Kirjoittaja Aihe: Keskustelua lihavista sihteereistä  (Luettu 84508 kertaa)

Mr Tampere

• Vieras
Keskustelua lihavista sihteereistä
« : 25.04.15 - klo:17:31 »
Hyvän salitreenin jälkeen haluaisin herätellä keskustelua lihavista sihteereistä. Kuten kaikki varmaan tietävätkin on suomalaiset sihteerit noin ylipäätään "hyvässä lihassa" muutamaa poikkeusta lukuunottamatta ja osa jopa  huomattavan ylipainoisia jos heidän kuviinsa ja ilmoitustensa teksteihin on uskomista. Kuitenkin heillä on fanaattinen kannattajajoukko turskissa jotka ovat valmiit maksamaan heistä  hoikkaa tsekkihottista enemmän. Voisko joku kertoa mikä tässä on se juju?
« Viimeksi muokattu: 25.04.15 - klo:17:32 kirjoittanut DeeDee »

Fitman

• Vieras
Vs: Keskustelua lihavista sihteereistä
« Vastaus #1 : 25.04.15 - klo:17:45 »
Enemmän pidän hoikista. Ilmoituksiin ei voi luottaa niin laittakkaa listaa paksukaisista. Ainakin tuo Tuholainen, Susannah, Paulatar. Ketä muita joita kannataa välttää?

Mr Tampere

• Vieras
« Vastaus #2 : 25.04.15 - klo:17:51 »
Mikään listaaminen ei ollut pointtini.

Ilkka Lipsanen

• Newbie
  • *
« Vastaus #3 : 25.04.15 - klo:18:14 »
Jaa-a ite tykkään fiteistä ja vähän pyöreämmistä tytöistä (lihavuus ei kuitenkaan ole mun juttu). Suosin siis molempia suomalaisia ja tsekkejä

Mutt jos on jotain kilpaurheilija tasoa niin sitten en taas tykkää...

Varmaan Suomalaisia ylistetään tuon kielimuurin takia, asiakkaat voi höpistä niitä näitä tyttöjen kanssa "omalla kielellänsä" ja ne saa taas jonku paremman gfe kiksin voisin kuvitella...

ukulele

• Jr. Member
  • **
« Vastaus #4 : 25.04.15 - klo:18:16 »
No ihan siitä syystä et niitä makuja on niin monenlaisia. ;) Itselle ainakin mieleen on se muodokkaampi suomalainen kuin tsekkihottis. Tsekit kai vetää suurin osa liukuhihnalla ja mitä on kuulunu ohareista ja tuplabuukkauksista niin ei kiinnosta. Suomalaisten kanssa on aina tullu hyvin juttuun ja ajatukset on käyneet yksiin. Gfe-palvelujen ystävänä oon sitä mieltä et kunnon gfe:n saa vasta kun kaikki osa-alueet sattuu miellyttämään. Luonne, ulkonäkö, palvelut yms. Lisätään vielä toi kielijuttu...
« Viimeksi muokattu: 25.04.15 - klo:18:17 kirjoittanut ukulele »
Kun kauniimpaakin kauniimpi kollien kokeilunhaluinen kevätkiima kertaalleen koitti kaikenlaisesta kuksimisesta kerrassaan kovasti kiihtyvälle Kukulelellekin, koitti kankean kiimainen, kuitenkin kovin kunnollinen karju kaikin kelvollisin keinoin kanuunoida korrektisti kertaheitolla kaiken kaikkiaan kaksisataa kunnollista kutia kiihottuneiden karvakissojen kroonisesti kyltymättömiin koloihin kiihkonsa kypsyysnäytteellä kumotakseen, koska kestokiimassa kärvistely kulminoituu kaiketi kärsimyksellisen kestämättömään kohtaloon...

Ilkka Lipsanen

• Newbie
  • *
« Vastaus #5 : 25.04.15 - klo:18:19 »
joo toi ohari herkkyys on kanssa tsekkien kanssa ongelma.

yksikään suomalainen ei ole mulle ohareita tehnyt useat tsekit on...

Ilkka Lipsanen

• Newbie
  • *
« Vastaus #6 : 25.04.15 - klo:18:24 »
vittukun ei voi muokata edellistä poustia.

mutt kanssa noihin rapsoihin kun sw sivulla voi sihteeriköt vaikuttaa niin paljon että voi poistaa negat rapsut pois ketjustansa niin kaikki "näyttää" hyvältä.

Useimmat tsekit tuskin jaksaa lukee ja editoida forkkaa koko ajan

Lifti

• Sr. Member
  • karju
« Vastaus #7 : 25.04.15 - klo:18:27 »
Voisko joku kertoa mikä tässä on se juju?

Juju on: Joku tykkää fitistä, joku normaalipainoisesta, joku hoikasta, joku lihaksikkaasta, joku muodokkaasta ja joku lihavasta.
Ei tämä mitään rakettitiedettä ole, asia on näin yksinkertainen.

Sitten jos otetaan jo ihan suomi horonomi vs. muu maailma niin Ile kertoikin hyvin - yhteinen kieli, siitä syntyvä toimiva kommunikaatio = parempi GFE kokemus

Itselläni usein kääntyy kotimaisen puoleen kun tiedossa yhtä tasokas, hieman kalliimpi mutta yhteinen kieli.
Masha`Allah!

