Kirjoittaja Aihe: Hattaran poistuminen Sexwork:iltä  (Luettu 1238 kertaa)

Nimara

• Hero Member
  • Puh. 040-4795741 www.sexwork.net/girl/16593
Vs: Hattaran poistuminen Sexwork:iltä
« Vastaus #30 : 08.12.17 - klo:22:28 »
Tuntuu muuten, että jokainen sana mitä nykyisin kirjoitat on jotenkin myrkytetty paskalla.....ehkä voit kertoa tähän väliin mikä on kuuluisan matkailuauton tarina ja miksi siitä täytyi luopua? Hakiko vouti sen? Sen kanssa liikkuminenhan tiesi kuitenkin niin helppoa rahaa....ainakin omasta mielestäsi.

Vai jos se paska vaan onkin sun pään sisällä, ootko ikinä sitä miettinyt ? No älä liikaa mieti, se ei sovi sulle.
Joka päivä pitää joulukalenteria kommentoida, ettei kukaan koe jääneensä huomioitta. Sitä paitsi hehkutan, jos on jotain hehkutettavaa. Viimeeksi tuo kuulemma Ninnin täydellinen pylly. Niin mitä sinä oikein vingut siellä ?
Ai suokin häiritsee tuo vitsin hieno massasta jopa caravaanien keskuudessa erottuva asunto-auto, mutta ei minulla sitä enää ole, joten voit hengittää rauhassa. Se oli 9-metrinen uudehko integroitu hopeanvärinen telivehje.
Aika tarkkaan vuosi sitten, katselin sitä tuossa pihalla. Ajattelin silloin ettei kiinnosta tuo mötikkä tai sillä reissaaminen enää yhtään. Yli kahden vuoden sillä tuli reissattua ympäri vuoden ja siksi pystyin menemään pikkukyliinkin.
Silloin vuosi sitten vaan tuli mitta täyteen sähköpiuhojen vetelyä ja monessa paikassa paloi sulake, kun vei liikaa virtaa. No sitten kaasupullojen vaihtaminen, paskasäiliön tyhjennykset ja vesisäiliön täyttämiset. En kysynyt oliko ostaja vouti ammatiltaan.
Yritän vaan olla kunnon huora, ei minusta oikein kunnollista caravaanaria saa. No tuli sitäkin kokeiltua. Jos joku muu sihteeri kokeilee,  niin kantsii kattoa, että on varasulakkeet vesipumppuun. Kiva olla tyhmänä saippuat päällä, kun vettä ei tule suihkusta. Kyllä minä sitten opin senkin ja pari muuta asiaa. Ehkä mielikuva minullakin tuosta oli ruusuisempi kuin totuus. Minulla oli myös asunto-osan ilmastointi, mutta hitsi, että oli kesällä vähän turhankin lämmintä. Pikkasen partiohenkeähän tuollainen tarvitsee.

Prison Chaplain

• Sr. Member
  • Sallikaa minun aloittaa ja sallikaa minun lopettaa
« Vastaus #31 : 08.12.17 - klo:23:49 »
^mikä motiivi sinulla on levitellä täyttä paskaa täällä ja mustamaalata kyseistä palveluntarjoajaa?

Helvettiäkö mun kirjoitukset sulle kuuluu? Esiinnyt niin vitun maahanmuuttajamyönteisenä maailmanpelastajana vaikka et tiedä maailman menosta mitään siellä perähikiällä tai missä lienet nyt asutkaan.

Vai oletko ehkä parittaja? Hattaran parittaja ja lähti pisinekset alamäkeen?
Matteus 23:12 "Mutta joka itsensä ylentää, se alennetaan; ja joka itsensä alentaa, se ylennetään

Prison Chaplain

• Sr. Member
« Vastaus #32 : 08.12.17 - klo:23:50 »
^ei ole....ja ymmärrän täysin jos tykkäät kollegoiden paskamaalaamisesta....sitä kun harrastat täällä itsekkin lähes joka viestissä. Auttaisikohan siihen asiakkaiden (muuden kuiten niiden kahden tai kolmen vakkarin lisäksi) houkuttelemiseen jokin muu markkinakeino, kuin avautua viskipäissään täällä päivittäin? Kentältä voin turskien viesteistä sen verran kertoa, että sinun osakkeet huorana on aika alhaalla olleet jo pitkän aikaa eikä vähiten sen takia, miten itsesi täällä tuot esille. No jokainen valitsee tiensä..joskus vain toivoisi, että sellaiset tyypit josta on joskus tykännyt eivät jäisi ojan pohjalle.

