Kirjoittaja Aihe: Hattaran poistuminen Sexwork:iltä  (Luettu 2168 kertaa)

sepi

• Hero Member
Vs: Hattaran poistuminen Sexwork:iltä
« Vastaus #15 : 08.12.17 - klo:18:49 »
minä ainakin odotan nimaraa tänne, pääsemme puhumaan vähän pyöreämmistä kotimaisista.

sepi

• Hero Member
« Vastaus #16 : 08.12.17 - klo:18:55 »
olisi kiva kuulla saimaan luottomiehen tarina että miten hän on ajautunut tuohon tilaan mikä on..

lprman1

• Hero Member
« Vastaus #17 : 08.12.17 - klo:19:13 »
^^voit varmaan jakaa myös kokemukset siitä, miten olet saanut Vipsulta lähestymiskiellon?  :o
-Tavallinen tamperelainen Matti Näsä-

Rajakeille todellisuus ei ole este.

sepi

• Hero Member
« Vastaus #18 : 08.12.17 - klo:19:16 »
^ taidat puhua itestäs nyt. Vielläkö muuten soittelet häirikkö puheluja?

lprman1

• Hero Member
« Vastaus #19 : 08.12.17 - klo:19:19 »
^ihana kuvitelma, mutta eiköhän toi huorien häiriköinti ole ihan sinun alaasi.......mikä ihme saa ihmisen siihen...sitä varmaan kysyt itseltäsi joka aamu kun heräät...et vaan pysty lopettamaan. Onhan toi sinun ja Vipsun keissi jo aika naurettava ja silti vieläkin jaksat.

Nakke Nakuttaja

• Sr. Member
« Vastaus #20 : 08.12.17 - klo:19:27 »
olisi kiva kuulla saimaan luottomiehen tarina että miten hän on ajautunut tuohon tilaan mikä on..
Veikkaan syyksi mm. seuraavia:

- Lapanen ei oo saanu pillua vuosiin
- Lapanen on vihevasuri, ja Vihreitten kannatus on laskussa
- se ei vaan saa päätään pois perseestä

sepi

• Hero Member
« Vastaus #21 : 08.12.17 - klo:19:28 »
^^ suosittelen sullekkin alkoholin käytön lopettamista.

Nakke Nakuttaja

• Sr. Member
« Vastaus #22 : 08.12.17 - klo:19:31 »
Kentältä voin turskien viesteistä sen verran kertoa, että sinun osakkeet huorana on aika alhaalla olleet jo pitkän aikaa eikä vähiten sen takia, miten itsesi täällä tuot esille.
Kentältä? LOL  ;D

Ainoo kenttä josta sulla on kokemusta on lasten kenttä.

Nimara

• Hero Member
  • Puh. 040-4795741 www.sexwork.net/girl/16593
« Vastaus #23 : 08.12.17 - klo:21:05 »
Lprman, niin olet samassa seurakunnassa kuin jokunen muukin mies, en tarvitse enkä halua mitään huh huh miehiä asiakkaaksi, enkä ketään, jota paneminen kanssani ei kiinnosta. Sanoit: "Kentältä voin turskien viesteistä sen verran kertoa, että sinun osakkeet huorana on aika alhaalla olleet jo pitkän aikaa eikä vähiten sen takia, miten itsesi täällä tuot esille." Vastaan: Luuletko etten sitä tiedä, mutta minä valitsin itseni, enkä suomihuorien sosialismia tai tupla nickeillä toinen toisinaan kehumista wörkillä, niin kuin ikävä kyllä moni sihteeri, joka ei muusta tiedä. Enhän ole sinua koskaan tavannutkaan. Saat sie silti soitella, jos alkaa vanne kiristämään päätä. Ilman teitä sankaripoikaystäviä ja horomafian loukkun jääneitä, jää silti vielä asiakkaita minullekin.
Viskiä en juo ja jos sun mielestä ajelelen kännissä reissussa tai täältä maalta autoilen humalassa kaupoille, niin soita poliisille. Aika säälittävä tuokin kortti. Jos juon, niin vedän Suomi-viinaa, menen saunaan, enkä löydä kirjaimia näppäimistöltä.
Teillä tuon saman seurakunnan jäsenillä on tapana, että vetoatte siihen, että olen kateellinen tai olen kännissä. No ette te parempaan vissiin pysty.
Jokapäiväinen avautuminen johtuu nyt siitä, etten halua tuottaa pettymystä jättämättä kommentoimasta jonkun kuvaa joulukalenterissa ja niitä olen kommentoinut vaan kuva kuvalta ihan tuntemuksen mukaan. Joku miellyttää, joku ei. Mutta ei minun mielipiteellä pitäisi olla mitään merkitystä, vai onko onko?... näin Ribbeä lainatakseni.

