Kirjoittaja Aihe: Hupaisat ilmoitukset hupakoilla  (Luettu 6988 kertaa)

DeeDee

• Hero Member
  • FitFarm
Vs: Hupaisat ilmoitukset hupakoilla
« Vastaus #60 : 10.03.16 - klo:08:03 »
He tietävät kaiken randomeista nettikirjoittelijoista. Nimen, iän, työpaikan, sukulaissuhteet yms. Kyllä maailma on ihmeellinen paikka ;D Thaikkukontaktisivujen ilmoituksiaan he eivät vaan aina halua jostain syystä muistaa.
« Viimeksi muokattu: 10.03.16 - klo:08:06 kirjoittanut Peruspena »

villerius

• Hero Member
« Vastaus #61 : 10.03.16 - klo:08:45 »
Kanttia sinua ajatellen ei kyllä paljoa vaadita, mutta teen kuten on toivottu. He ovat iloisia ettei heidän tarvitse enää sinua tavata.
Lainailet nyt minun sanojani, kuten yleensä. Tosiaan jos olisit jotain tyttöä kunnioittanut et olisi tällaisa valheita levitellyt.

villerius

• Hero Member
« Vastaus #62 : 10.03.16 - klo:08:47 »
Älä unta nää  :o Vai oletko jo onnistunut ostamaan rahalla DD:n tytärtä? Koittaisit tuota kumppanis skidejä mielummin, ne on oikeasti pöpejä  ???
  Onko DeeDeen tytär huora? Mun kumppanin?
Ei vittu mitä kusipäitä :/
Mikä musta tekee tässä kusipään? Ei mulla ole harmainta aavistustakaan mistä mulukku deedeen tyttären huoraamisesta puhuu?

DeeDee

• Hero Member
  • FitFarm
« Vastaus #63 : 10.03.16 - klo:08:57 »
Kanttia sinua ajatellen ei kyllä paljoa vaadita, mutta teen kuten on toivottu. He ovat iloisia ettei heidän tarvitse enää sinua tavata.
Lainailet nyt minun sanojani, kuten yleensä. Tosiaan jos olisit jotain tyttöä kunnioittanut et olisi tällaisa valheita levitellyt.
Vai sinun sanojasi ;D Vakuutan etten ole koskaan laittanut ilmoitusta thaikkukontaktisivuille tai minnekään vastaaville. Epätoivoista Ville....

mulukku

• Newbie
  • *
« Vastaus #64 : 10.03.16 - klo:09:38 »
Nyt kannattaisi kaikkien pitää turpa kiinni, tai vellin ykkösnyrkki tulee laittaa napatanssiksi  ;D

Puliukon saattoi joskus ennenmuinoin nähdä jossain Seurasaaressa kauluspaita päällä kävelyllä jonkun naisen kanssa käsikädessä, tänäpäivänä on tuokin roinannut päänsä pihalle ja pyörii vain huorien kanssa  ;D
« Viimeksi muokattu: 10.03.16 - klo:10:00 kirjoittanut mulukku »

villerius

• Hero Member
« Vastaus #65 : 10.03.16 - klo:10:11 »
Vai sinun sanojasi ;D Vakuutan etten ole koskaan laittanut ilmoitusta thaikkukontaktisivuille tai minnekään vastaaville. Epätoivoista Ville....
Koita nyt pysyä kerrankin asiassa, emme ole nyt käsitelleet mitää thaikkusivuja vaan todisteet esiin siitä mitä aiemmin väitit.
Thaikkusivustoista saat keskustella klunssi kaverisi kanssa keskenään aivan rauhassa.

DeeDee

• Hero Member
  • FitFarm
« Vastaus #66 : 10.03.16 - klo:10:43 »
Oot sinä huvittava. Äijä melskaa elämästään kaksi vuotta omassa nupissaan kehittelemänsä stalkkerijahtinsa kanssa pystymättä näyttämään toteen ensimmäistäkään tapausta. Älä nyt sitten ala höpisemään mistään saksalaishuorasta yhtikäs mitään.

