Kirjoittaja Aihe: Vivecan Talvikiertue  (Luettu 10668 kertaa)

hirvas

• Vieras
Vs: Vivecan Talvikiertue
« Vastaus #30 : 16.03.15 - klo:11:38 »
Vivecalle terveisiä, että sitä asennetta voisi hiukan muuttaa...

Niin minäkin sinua  :-* Mutta kuule kulta pieni.. Se asenne on ainut, mitä mulla on, kun ei ole suotu ulkonäköä..

Kuulemma on persettäkin suotu.. ainakin leveyttä piisaa. ;D

ukulele

• Jr. Member
  • **
« Vastaus #31 : 16.03.15 - klo:12:53 »
Vipsulla onkin muodot just eikä melkeen kohdillaan. Takaapäin upea näky. ::)
Kun kauniimpaakin kauniimpi kollien kokeilunhaluinen kevätkiima kertaalleen koitti kaikenlaisesta kuksimisesta kerrassaan kovasti kiihtyvälle Kukulelellekin, koitti kankean kiimainen, kuitenkin kovin kunnollinen karju kaikin kelvollisin keinoin kanuunoida korrektisti kertaheitolla kaiken kaikkiaan kaksisataa kunnollista kutia kiihottuneiden karvakissojen kroonisesti kyltymättömiin koloihin kiihkonsa kypsyysnäytteellä kumotakseen, koska kestokiimassa kärvistely kulminoituu kaiketi kärsimyksellisen kestämättömään kohtaloon...

Viveca

• Full Member
« Vastaus #32 : 16.03.15 - klo:13:43 »
Asiakkaiden lisäksi myös 31v siviilihoitoni tuumasi vasta vkonloppuna että, älä vaan liho äläkä laihdu grammaakaan.. Oot just ihanan pehmeä näin.. Ihania miehiä  :-* Ja kieltämättä mun iso perse on heti toiseksi parasta mussa heti sen asenteen jälkeen  :)

Oliks sulla vielä jotain muuta parjattavaa..?
« Viimeksi muokattu: 16.03.15 - klo:13:46 kirjoittanut Viveca »

hirvas

• Vieras
« Vastaus #33 : 16.03.15 - klo:15:06 »
Kaiken lisäksi vielä valehtelija... ;D Etkö tunne itseäsi vaivautuneeksi kuten väitit jossain ketjussa missä oli puhe asiakkaan iästä? Jos alle 35v asiakas kyselee aikoja niin niitä ei anneta. Tiedätkö että vanhat akat yrittävät paikata menetettyä nuoruuttaan ottamalla nuoren rakastajan? Sentään 10v nuorempi, eli sinulla on ikäkriisi menossa? ;D

Viveca

• Full Member
« Vastaus #34 : 16.03.15 - klo:16:06 »
Mun hupakointi- ja siviilielämä on kaksi eri asiaa ja ei siitä sen enempää. Ja totta helvetissä sitä tuntee itsensä nuorekkaaksi itseään about 10 vuotta nuorempien seurassa :) Voit ihan vapaasti kutsua sitä myös ikäkriisiksi niin halutessasi :D

Ei kai

• Vieras
« Vastaus #35 : 16.03.15 - klo:16:39 »
Vipsun linjoissa mun mielestä mitään vikaa ole.Muodot ovat kohdillaan,perseen leveyttä en ole mittonut muulla kuin silmilläni,ja olen tyytyväinen.Täytyy muistaa ettei kaikki tykkää samanlaisista naisista,eikä naiset samanlaisista miehistä.Makuja on monenlaisia,ja hyvä niin.Ei olla kaikki samaan muottiin valettuja.