Tuntuu muuten, että jokainen sana mitä nykyisin kirjoitat on jotenkin myrkytetty paskalla.....ehkä voit kertoa tähän väliin mikä on kuuluisan matkailuauton tarina ja miksi siitä täytyi luopua? Hakiko vouti sen? Sen kanssa liikkuminenhan tiesi kuitenkin niin helppoa rahaa....ainakin omasta mielestäsi.

Jaahas, oletkin kaikkien turskien mafioso, vaiko sittenkin Väyrynen? Kentän ääni puhuu - mitä vittua. Oletko joku homo runkkari kun äijien panoreissuja kuolaat?
Matteus 23:12 "Mutta joka itsensä ylentää, se alennetaan; ja joka itsensä alentaa, se ylennetään

Prison Chaplain

• Sr. Member
« Vastaus #33 : 08.12.17 - klo:23:51 »
^no toi vaan vahvisti sen minkä totesin jo mielessäni ajat sitten. Ei voi muuta kuin hämmästellä, että mihin on tultu.....toivottavasti jossain vaiheessa edes tilanne muuttuu pikkaisen paremmaksi...ja tän sanon vain siksi koska olen aina sinusta tykännyt.....on vaan toi mopo karannut jo käsistä pahasti aikoja sitten näköjään. Ei muuta kuin onnea elämään.....sitä tarvitset.

Ota nyt jumalauta ne lääkkeet ja hengitä syvään. Kyllä se elämä vielä sinullekin hymyilee ja löydät uuden paritettavan.

villerius

• Hero Member
« Vastaus #34 : 09.12.17 - klo:10:29 »
Tää naruhan alkaa muistuttamaan lastentarhaa, missä karat nokittaa toisiaan...

Tunnetaan myös nimimerkeistä "Juhalin ja satunnainen_kulkija"

villerius

• Hero Member
« Vastaus #35 : 09.12.17 - klo:11:13 »
https://www.youtube.com/watch?v=jI-TcE7jJz8
Ei oikein paremmin voisi enää sanoa, mutta perin huvittavaa.
Tunnetaan myös nimimerkeistä "Juhalin ja satunnainen_kulkija"

Prison Chaplain

• Sr. Member
« Vastaus #36 : 09.12.17 - klo:11:28 »
Tässä on oikea syy Hattaran poistumiseen, hän kuunteli ja otti opikseen:

Jos sinun oikea silmäsi viettelee sinua, repäise se pois ja heitä luotasi;
 ...Ja jos sinun oikea kätesi viettelee sinua, hakkaa se poikki ja heitä luotasi;
sillä parempi on sinulle, että yksi jäsenistäsi joutuu hukkaan, kuin että koko ruumiisi menee helvettiin.

Matt. 5:29-30

Vanha Juku

• Jr. Member
  • **
« Vastaus #37 : 10.12.17 - klo:08:07 »
Se tulee
takas ku
massit loppu
routa ajaa
porsaan vai
mikä se
oli

sepe

• Newbie
  • *
« Vastaus #38 : 11.12.17 - klo:12:00 »
Mistä vetoa että alle vuos niin se on takas bisneksessä. Varmaan burn out kun oli suosittu ja teki liikaa duunia. Varmaan kuullaan hänestä vielä, annetaan levätä nyt rauhassa vaan. Voimia hattara jos luet tätä!

Mister X

• Sr. Member
« Vastaus #39 : 11.12.17 - klo:21:16 »
Lööperi yrittää parantaa imagoaan SW:n horojen silmissä  ;D

Nakke Nakuttaja

• Hero Member
« Vastaus #40 : 11.12.17 - klo:22:57 »
Lööperi yrittää parantaa imagoaan SW:n horojen silmissä  ;D
Tell me something new.  ;D