lprman1

• Hero Member
« Vastaus #24 : 08.12.17 - klo:21:51 »
^no toi vaan vahvisti sen minkä totesin jo mielessäni ajat sitten. Ei voi muuta kuin hämmästellä, että mihin on tultu.....toivottavasti jossain vaiheessa edes tilanne muuttuu pikkaisen paremmaksi...ja tän sanon vain siksi koska olen aina sinusta tykännyt.....on vaan toi mopo karannut jo käsistä pahasti aikoja sitten näköjään. Ei muuta kuin onnea elämään.....sitä tarvitset.

Nimara

• Hero Member
  • Puh. 040-4795741 www.sexwork.net/girl/16593
« Vastaus #25 : 08.12.17 - klo:22:28 »
Tuntuu muuten, että jokainen sana mitä nykyisin kirjoitat on jotenkin myrkytetty paskalla.....ehkä voit kertoa tähän väliin mikä on kuuluisan matkailuauton tarina ja miksi siitä täytyi luopua? Hakiko vouti sen? Sen kanssa liikkuminenhan tiesi kuitenkin niin helppoa rahaa....ainakin omasta mielestäsi.

Vai jos se paska vaan onkin sun pään sisällä, ootko ikinä sitä miettinyt ? No älä liikaa mieti, se ei sovi sulle.
Joka päivä pitää joulukalenteria kommentoida, ettei kukaan koe jääneensä huomioitta. Sitä paitsi hehkutan, jos on jotain hehkutettavaa. Viimeeksi tuo kuulemma Ninnin täydellinen pylly. Niin mitä sinä oikein vingut siellä ?
Ai suokin häiritsee tuo vitsin hieno massasta jopa caravaanien keskuudessa erottuva asunto-auto, mutta ei minulla sitä enää ole, joten voit hengittää rauhassa. Se oli 9-metrinen uudehko integroitu hopeanvärinen telivehje.
Aika tarkkaan vuosi sitten, katselin sitä tuossa pihalla. Ajattelin silloin ettei kiinnosta tuo mötikkä tai sillä reissaaminen enää yhtään. Yli kahden vuoden sillä tuli reissattua ympäri vuoden ja siksi pystyin menemään pikkukyliinkin.
Silloin vuosi sitten vaan tuli mitta täyteen sähköpiuhojen vetelyä ja monessa paikassa paloi sulake, kun vei liikaa virtaa. No sitten kaasupullojen vaihtaminen, paskasäiliön tyhjennykset ja vesisäiliön täyttämiset. En kysynyt oliko ostaja vouti ammatiltaan.
Yritän vaan olla kunnon huora, ei minusta oikein kunnollista caravaanaria saa. No tuli sitäkin kokeiltua. Jos joku muu sihteeri kokeilee,  niin kantsii kattoa, että on varasulakkeet vesipumppuun. Kiva olla tyhmänä saippuat päällä, kun vettä ei tule suihkusta. Kyllä minä sitten opin senkin ja pari muuta asiaa. Ehkä mielikuva minullakin tuosta oli ruusuisempi kuin totuus. Minulla oli myös asunto-osan ilmastointi, mutta hitsi, että oli kesällä vähän turhankin lämmintä. Pikkasen partiohenkeähän tuollainen tarvitsee.

villerius

• Hero Member
« Vastaus #26 : 09.12.17 - klo:10:29 »
Tää naruhan alkaa muistuttamaan lastentarhaa, missä karat nokittaa toisiaan...

Tunnetaan myös nimimerkeistä "Juhalin ja satunnainen_kulkija"

villerius

• Hero Member
« Vastaus #27 : 09.12.17 - klo:11:13 »
https://www.youtube.com/watch?v=jI-TcE7jJz8
Ei oikein paremmin voisi enää sanoa, mutta perin huvittavaa.
Tunnetaan myös nimimerkeistä "Juhalin ja satunnainen_kulkija"

Vanha Juku

• Jr. Member
  • **
« Vastaus #28 : 10.12.17 - klo:08:07 »
Se tulee
takas ku
massit loppu
routa ajaa
porsaan vai
mikä se
oli

sepe

• Full Member
« Vastaus #29 : 11.12.17 - klo:12:00 »
Mistä vetoa että alle vuos niin se on takas bisneksessä. Varmaan burn out kun oli suosittu ja teki liikaa duunia. Varmaan kuullaan hänestä vielä, annetaan levätä nyt rauhassa vaan. Voimia hattara jos luet tätä!