Jsufai

• Newbie
  • *
« Vastaus #8 : 25.04.15 - klo:18:31 »
Itse ainakin tykkään enemmän hieman pyöreistä naisista kuin langanlaihoista naisista. :) Kyllä monet hoikemmatkin tytöt ovat tietenkin seksikkäitä, mutta omasta mielestäni pieni pyöreys on vain plussaa. Mistään sairaalloisen lihavista naisista en tykkää, mutta on hyvä, jos naisessa on jotain, mistä tarttua. ;)

Porinmies

• Sr. Member
  • Panomies
« Vastaus #9 : 25.04.15 - klo:20:33 »
Jokasella on tietty makunsa. Itsekin aikoinaan välttelin ulkkareita lähinnä venäläishoroista tulleiden huonojen kokemusten takia mutta nykyään käyn enempi ulkkareilla kuin suomalaisilla. Eli jonkin verran syynä voi olla ennakkoluulot joissa on toki välillä jotain perääkin kuten toi tuplabuukkaus. Mutta ulkkareissakin on niitä jotka pitää lupauksensa eikä liukuhihnaaminen näy. Jutteluakin voi olla enemmän jonkun ulkkarin kans kuin tuppisuisen kotimaisen vaikka kielimuuri kääntääkin vaakaa enemmän kotimaisten puoleen. Lyhyesti sanottuna kotimainen on ehkä varmempi valinta ja ulkkari taas hoikempi mutta molemmissa on helmiä yhtälailla.

Sexwörkillä ja muualla kans näkyy se että miehet yrittää aina "valloittaa" naisensa vaikka tällä alalla sitä ei oikeesti tarvikkaan tehdä. Siks niitä kehuja ja plussia tulee nii paljon. Jotku saattaa myös yrittää saada jotain extraa tytöltä kun oikein kehuvat ja kuten Ilkka sanoi niin rapsojen poistatus hämää myös.
Turskafoorumi on seksinostajien oma kanava, miesten työyhteisö, vertaistukipaikka. Työpaikan kahvihuone. Ei sen kummempaa. Riitoineen, kyräilyineen, juoruineen. Ei mitään sen pelottavampaa.

Mr Tampere

• Vieras
« Vastaus #10 : 25.04.15 - klo:23:26 »
joo toi ohari herkkyys on kanssa tsekkien kanssa ongelma.

yksikään suomalainen ei ole mulle ohareita tehnyt useat tsekit on...
Ainoastaan yksi tsekki on tehnyt oharin mulle. Kotimaisista löytyykin jo useampia ja kaiken huippuna eräs aikoinaan SeksWörkilläkin vaikuttanut ;)

Ilkka Lipsanen

• Newbie
  • *
« Vastaus #11 : 26.04.15 - klo:00:32 »
sie oot kyl erityis tapaus, miul ainaki 50% tekee oharit... riippuu tietty kellonajasta mutt samat saatanan valmistelut teen joka työn vuoksi niin alkaa sekin kyrpimään...

Mr Tampere

• Vieras
« Vastaus #12 : 26.04.15 - klo:07:53 »
Teilläpäin sitten tehdään helvetisti ulkkareille ohareita niin paikkailevat tilannetta. Ei täällä kyllä noin paha ole tilanne ja hyvä niin. Muistakaa Tampesterin äijät mennä niille sovituille tapaamisille, että kaikki jatkuu meillä hyvään malliin.

Milla

• Newbie
  • *
« Vastaus #13 : 26.04.15 - klo:09:09 »
Se tosiaan taitaa olla niin, että mieltymyksiä on monia ja onhan se makuasia haluaako timmiä mimmiä vaiko sellaista, jossa on jotain mistä ottaa kiinni.

Kerron nyt omista kokemuksistani esimerkkinä;
Jos saan tapaamispyynnön ja viestissä kysytään kropastani (viimekertainen halusi timmiä mimmiä), niin vastaan rehellisesti etten ole hänen etsimänsä palveluntarjoaja jos kroppa on pääosassa tapaamisen suhteen. Yleensä kehotankin ottamaan yhteyttä johonkuhun toiseen palveluntarjoajaan joka vastaa enemmän yhteydenottajan ihanteita. Joskus käy niin, että minuun yhteyttä ottanut turska on ns. otettu ja kiitollinen rehellisyydestäni ja haluaa tavata koska olen ollut rehellinen enkä valehdellut koostani ja täten mahdollisesti aiheuttanut hyvin kiusallista tilannetta ovella...  ;D

Itse olen sitä mieltä, että myös hyvä itsetunto vaikuttaa hyvinkin paljon, ainakin minun kohdallani.
Tiedän olevani pyöreämpi, ehkä toisten silmissä lihava, mutta itse ajattelen olevani muodokas - ja seksikäs sellainen.
Ehkä juuri se itsevarmuus ja hupakon tietoisuus omasta seksikkyydestään saa asiakkaankin heittämään ajatuksen timmistä vartalosta jonnekin syvälle mielensä sopukoihin ja kokeilemaan muodokkaampaa hupakkoa.

Mikä onkaan GFE -tapaamisessa turskalle mukavampaa kuin itsevarma ja itsensä seksikkääksi tunteva nainen, jolta saa juuri sellaista palvelua kuin haluaa (sekä rahoilleen vastinetta)..?  ;)         

Korjatkaa, jos olen väärässä.

Pekka_Juhani

• Vieras
« Vastaus #14 : 26.04.15 - klo:09:27 »
Korjatkaa, jos olen väärässä.
Mitäpä tuohon lisäämään. Et ole väärässä. Ikävää, kun asut niin kaukana täältä Kanta-Hämeestä katsottuna.  :(