Kirjoittaja Aihe: Vastenmielisin horo?  (Luettu 3442 kertaa)

Mr Tampere

• Vieras
Vs: Vastenmielisin horo?
« Vastaus #15 : 09.01.15 - klo:17:12 »
Aika typerää alkaa olemaan jo.

Ridge

• Vieras
« Vastaus #16 : 09.01.15 - klo:17:27 »
Ei näköjään eroa tämä palsta suoli24:sta millään tapaa. Olisin odottanut edes hivenen korkeampaa tasoa.

Mr Tampere

• Vieras
« Vastaus #17 : 09.01.15 - klo:17:33 »
Ridge kuten muutkin ovat tervetulleita vaikuttamaan  ;)

Isoturska

• Administrator
  • Sr. Member
« Vastaus #18 : 09.01.15 - klo:17:35 »
Ei näköjään eroa tämä palsta suoli24:sta millään tapaa. Olisin odottanut edes hivenen korkeampaa tasoa.

Ilmeisesti pääsy kirjoittamaan ilman rekisteröitymistä saa suoltamaan mitä sattuu.   >:(
Varoituksena että permabannit tulee aika herkästi. Eräs vaihtoehto on sallia kirjoitus vain jäsenille eli yrittäkää nyt käyttäytyä, kiitos.

jyrkiboy

• Vieras
« Vastaus #19 : 09.01.15 - klo:17:46 »
kesis-legsu tietää mitä olla läski parasiittisavolainen

tahko-tunteri

• Vieras
« Vastaus #20 : 09.01.15 - klo:18:08 »
NeitiNäsäHeinästä voi olla montaa mieltä, mutta läski hän ei ole, ennemminkin anorektikko. Eikä myöskään tämän ketjun otsikossa mainittu horo.

tahko-tuntiri

• Vieras
« Vastaus #21 : 09.01.15 - klo:18:12 »
Aika typerää alkaa olemaan jo.
Kusityöfoorumilaiset tulleet sankoin joukoin vierailulle.

Näsä

• Vieras
« Vastaus #22 : 09.01.15 - klo:19:05 »
Neitikesis ja femi on kyllä ihan jees persoonia ja totta kait jokainen puolustaa itseään asioissa mitä heitä kohtaan suolletaan!
Mutta valitettavaa ja todellista on sekin iloinen uutinen että nämä kaksi tietävät tästäkin "iloisesta" juttelusta just nyyy..

;D

läski-piski

• Vieras
« Vastaus #23 : 10.01.15 - klo:18:13 »
Ei taida olla eksynyt vanhemman kaartin turskia ja horoja vielä tähän ketjuun, kun Gigiä, galaksien kuningatarta, ei ole mainittu. Vai onko Gigi kuitenkin kaikesta huolimatta hoitanut hommansa kunnolla.

Näsä

• Vieras
« Vastaus #24 : 10.01.15 - klo:18:59 »
Nina on paras,aivan ykkös peppu ja kroppa..  :P
Kattelkaas sexworkilla hänen nättei kuvvii niin ruppee ottaa etehen.

Jenson Matre

• Vieras
« Vastaus #25 : 10.01.15 - klo:19:50 »
Sanos nyt se, että mikä vitun takia pitäisi mennä Sexworkille katsomaan yhtään mitään? Onhan tämä paikka kuitenkin MEILLE! Miksi täällä jutellaan Sexworkin nimimerkeistä? Kyllä tänne saadaan omiakin horoja! Esimerkiksi MissLust22? Vai jääkö tämän paikan keskustelut tasolle missä käyttäjät DeeDeen johdolla haukkuu sexworkia ja välillä harrastetaan Julian rapsojen välissä yksinkeskustelua? Kovin vaikuttaa köyhältä. Ei eroa millään suomi24stä. Tärkeintä on kuitenkin, että DeeDee pääsee jossain kirjottamaan yksin tai muiden kanssa. Varmasti oli rankkaa kun kukaan ei jäänyt Sexworkilla kaipaamaan ja joutui suomi24:ssä yrittää saada itseään huomatuksi.

Mr Tampere

• Vieras
« Vastaus #26 : 10.01.15 - klo:20:04 »
Olihan se rankkaa saada bannit sieltä ;D Mitä mä sellasesta piittaisin kaipaako joku mua Sexworkilla sillä enhän mä siellä sellasesta syystä ollut.Mua nyt vaan edelleenkin kiinnostaa aihe kovasti ja mitä sitä toista paikkaa olen katsellut niin onhan se nyt pystyynkuollut.Käyks niistä äijistä edes kukaan hutsuilla? Epäilen ettei monikaan. Mä käyn ihan samaan malliin myös muilla kuin Julialla :)
Huomaatteko kuinka suvaitsevainen paikka tää on kun saa kirjoittaa rekkautumatta? Saako siellä toisella? ;D

Näsä

• Vieras
« Vastaus #27 : 10.01.15 - klo:20:46 »
Kyllä Rovaniemen aktiiviset muutamat turskat ottaa avosylin siellä vastaan kenet vaan..
Muut sitten nää muut sivupersoonat onkin enempi ja vähempi kysymys merkkejä..
Mutta on varmaan eri juttu että kannattaako moisille huru ukkojen luokse kenenkään mennä..

;D

dalacin vaginalcrem

• Vieras
« Vastaus #28 : 10.01.15 - klo:21:26 »
Sanos nyt se, että mikä vitun takia pitäisi mennä Sexworkille katsomaan yhtään mitään? Onhan tämä paikka kuitenkin MEILLE! Miksi täällä jutellaan Sexworkin nimimerkeistä? Kyllä tänne saadaan omiakin horoja! Esimerkiksi MissLust22? Vai jääkö tämän paikan keskustelut tasolle missä käyttäjät DeeDeen johdolla haukkuu sexworkia ja välillä harrastetaan Julian rapsojen välissä yksinkeskustelua? Kovin vaikuttaa köyhältä. Ei eroa millään suomi24stä. Tärkeintä on kuitenkin, että DeeDee pääsee jossain kirjottamaan yksin tai muiden kanssa. Varmasti oli rankkaa kun kukaan ei jäänyt Sexworkilla kaipaamaan ja joutui suomi24:ssä yrittää saada itseään huomatuksi.
Mun mielestä on ihan yhtä tärkeää että sä pääset kirjoittamaan tällaisia vuodatuksia :)

Mitä olen huomannut niin DeeDeetä siellä eniten on  poistuneista/poistetuista kaipailtu, eikä vähiten rapsoista kiinnostuneiden taholta.

Persereikä-Perttu

• Vieras
« Vastaus #29 : 14.01.15 - klo:23:44 »
EI ton femin kuvissa oo mitään vikaa. Näyttää ihan ok. Lopettais vielä niitten omitten sääntöjen keksimisen nii vois käydä joku kerta