koko moderaattorisakki.

Nimara

• Hero Member
« Vastaus #13 : 24.10.18 - klo:14:18 »
Ei SW:n ilmoitusrahat moderaattoreille mene. En muista mikä on omistajatahon Morbel srl:n alkuperäinen kotimaa, ilmoitusmaksut meni ennen espanjalaiselle tilille, nyt jo pidemmän aikaa romaniaan. Epäilen, ettei yrityksen omistaja(t) ole suomalaisia kuitenkaan.

SW:n ilmoituspuolihan se on, millä koko wörkkiä keskustelufoorumeineen ylläpidetään. Foorumi tukee  ilmoituspuolta ja toisinpäin. Tuskin ilman ilmoituksista ja salasanojen ostosta kertyviä tuloja koko wörkkiä olisi olemassakaan.
Luonnollisesti foorumin puolella mainostaminen on kielletty, samoin yhteystietojen jakelu ilmaisessa ilmoituksessa, eihän koko liiketoiminnassa olisi muuten mitään järkeä.
Itse asiassa ne asiakkaat, jotka ostavat salasanoja ja ne sihteerit, jotka maksavat ilmoituksestaan rahoittavat ja mahdollistavat koko keskustelufoorumin olemassa-olon ja ilmaiseksi ilmoittavien sihteereiden ilmoitukset.

Ennen banneja juttelin ja sovin tapaamisia paljonkin privalla asiakkaiden kanssa, oli sekin välillä hyödyllinen, paitsi hidas tapa. Alusta lähtien pidin myös maksullista ilmoitusta silloin kun oli paneskelupäivä, minusta 20 eken päivämaksu yhteystietojen näkymisestä on melkein sama kuin ilmainen. Ajattelen paitsi omaa tilipussiani, niin myös asiakaspalvelua; kuinka paljon helpompaa mahdollisen asiakkaan on vaan soittaa tai tekstata, kun sihteerin numero löytyy ilmoituksesta.

En minä ainenkaan ole löytänyt parempaa pillunmyynti kanavaa, jos Turskista ei lasketa ;D kuin SW:n ilmoituspuoli. Seksitreffit ym. on ihan perseestä, paitsi jos tykkää vastailla tosi runkkareiden kysymyksiin.

Uusi Vaihtoehto

• Hero Member
« Vastaus #14 : 24.10.18 - klo:14:32 »
Ei SW:n ilmoitusrahat moderaattoreille mene. 
Meinaatko että ne modet huhkii siellä yötä myöten ilmaiseksi? Vai taikapadastako ne rahat heidän palkkaansa otetaan?
"Ei niitä nyt niin tuhoisan paljoa ole tullut, että kaista olisi tukkeutunut etkä sentään lööperi tuotteliaimman tai turhimpien bad post reporttien naputtelijan viittaa ansaitse, Ruotsin foorumilla oli aikanaan yksi tyyppi joka oli pahempi."  ;D