Kirjoittaja Aihe: Rauhallista Joulua  (Luettu 353 kertaa)

Prison Chaplain

• Sr. Member
  • Sallikaa minun aloittaa ja sallikaa minun lopettaa
Vs: Rauhallista Joulua
« Vastaus #15 : 25.12.17 - klo:22:33 »
Vaimosi ja lapset pääsi turvakotiin taas? Hienoa!

Syyttömänä syntymään
Sattui hän
Tähän maahan pohjoiseen ja kylmään
Jossa jo esi-isät
Juovuksissa tottakai
Hakkasivat vaimot, lapset, jos ne kiinni sai

Perhe saadaan kotiin keskiviikkona niin viikonloppuna voidaan taas leikkiä...nalleseikkailua. Joulupäivä mennyt itsekseen naattien ja naapurin rouvaa nussien, toki sitäkin piti vähän koulia kun ei ymmärtänyt antaa.
Matteus 23:12 "Mutta joka itsensä ylentää, se alennetaan; ja joka itsensä alentaa, se ylennetään

sepi

• Sr. Member
« Vastaus #16 : 25.12.17 - klo:23:20 »

Prison Chaplain

• Sr. Member
  • Sallikaa minun aloittaa ja sallikaa minun lopettaa
« Vastaus #17 : 25.12.17 - klo:23:22 »
Piti kirjoittaa vielä ihan vitun ihme unesta tuohon Eppujen riimittelyn alle mutta lorttojen jahtaamiselta sen unohdin. Mutta tässä tää nyt kuitenkin olis:

Olin jossain kylpylässä tms. pitkän viikonlopun reissulla josta piti palata sunnuntai-iltana että ehtii duuniin maanantaiksi. Räihnänen kaksio oli majoituspaikkana ja mukana oli mun edesmennyt faija.

Siellä kylpylässä oli sitten (tietenkin) hemaiseva pitkähiuksinen blondi isoilla rinnoilla ja sitä piti piirittää urakalla. Ja lopulta sitten onnistuin ja tyttö lupas lähteä huoneeseen mukaan. No seuraavassa vaiheessa tää rintavarustus olikin mun faijan kainalossa ja jostain syystä piti häntä minuna. Faija nukkui eikä herännyt.

Aika kului kylpylässä (miksihän se oli kylpylä, vaikka itse kylpylän puolella en käynyt) ja oli kolme tuntia kymmenen minuuttia junan lähtöön. Niin helvetti mä alan sitten etsimään sitä muijaa. Ja sitä ei löydy mistään, faija edelleen nukkuu. Ja mä etsin sitä blondia ihan vitusti se oli tärkeetä löytää (en muista miksi), niin tärkeetä että aloin katsomaan seuraavaa junaa miten se lähtee. Ja seuraava juna lähti vasta ma aamulla ja en olis kerinny sillä töihin.

Jatkoin etsimistä ja tuskailin samalla, että lähdenkö iltajunalla vai otanko riskin ja menen vasta ma aamulla jos pomo ei olis paikalla. Ja faija vaan nukkui se ei reagoinut mitenkään. Olin myös vähän vihainen sille kun sillä oli se bööna ollut kainalossa mutta ei ollut enää.

Lopulta sit kuitenkin tein päästöksen lähteä sillä iltajunalla, ja kävin ainoan kerran sitten lähtiessä kurkkaamassa siellä kylpylän puolella, niin siellä tää blondi uiskenteli yksin pienessä altaassa. Ja siihen se uni sit päättyikin.

Ihan vitun seko-uni, välillä kun etsin sillä käytävillä niin oli niinku paniikki päällä että miten voi tänne kukaan eksyä tai kadota.
Matteus 23:12 "Mutta joka itsensä ylentää, se alennetaan; ja joka itsensä alentaa, se ylennetään

lprman1

• Hero Member
« Vastaus #18 : 26.12.17 - klo:01:06 »
^^ei yllätä yhtään.  ;D
-Tavallinen tamperelainen Matti Näsä-

Rajakeille todellisuus ei ole este.