Sinä kun olet niin reilu mies niin varmaan vastaat kysymykseeni? Miksi esiinnyt thaikkukontaktisivustolla lapsettomana ja Wörkillä olet jo vaari?

villerius

• Hero Member
« Vastaus #67 : 10.03.16 - klo:11:05 »
Mitä sä siellä oikein änkytät, minä en puhu kenestäkään, sinä se täällä syytöksiä olet nyt esittänyt. Faktat esiin tai lopeta toi olematon pelleilysi. Vastaile sinä ensin kysymyksiini ennen kuin esittelet mitään vaatimuksia.
Mulla ei ole mitään salattavaa missään, sulla tuntuu olevan kun koko ajan keksit lisää olemattomuuksia minusta, sellaisia mitä ei ole olemassakaan.

DeeDee

• Hero Member
  • FitFarm
« Vastaus #68 : 10.03.16 - klo:11:16 »
Mä olen odottanut niitä faktoja syytöksiin joita olet esittänyt viimeisen reilun kahden vuoden ajan. Ei ole näkynyt. Älä nyt pidä muita ihmisiä tyhminä etteivät he pysty ajattelemaan mikä on pikku- Villen mielipiteet kääntänyt suhteessa horomafialaisiin.

villerius

• Hero Member
« Vastaus #69 : 10.03.16 - klo:11:32 »
Mä olen odottanut niitä faktoja syytöksiin joita olet esittänyt viimeisen reilun kahden vuoden ajan. Ei ole näkynyt. Älä nyt pidä muita ihmisiä tyhminä etteivät he pysty ajattelemaan mikä on pikku- Villen mielipiteet kääntänyt suhteessa horomafialaisiin.
Edelleen jatkat ulinaasi, heitä ne faktat pöytään tai lakkaa änkyttämästä. Mä en enää kuukausiin ole lokaa sun niskaas heittänyt ja olen jopa anteeksi pyytänyt mitä niin kovasti Tibeniuksen ja  Teean avulla hait, mutta nythän me kaikki sen täällä näemme mikä paska sinä oikeasti olet. Toteuta nyt se lupauksesi, minkä annoit vuonna 2013 vai oletko jo senkin unohtanut?

DeeDee

• Hero Member
  • FitFarm
« Vastaus #70 : 10.03.16 - klo:11:40 »
Mä olen odottanut niitä " faktoja" kaksi vuotta, ei ole vaan näkynyt ja mistä ne vois ilmaantuakaan kun ei niitä ole. Tällä päivämäärällä en enää mainitse siitä sun thaikkuilmoituksesta mitään.

mulukku

• Newbie
  • *
« Vastaus #71 : 10.03.16 - klo:11:43 »
Kyllä siinä varmaan laivan kapteeni ja muu miehistö on ollut ihmeissään, kun lihava tympeä kokki on hypännyt hävittäjälentokoneen ohjaimiin  ;D

https://www.youtube.com/watch?v=E_qX9fZVkDs  ;D ;D ;D ;D ;D

miner

• Full Member
  • Niinpä Niin
« Vastaus #72 : 10.03.16 - klo:21:03 »
TÄSSÄ IHMETTELEN VAAN ETTÄ MITENKÖHÄN TÄMÄ VALLITSEVA KESKUSTELU LIITTYY NARUN OTSIKKOON!!!
joo tääläkin

villerius

• Hero Member
« Vastaus #73 : 10.03.16 - klo:21:21 »
Niinpä, ei mitenkään.

Prinssinakki

• Newbie
  • *
« Vastaus #74 : 10.03.16 - klo:21:50 »
Ei Helv****

Olin kuukauden lukematta tätä palstaa.

Mitään muuta muutosta ei tänä aikana ole havaittavissa, kuin joitakin uusia otsikoita on ilmaantunut. Viestiketjujen sisältö on suunnilleen sama.
Turskat vittuillee toisilleen jne.

Mä menen käymään huorissa.
Jatkaa samalla hyväksi havaitulla linjalla, etten vaan jää mistään paitsi.
Jos vaikka panoreissun takia jäisi toinenkin kuukusi väliin palstan tapahtumista. 

Hyvää kevään alkua kaikille turskille ja turskan mielisille.