Kirjoittaja Aihe: Melly- Espanja  (Luettu 290 kertaa)

fireman82

• Vieras
Melly- Espanja
« : 07.02.18 - klo:15:58 »
Ainakin näin väitti olevansa. Kyllä mä niitä kuvia jonkin aikaa tsekkailin TinaSilmällä ja Googlella, muttei se mitään ihmeempiä löytänyt, joten varasinpa ajan. Tissit tytöllä on isot, eli hyppäsin pois omalta mukavuusalueeltani, mutta onko tää nyt sitten niin vakavaa? Ei minun mielestäni, vaan yksistään helvetin kivaa.

Paikka missä neito majaili ol vanhastaan tuttu. Ovella oli kuvien kaltainen neiti vastassa, elikä ihan nätti, hoikka ja isorintainen. Erityisesti korvaan otti hänen puhumansa englanti ja kertoikin olleensa työssä piakkoin luhistuvassa Englannissa. Ja kuulemma sitten näissä samoissa hommissa. Ei esim. au parina ;D

Ihan kiva neiti, mutta olihan se nyt tyypillistä liukuhihnaa tarkoituksenaan saada asiakas vaan nopeasti kämpästä pihalle. Tissit on silarit, hyvä kroppa jossa muutama pieni tatska(ei hypi silmille)ja todella tiukka...no se. Tästä voikin asioista vähänkin ymmärtävä päätellä ettei kokonaisaika asunnolla pitkään kestänyt. Ainesta tytössä olisi kyllä parempaakin jota jälleen kerran ihmettelen. Miksei laiteta vaan isoa myllyä pyörimään ja nousta yhdeksi tavoitelluimmaksi hupakosta Suomessa?

Kertoi olevansa Barcelonasta, mutta viettäneensä aikaa enemmän Madridissa jonka valkopaitaista seuraa kertoi kannattavansa. Olin vähän hämillään tästä ja sain vastaukseksi, että" B.on täynnä kaikkea paskaa. Terroristeja ja muslimeita". Näinhän se valitettavasti alkaa olemaan kaikissa entisen läntisen Euroopan maassa.

fireman82

• Vieras
Vs: Melly- Espanja
« Vastaus #1 : 07.02.18 - klo:16:02 »