Hirvas

• Newbie
  • *
« Vastaus #36 : 16.03.15 - klo:17:05 »
Mun hupakointi- ja siviilielämä on kaksi eri asiaa ja ei siitä sen enempää. Ja totta helvetissä sitä tuntee itsensä nuorekkaaksi itseään about 10 vuotta nuorempien seurassa :) Voit ihan vapaasti kutsua sitä myös ikäkriisiksi niin halutessasi :D

Aikamoinen, en nyt sano että paskan puhuja, vaan takinkääntäjä olet. Sexworkillä olet useasti sanonut että vanhempi lähempänä 50v:tta oleva mies kiinnostaa. Nyt kuitenkin puhut toista. Miten se siviilielämän ikäraja poikkeaa yhtään huoraamisen ikärajasta? Aika säälittävää vakuuttelua, yritä hiukan paremmin. ;D Joko muuten vaihdevuodet ovat menneet ohi?

Viveca

• Full Member
« Vastaus #37 : 16.03.15 - klo:17:14 »
Kiva huomata, että olet vuosien varrella seurannut noinkin tarkkaan mun postauksiani :) Asiakkaina kiinnostaa 35 vuodesta ylöspäin olevat miehet, yläikärajaa ei ole. Tämä tässä kiitos.

Neiti84

• Newbie
  • *
« Vastaus #38 : 16.03.15 - klo:17:51 »
Mikäs pipipää täällä riehuu? Älä viveca välitä, toisella on selvästi vaan paha olo itsensä kanssa.

slade10

• Newbie
  • *
« Vastaus #39 : 16.03.15 - klo:18:50 »
Mikäs pipipää täällä riehuu? Älä viveca välitä, toisella on selvästi vaan paha olo itsensä kanssa.

Kevät ja aurinko korkeella..Sekopäät herää ;D

Hirvas

• Newbie
  • *
« Vastaus #40 : 16.03.15 - klo:23:29 »
Meneekö se päivähoitoon siksi aikaa kun olet töissä?  ;D ;D Vai voiko huoraamista kutsua työksi?
« Viimeksi muokattu: 16.03.15 - klo:23:33 kirjoittanut Hirvas »

Viveca

• Full Member
« Vastaus #41 : 17.03.15 - klo:05:18 »
Kiitos edelleen mielenkiinnostasi minua ja elämääni kohtaan. Huoraaminen on sivubisnes, päätyötulot tulee ammatista, johon olen aikoinani kouluttautunut.

Viveca

• Full Member
« Vastaus #42 : 18.03.15 - klo:16:46 »
Todellakin sekopäät on heränneet, etten jopa sanoisi että sairaat.. Kun viitataan lapsiinsekaantujaksi ja insestin uhriksi.. :(

Kiitos modelle mauttomien ja sairaiden kommenttien siistimisestä, ikävä kyllä virtuaalioksennus jatkuu privaboxini täyttämisellä. Ei voi muutakuin ihmetellä, millainen ihminen saa nautintoa tuollaisesta.
« Viimeksi muokattu: 18.03.15 - klo:17:05 kirjoittanut Viveca »

Isoturska

• Administrator
  • Sr. Member
« Vastaus #43 : 18.03.15 - klo:17:34 »
Muistakaa ne käytöstavat myös privaviesteissä. Samat säännöt, kuin täällä yleisellä puolen, pätevät myös siellä.
« Viimeksi muokattu: 18.03.15 - klo:17:38 kirjoittanut Isoturska »

Pekka_Juhani

• Vieras
« Vastaus #44 : 19.03.15 - klo:06:28 »
Muistakaa ne käytöstavat myös privaviesteissä. Samat säännöt, kuin täällä yleisellä puolen, pätevät myös siellä.

Eipähän näytä olevan käytöstapoja yleiselläkään puolella. Nyt vittuillaan jo palveluntarjoajalle. >:( Eikö muuten tälle forkalle saisi sellaista ominaisuutta, että privaviestit voidaan estää tietyiltä käyttäjiltä? Tarkoitan sitä, että esim. Viveca voisi estää viestit valitsemiltaan käyttäjiltä.  :o
« Viimeksi muokattu: 19.03.15 - klo:06:33 kirjoittanut Pekka_Juhani »